Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Tibia Mod

inny

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
52 odpowiedzi w tym temacie

#21 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 17.04.2012 20:46

wlasnie jeszcze mysle nad tym.. bo w sumie to lipa knight bd mial z mieczykiem np na dlugiej(dd2) jak po drugiej stronie wyskoczy palladyn z lukiem ;]
wiec moja poczatkowa mysl byla ze:
Knight - bronie z cs(a i temy miecze topory itp daja dmg do tych broni)

Palladyn - bronie z cs(zwykle dmg,,jedynie z luku dmg jest wieksze.. w zaleznosci od skilla lub rodzaju luku)

Sorcerer i Drudi - bronie z cs (zwykle dmg... magia,, ogolnie dodawanie hp jakies ataki)

mysle ze to by bylo najrozsadniejsze.. jedynie co to palladyn moze bd mial tylko Łuk




A takie pytanie: Udostepnisz to?

robie to dla siebie,, nie oczekuje wielkie ruszenia ze kazdy by chcial tego moda ;) no chyab ze znajdzie sie ktos to oczywiscie mu udostepnie

No tak tylko gdy będą mieli bronie to wiadomo, że knight będzie najlepszy = dużo hp, dużo dmg itp. Paladyn kuszą dużo nie narobi bo pewnie będzie to kusza podobna do diablo, którą trudno się celuje w osoby biegające. Druid/sorc czarami dużo nie zdziałają bijąc się z knightem (exhausted itp).
Ogólnie to tak:
Knight - tank
Druid - mag - umiejętności leczenia
Sorc - mag - umiejętności bitewne
Paladyn - połączenie klas wyżej (z rozsądkiem).
  • +
  • -
  • 0

#22 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 17.04.2012 20:55

no masz racje, ,tylko ze nie kazdy knight jest taki sam(chodzi mi o item) bo zeby naprawdę dobre itemy lootnac trzeba miec duzo szczescie :P no ale trzeba zniwelowac te wszystkie klasy w jedno aby jedna nir odbiegala od drugiej za bardzo aby kazdy mial rowne szanse..

Druid - mag - umiejętności leczenia
Sorc - mag - umiejętności bitewne


mozesz cos wiecej o tym powiedziec jakbys to widzial ?

#23 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 17.04.2012 21:02

Druid - umiejętności lodu/ziemii/leczenia - zamraża/truje/dobrze się leczy + leczy innych
Sorc - umiejętności energii/ognia/bitewne - .../podpala/bije więcej z czarów od druida ale nie leczy się tak dobrze.
Żebyś mógł się zastanawiać nad klasami zastanów się najpierw czy to będzie mod na noże czy bronie.
  • +
  • -
  • 0

#24 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 17.04.2012 21:11

trzymam sie poczatkowej mysli czyli mod na normalne bronie..powiem ci ze fajne skille..na pewno je zastosuje.. no i teraz mysle ze z knightem bd rowne szanse.. +jego skille miecza,toporu,obuchu... ogolnie knight to bd tak "praktycznie" goła postac lecz duzo zadawajaca obrazen... sorc i druid juz jest rozpisany + moze cos od siebie ...
a palladyn.. mowisz ze troche z kazdego..a powiedz mi jak z tym lukiem.. bo na razie mam taki prototyp jego.. normalnie ma bron a jedynie pod "e" strzela z luku i wlasnie z tego zadaje wiecej dmg.. mysle ze moze tak zostawic?? jak uwazasz

#25 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 17.04.2012 21:16

Jak dla mnie to mógłby być zmieniony model noża na łuk i bije sie PPM (co 8s), po prostu Long Knife (kod Onyke) z zwiekszonym dmg.
  • +
  • -
  • 0

#26 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 17.04.2012 21:24

no nie wiem wlasnie.. to moze sobie zostawie na poznie z tym lukiem jaki on ma byc dokladnie.. bo nie chce pchac za duzo modeli.. bo nawet jak bym dal tu model to ktos by pow ze skoro jest taki model to czemu nie ma tego albo tego ;/ wiec to moze byc studnia bez dna.. jedynie najpotrzebniejsze

#27 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 17.04.2012 21:24

Paladyn w tibii nie miał tylko łuku+strzał i kuszy+boltów. Miał także 4 rodzaje spearów (włócznii) + stary (gwiazdki).
http://www.tibia-wik...onie_dystansowe

a palladyn.. mowisz ze troche z kazdego..a powiedz mi jak z tym lukiem.. bo na razie mam taki prototyp jego.. normalnie ma bron a jedynie pod "e" strzela z luku i wlasnie z tego zadaje wiecej dmg.. mysle ze moze tak zostawic?? jak uwazasz

Ok tylko pasowałoby, że jak kliknie E to wyciąga łuk.

Zapomniałem napisać, że magia paladyna to w fizyczna/świętość (reszta to czary np leczenia/tworzenia czegoś).
http://www.tibia-wik.../Czary_Paladyna
  • +
  • -
  • 0

#28 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 17.04.2012 21:52

Paladyn w tibii nie miał tylko łuku+strzał i kuszy+boltów. Miał także 4 rodzaje spearów (włócznii) + stary (gwiazdki).

moj blad bo ogolnie powiedzialem... to bd wszystko ok tylko wlasnie do tego modeli musze znalezc :P

Ok tylko pasowałoby, że jak kliknie E to wyciąga łuk.


no mozna zrobic cos takiego.. albo zamiast pistoletu czy noza wstawic wlasnie dany item.. to juz kwestia sugestii

Zapomniałem napisać, że magia paladyna to w fizyczna/świętość (reszta to czary np leczenia/tworzenia czegoś).


zrobilem tak ze magi moze uzywac tylko sorc i druid.. bo w tibi co widzialem to kazdy mogl uzywac magii.. a ja wlasnie tutaj dodalem swoje 5 groszy.. ze skoro sa 2 klasy magiczne to niech tylko one uzywaja magii a w zamian knight i palladyn bd mialy cos innego.. taki balans chce zrobic bo to w końcu FPS a nie MMORPG czy jak to tam :P tu sie dzieje wszystko w 1 sekundzie praktycznie to osoba ktora bd grala knightem nie bd myslal czy ma uzyc czaru czy cos... tylko bd bazowac na tym co ma ta klasa.. nie wiem sadze ze to chyba dobry pomsyl..

Druid - umiejętności lodu/ziemii/leczenia - zamraża/truje/dobrze się leczy + leczy innych
Sorc - umiejętności energii/ognia/bitewne - .../podpala/bije więcej z czarów od druida ale nie leczy się tak dobrze.


Jezeli chodzi o zamrazanie i trucie to na czym ma polegac :) kiedy bd zatruwal i zamrazal ?? z normalnej bronie x-szansy ?? to samo tycz sie sroca...
Klawisz "e" odpada gdyz tam jest uzycie czaru... hmm

-----
no chyba ze podmienic model noza na rozdzke i zrobic uzycie czaru na nozu a pod "e" uzycie skillu

#29 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 18.04.2012 18:15

ma ktos jeszcze jakies sugestie.. piszcie..im wiecej tym lepiej

#30 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 19.04.2012 18:43

rzuci ktos jeszcze jakis pomysl ??

#31 O'Zone

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 202
Profesjonalista

  • Postów:276
  • GG:
Offline

Napisano 19.04.2012 19:54

Może bossy?
Potrzeba byłoby kilku(nastu) osób do ubicia bossa, z którego wypadałyby unikalne przedmioty. Loot mógłby wyglądać tak, że powiedzmy 3 graczy, którzy zadali najwięcej obrażeń dostają szansę wylosowania (przez np. menu) przedmiotu z jakiejś puli.

Kolejna propozycja to depo. Mógłby to być npc o modelu skrzynki, który stałby na respie i po wpisaniu odpowiedniej komendy (np. /depo) otwierało by się menu, które kształtem mogłoby przypominać bank przedmiotów z codmod'a, oczywiście z większą ilością miejsca.

NPC u których można by kupować i sprzedawać przedmioty.

Mapy, tu byłoby już trudniej, bo utworzenie jednej gigantycznej mapy jest raczej nie możliwe. Proponowałbym, by każda mapa była jednym miastem z jakimiś niedużymi obszarami wokół niego, gdzie mogłyby być potwory, questy itp.

System skilli podobny do tibijskiego. Za każde trafienie w potwora/w nas otrzymywało by się x punktów, co stanowiłoby x procent skilla w ataku/obronie, więc gracze staraliby się ćwiczyć z jak najgorszymi broniami, by potwory nie padały szybko :)

Utrata levela i przedmiotów po śmierci. Gracze musieliby starać się przeżyć za wszelką cenę, a nie ginąć co chwilę i grać spokojnie dalej. Można by np. wprowadzić potiony i jakąś walutę, za które możnaby je kupić.
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#32 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 19.04.2012 20:53

Może bossy?
Potrzeba byłoby kilku(nastu) osób do ubicia bossa, z którego wypadałyby unikalne przedmioty. Loot mógłby wyglądać tak, że powiedzmy 3 graczy, którzy zadali najwięcej obrażeń dostają szansę wylosowania (przez np. menu) przedmiotu z jakiejś puli.


Zastanowie sie nad tym.. planowalem cos w stylu pojawienie sie jakiegos potworka na mapie i za niego wlasnie cos by sie dostalo..

Kolejna propozycja to depo. Mógłby to być npc o modelu skrzynki, który stałby na respie i po wpisaniu odpowiedniej komendy (np. /depo) otwierało by się menu, które kształtem mogłoby przypominać bank przedmiotów z codmod'a, oczywiście z większą ilością miejsca.


Jak na razie jest EQU (takie bardziej equ+depo :P) bo itemy od razu dodaja sie (miecz do meiczy buty do butow itp) i jak mamy item to juz innego nie lootniemy.. dopiero jak sprzedamy/wyrzucimy item mozemy lootnac drugi (mysle ze to fajny pomysl.. bo itemy sa dobre duzo dmg zadaja.. wiec trzeba bd miec szczescie badz grac duzo zeby miec cos dobrego)

Mapy, tu byłoby już trudniej, bo utworzenie jednej gigantycznej mapy jest raczej nie możliwe. Proponowałbym, by każda mapa była jednym miastem z jakimiś niedużymi obszarami wokół niego, gdzie mogłyby być potwory, questy itp.


Szczerze mowiac nad mapami nie myslalem... raczej myslalem nad normalna rozgrywka na normalnych mapach

System skilli podobny do tibijskiego. Za każde trafienie w potwora/w nas otrzymywało by się x punktów, co stanowiłoby x procent skilla w ataku/obronie, więc gracze staraliby się ćwiczyć z jak najgorszymi broniami, by potwory nie padały szybko :)


Skille sa (na razie mam ustawione ze od lvl sie dodaje) ale wlasnie zmieniam na to co powiedziales ze od x dmg dostanie sie iles tam pkt..

Utrata levela i przedmiotów po śmierci. Gracze musieliby starać się przeżyć za wszelką cenę, a nie ginąć co chwilę i grać spokojnie dalej. Można by np. wprowadzić potiony i jakąś walutę, za które możnaby je kupić.


Utrata lvl tez bd.. mysle ze zrobie cos takiego (gdy zginie sie od m4,aka,awp to malo expa odejmie... ale jak z kosy,he albo nawet glocka to wiec.. taka kara niby :P ze zginelo sie ze slabszej broni..) Waluta jest (GP) <-- tak chyba jest w tibi albo cos podobnego.. moglem cos przeoczyc ;) no i potiony takze bd ... do hp i many

#33 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 19.04.2012 21:22

Jak $ nie mają dla Ciebie znaczenia to możesz kupić kilka serwerów (Każdy serwer inne miasto) i gracze mieliby możliwość teleportowania się do różnych miast/expowisk.
  • +
  • -
  • 0

#34 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 19.04.2012 21:25

Jak $ nie mają dla Ciebie znaczenia to możesz kupić kilka serwerów (Każdy serwer inne miasto) i gracze mieliby możliwość teleportowania się do różnych miast/expowisk.


oooo.. wiesz ze nie pomyslalem o tym ^D^ to moze byc ciekawe rozwiazanie.. tylko jakie roznice by byly miedzy tymi serwerami (miastami) czy na kazdym 1 jakas mapka ??

#35 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 19.04.2012 21:37

Miast raczej nie odwzorujesz i w csie "siedzenie pod depo" raczej się nie sprawdzi więc możesz zrobić 2/3 serwery. Na jednym była by mapa z potworami do expienia, na drugim arena pvp (pojedynki graczy) i ewentualnie 3 na którym by się skillowało(trenowało/ćwiczyło) jak ktoś to wyżej napisał.
Ps. Moda piszesz od 0 czy przerabiasz jakiś inny mod (cod/diablo) ?
  • +
  • -
  • 0

#36 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 19.04.2012 22:08

aaa ciekawe rozwiazanie :D

zaczalem od tego :P

http://amxx.pl/topic...__fromsearch__1

Miast raczej nie odwzorujesz i w csie "siedzenie pod depo" raczej się nie sprawdzi więc możesz zrobić 2/3 serwery. Na jednym była by mapa z potworami do expienia, na drugim arena pvp (pojedynki graczy) i ewentualnie 3 na którym by się skillowało(trenowało/ćwiczyło) jak ktoś to wyżej napisał.
Ps. Moda piszesz od 0 czy przerabiasz jakiś inny mod (cod/diablo) ?


hmm tylko t otroche by rozbilo moj aktulany stan moda chyba :P no ale warto sie nad tym zastanowic glebiej

bo ogolnie z tego co mam teraz to wlasnie by byl taki serwer (wbijania lvl,exp skilli) bo jezeli chodzi o potwory to sam nie ogarne bo nie znam sie na modelowaniu,,, wiec nie wiem...tutaj by bylo skillowanie i expienie a na drugim jakies pvp moze

#37 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 20.04.2012 19:19

dobra trzeba sie wziść do pracy :P wlasnie koncze 6 czar :P jak zrobie jakas wiekszosc moda to moze wrzuce gdzies na serwa to kazdy bd mogl sprawdzic co jest :P

#38 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 20.04.2012 20:21

@up Jeśli chcesz jakieś modele/sprite/dźwięki to mam tego pełno z pokemoda - ładnie wszystko wygląda, jeśli chcesz to dodaj na steam: SlaNdisH
  • +
  • -
  • 0

#39 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 20.04.2012 21:21

wyslalem zaproszenie

#40 Lolp

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:123
  • Lokalizacja:Z Korkanowa
Offline

Napisano 22.04.2012 09:39

Hmm, nie lepiej było by dodać coś takiego ja GG? że od x lvl'a dostajesz broń od Lodu itd. ? Oczywiście każdej klasie co innego, i te bronie były by dwie ?





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych