Chciałbym dodać do itemu "Morfina" opcję żeby była 1/1 . Oczywiście te 1/2 , 1/3 itd mają zostać żeby nikt nie żył wiecznie

Jak to zrobić?
Pozdrawiam.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 15.04.2012 16:07
Napisano 15.04.2012 16:40
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NumerMorfiny && random_num(1,tamiles) == 1) set_task(0.3,"Wskrzes",id+ZADANIE_WSKRZES)
ifrormacjie_przedmiotu_gracza[id][0] ==NUMErNowegoItemui bd 1/1 w tym itemie.
Napisano 15.04.2012 16:46
Napisano 15.04.2012 18:01
Napisano 15.04.2012 18:14
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NumerMorfiny && random_num(1,1) == 1)
Napisano 15.04.2012 18:21
Napisano 15.04.2012 18:30
szybkosc_gracza[id] += 0.4;
Napisano 15.04.2012 18:50
Napisano 15.04.2012 18:55
if(klasa_gracza[id] == KLASA && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
szybkosc_gracza[id] *= 1.5;
}
else
{
szybkosc_gracza[id] = szybkosc_gracza1[id];
}
Napisano 15.04.2012 19:04
Napisano 15.04.2012 19:44
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 7) set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);co do speeda. w odrodzenie(id) znajdź
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NumerItemu) { szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*(szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+0.45)+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3); //0.45 tyle ile powinnien //dodatkowego speeda dostac } else { szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3); }
Napisano 15.04.2012 20:14
0x. czy Przez chwile się zastanowiłeś co napisałeś? Jak można zrobić Randoma z 1 Cyfry?!
Napisano 15.04.2012 21:08
Napisano 15.04.2012 21:14
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
set_user_health(id, 1);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
szybkosc_gracza[id] += 0.4;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}
Użytkownik Maniek974 edytował ten post 15.04.2012 21:14
Napisano 16.04.2012 05:52
Napisano 16.04.2012 07:14
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) { set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5); set_user_health(id, 1); }
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych