Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

1/1 Morfina

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 lexar

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 15.04.2012 16:07

Witam

Chciałbym dodać do itemu "Morfina" opcję żeby była 1/1 . Oczywiście te 1/2 , 1/3 itd mają zostać żeby nikt nie żył wiecznie :)

Jak to zrobić?

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 15.04.2012 16:40

w Death(id) (bodajrze) jest cos takiego jak
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NumerMorfiny && random_num(1,tamiles) == 1)
set_task(0.3,"Wskrzes",id+ZADANIE_WSKRZES)

Dodaj w tym ifie

ifrormacjie_przedmiotu_gracza[id][0] ==NUMErNowegoItemu
i bd 1/1 w tym itemie.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 15.04.2012 16:46

Ale nie chodzi mi o nowy item tylko żeby do aktualnie istniejącej morfiny dodać jeszcze 1/1 zrespienia się ;P

I jeszcze żeby nie robić nowego tematu jak zrobić item dodający prędkość? ;/
  • +
  • -
  • 0

#4 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 15.04.2012 18:01

Odświeżam :<
  • +
  • -
  • 0

#5 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 15.04.2012 18:14


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NumerMorfiny && random_num(1,1) == 1)


?

#6 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 15.04.2012 18:21

Dzięki wielkie

a mam jeszcze dwa pytanka bo nie chcę robić nowego tematu

Mam item w którym chciałbym zrobić że jak się posiada ten item do automatycznie jest 1hp

I jak się dodaję speed do itemku ?
  • +
  • -
  • 0

#7 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 15.04.2012 18:30

Co do 1hp to task a co do speed to podpatrz jakiś item
co do 2 to w perku ustaw np

szybkosc_gracza[id] += 0.4;


#8 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 15.04.2012 18:50

Niestety nie działa :<

Poza stworzeniem itemku dodaniem jego opisu i tego ifa


}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 38)
{
szybkosc_gracza[id] += 3.5;

To coś jeszcze trzeba zrobić ? bo zauważyłem że przedmioty które zmniejszają lub dodają szybkość nie działają ....
  • +
  • -
  • 0

#9 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 15.04.2012 18:55

a zobacz czy działa jak dasz tutaj minus, bo nie jestem tego pewien czy zmniejszy

zrób coś na podstawie tego


if(klasa_gracza[id] == KLASA && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
szybkosc_gracza[id] *= 1.5;
}
else
{
szybkosc_gracza[id] = szybkosc_gracza1[id];
}


#10 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 15.04.2012 19:04

Nie działa ;/

Tam gdzie piszę KLASA mam wpisać KLASĘ ? jeżeli tak to to nie będzie w itemku tylko klasie :(
  • +
  • -
  • 0

#11 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 15.04.2012 19:44

0x. czy Przez chwile się zastanowiłeś co napisałeś? Jak można zrobić Randoma z 1 Cyfry?! :mur:
Prawidłowo powinno To wyglądać tak.

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 7)
        set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
co do speeda. w odrodzenie(id) znajdź

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);

usuń to i zmień na to.

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NumerItemu)
    {
        szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*(szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+0.45)+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3); //0.45 tyle ile powinnien 
																																																			    //dodatkowego speeda dostac
    }
    else
    {
        szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
    }

  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#12 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 15.04.2012 20:14

0x. czy Przez chwile się zastanowiłeś co napisałeś? Jak można zrobić Randoma z 1 Cyfry?! :mur:


Niestety nie. :(

#13 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 15.04.2012 21:08

Dzięki wielkie działa :)

To jakbym teraz chciał zrobić nowy item dodający lub odejmujący speed to też tak muszę robić?

Mam jeszcze ostatnie pytanko. Zrobiłem item który daje niewidzialność i na start 1 HP lecz tego 1 HP nie umiem zrobić :(

Robię takie coś:


}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 37)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
set_user_health(id, 1);

Niestety ta komenda nie działa: set_user_health(id, 1); lub coś trzeba jeszcze gdzieś dopisać...
  • +
  • -
  • 0

#14 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 351
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 15.04.2012 21:14

Spróbuj tak

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
set_user_health(id, 1);
}

A żeby dodać szybkość to
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)

{
szybkosc_gracza[id] += 0.4;

}


A żeby odjąć to
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)

{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;

}


w 0.4 taka szybkosc jaka chcesz.

Użytkownik Maniek974 edytował ten post 15.04.2012 21:14

  • +
  • -
  • 0

#15 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 16.04.2012 05:52

masz includa fun?

#16 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 16.04.2012 07:14

@Maniek - sprawe speeda już rozwiązaliśmy.

w Codzie jest z automatu fun. Co do ustawiania HP i niewidzialności. Wklej to
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
							    set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
							    set_user_health(id, 1);
}

Przed Return PLUGIN_CONTINUE w Odrodzenie(id)
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych