może zrób że jak walnie kosą to ciągle będzie go odbijać, i zmienna czy groundentity == id i wsio, i zamiast ustawiać velocity, to po prostu daj +=, może będzie wyżej.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
problem z popychaniem/podrzucaniem gracza.
Temat rozp. poloo89, 20.04.2012 17:20
23 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 27.04.2012 22:54
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#22
Napisano 29.04.2012 13:41
groundentity == id
co ten warunek mialby sprawdzac ? czy gracz jest na ziemi ?
co ten warunek mialby sprawdzac ? czy gracz jest na ziemi ?
#23
Napisano 29.04.2012 15:28
no czy gruntem enta jest id, czyli czy jeden drugiemu stoi na głowie
#include <fakemeta> public foward_Touch( id, iEnt ) { if( is_user_alive( id ) && is_user_alive( iEnt ) ) { if( get_user_team( id ) == get_user_team( iEnt ) ) { if( pev( id, pev_flags ) & FL_ONGROUND && pev( iEnt, pev_flags ) & FL_ONGROUND ) { if( pev( id, pev_groundentity ) == iEnt ) { if( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) { /* ODEPCHNIJ DZIADA DO GORY */ } } } } } }hmm? spróbuj.
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#24
Napisano 30.04.2012 22:14
dobra jutro cos pokminie...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych