Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

[ROZWIĄZANE] Dodawanie itemu do klasy (stary CoD)

cod stary dodawanie itemu do klasy (sta

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 DjCraft

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:36
  • GG:
  • Lokalizacja:Ketrzyn
Offline

Napisano 22.04.2012 16:05

Jak do stargo coda dodac do klasy np: komandosa dodac perk np: moduł odrzutowy
  • +
  • -
  • 0

#2 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bytom
Online

Napisano 26.08.2012 19:19

1 (modul dodajemy do komandosa)

szukasz (ctrl + i jezeli amxx studio)



public CmdStart(id, uc_handle)


a dokladniej


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28 && button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime());
new Float:velocity[3];
VelocityByAim(id, 700, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}



i pod tym dodajesz


if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA && button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime());
new Float:velocity[3];
VelocityByAim(id, 700, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}


2 (skok w powietrzu jak bys chcial dodac klasie)


szukamy



public CmdStart(id, uc_handle)


a dokladniej


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)


i zmieniamy na


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == TWOJA KLASA)


oraz szukamy


if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;


i pod tym dodajemy


if(klasa_gracza[id] == TWOJA KLASA)
ilosc_skokow_gracza[id]++;


3 (oslepienie)

szukamy


public Damage(id)


a dokladniej


if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);


i pod tym dajemy


if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA KLASA && random_num(1, 5) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);


to jest oslepienie 1/5 jezeli chcesz miec 1/2 to dajesz


if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA KLASA && random_num(1, 2) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);



4(wiecej expa za fraga)


szukamy


public Death()


i pod


if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;


dajesz


if(klasa_gracza[attacker] == XX) // Zamiast XX dajesz swoją klasę
nowe_doswiadczenie += 20


zamiast 20 mozesz dac liczbe jaka chcesz ta liczba to dodatkowy exp dla klasy :)


jezeli chcesz jeszcze dodac 20 hp za zabojstwo oraz pelny magazynek no to

szukasz


if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{

new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}


i pod tym dodajesz


if(klasa_gracza[attacker] ==TWOJA KLASA || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{

new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}

Użytkownik Jamdzam edytował ten post 26.08.2012 19:31

  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.09.2012 06:35

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary, dodawanie itemu do klasy (sta

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych