Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosze o poprawe klasy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 lubiekeppa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:104
  • Lokalizacja:cieszym
Offline

Napisano 14.04.2012 17:28

Witam proszę o dodanie do tej klasy aby jej krokni nie byky slyszane


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#define PLUGIN "Kameleon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new const nazwa[] = "Marszalek";
new const opis[] = "Posiada M4A1 , AK47 , AWP , za kazdego fraga dostaje 35 hp";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:ma_klase[33];
new ilosc_skokow_gracza[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public CmdStart(id,uc_handle)
{
  if(!is_user_alive(id))
  return FMRES_IGNORED;
  new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
  new flags = get_entity_flags(id);
  new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
  if(ma_klase[id])
{
  if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
  {
   ilosc_skokow_gracza[id]--;
   new Float:velocity[3];
   entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
   velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
   entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
  }
  else if(flags & FL_ONGROUND)
  {
   ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
   if(ma_klase[id])
    ilosc_skokow_gracza[id]++;
  }
}
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
  client_print(id, print_chat, "[Cod] Nie masz uprawnien do posiadania tej klasy");
  return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
  cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
  cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
}
public Death()
{
new attacker = read_data(1);
if(!is_user_connected(attacker))
  return PLUGIN_CONTINUE;
if(!ma_klase[attacker])
  return PLUGIN_CONTINUE;
new cur_health = get_user_health(attacker);
new max_health = 100+cod_get_user_health(attacker);
new new_health = cur_health+35<max_health? cur_health+35: max_health;
set_user_health(attacker, new_health);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Człowiek Magi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:73
  • Lokalizacja:Środa
Offline

Napisano 14.04.2012 17:57

Zobacz czy będzie działać :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Kolejny Perk = |||||||||| - 10% (Wstrzymane)
Kolejna Klasa CoD MoD = |||||||||| - 30% (Wstrzymane)

#3 Kaski

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:165
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 15.04.2012 10:36

Fajna klasa dobzre pomyslana :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych