Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z popychaniem/podrzucaniem gracza.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#21 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.04.2012 22:54

może zrób że jak walnie kosą to ciągle będzie go odbijać, i zmienna czy groundentity == id i wsio, i zamiast ustawiać velocity, to po prostu daj +=, może będzie wyżej.

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#22 poloo89

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.04.2012 13:41

groundentity == id

co ten warunek mialby sprawdzac ? czy gracz jest na ziemi ?
  • +
  • -
  • 0

#23 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.04.2012 15:28

no czy gruntem enta jest id, czyli czy jeden drugiemu stoi na głowie xD
#include <fakemeta>

public foward_Touch( id, iEnt )
{
    if( is_user_alive( id ) && is_user_alive( iEnt ) )
    {    
        if( get_user_team( id ) == get_user_team( iEnt ) )
        {
            if( pev( id, pev_flags ) & FL_ONGROUND
            && pev( iEnt, pev_flags ) & FL_ONGROUND )
            {
                if( pev( id, pev_groundentity ) == iEnt )
                {
                    if( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 )
                    {
                        /* ODEPCHNIJ DZIADA DO GORY */
                    }
                }
            }
        }
    }
}
hmm? spróbuj.

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#24 poloo89

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.04.2012 22:14

dobra jutro cos pokminie...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych