#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta> #include <engine> #define PLUGIN "Kameleon" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new const nazwa[] = "Marszalek"; new const opis[] = "Posiada M4A1 , AK47 , AWP , za kazdego fraga dostaje 35 hp"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 60; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"}; new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"}; new bool:ma_klase[33]; new ilosc_skokow_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public CmdStart(id,uc_handle) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new flags = get_entity_flags(id); new oldbutton = get_user_oldbutton(id); if(ma_klase[id]) { if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0) { ilosc_skokow_gracza[id]--; new Float:velocity[3]; entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) { ilosc_skokow_gracza[id] = 0; if(ma_klase[id]) ilosc_skokow_gracza[id]++; } } return PLUGIN_CONTINUE; } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)) { client_print(id, print_chat, "[Cod] Nie masz uprawnien do posiadania tej klasy"); return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return PLUGIN_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); new num = random_num(0,3); if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1) { cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]); } if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47) { cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]); } } public Death() { new attacker = read_data(1); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_klase[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; new cur_health = get_user_health(attacker); new max_health = 100+cod_get_user_health(attacker); new new_health = cur_health+35<max_health? cur_health+35: max_health; set_user_health(attacker, new_health); return PLUGIN_CONTINUE; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Prosze o poprawe klasy
Temat rozp. lubiekeppa, 14.04.2012 17:28
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.04.2012 17:28
Witam proszę o dodanie do tej klasy aby jej krokni nie byky slyszane
#2
Napisano 14.04.2012 17:57
Zobacz czy będzie działać
Załączone pliki
Kolejny Perk = |||||||||| - 10% (Wstrzymane)
Kolejna Klasa CoD MoD = |||||||||| - 30% (Wstrzymane)
Kolejna Klasa CoD MoD = |||||||||| - 30% (Wstrzymane)
#3
Napisano 15.04.2012 10:36
Fajna klasa dobzre pomyslana
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych