Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana z 1/4 degla na 1/8


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 MasloG

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:62
  • GG:
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 13.04.2012 14:42

Witam

Nie bardzo wiem co zmienić w sma aby zmienić w klasie szanse na natychmiastowe zabicie z degla z 1/4 na 1/8 ? Pomóżcie

W załączniku sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Only DD2:

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Zapraszam na Cs-Plus.pl Sieć serwerów cs 1.6 !


#2 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 13.04.2012 17:49

Sprawdz

Załączone pliki



#3 MasloG

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:62
  • GG:
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 14.04.2012 13:16

Niestety dalej to samo..
  • +
  • -
  • 0

Only DD2:

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Zapraszam na Cs-Plus.pl Sieć serwerów cs 1.6 !


#4 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 351
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 14.04.2012 13:32

Teraz sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 PeTrO

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.04.2012 14:11

W sma nie ma ustawionego deagla na 1/4.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#6 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 14.04.2012 14:13

Niestety dalej to samo..

Ale na serwie sprawdzałes czy New Game bo jak na New Game tez brałem to tez nie działało

Edit sprawdz

Załączone pliki


Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 14.04.2012 14:17


#7 PeTrO

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.04.2012 14:29

Polak

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Polak";
new const opis[] = "Posiada 1/8 z deagla";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 70;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 )
return HAM_IGNORED;
new weapon = get_user_weapon(idAtt);
if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;

}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#8 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 14.04.2012 14:32

To mu da 1/8 z każdej broni, boże, nie róbcie klas w generatorze. :P

#9 PeTrO

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.04.2012 14:33

Pierw sprawdź potem pisz. :facepalm2:
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#10 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 14.04.2012 14:46

To mu da 1/8 z każdej broni, boże, nie róbcie klas w generatorze. :P

Bedzie miał 1/1 bo ma tylko 1 broń a nóz sie nie liczy
Ale nie wiem czy jak bd miał perk ze np. dostaje ak47 to sie nie zbuguje i bd mial 1/8
:crazy:

Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 14.04.2012 14:55


#11 PeTrO

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.04.2012 14:55

Deagle bedzie miał 1/8

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 ) // <----nie widać? tu jest ustawione na 1/8
return HAM_IGNORED;
new weapon = get_user_weapon(idAtt);
if(weapon == CSW_DEAGLE) // <------ a tu jest ustawione ,że na deaglu
{
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik PeTrO edytował ten post 14.04.2012 14:55

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#12 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 14.04.2012 15:04

Raczej tak powinno byc


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,8) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;


^^

Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 14.04.2012 15:05


#13 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 14.04.2012 15:06

Proszę bardzo, PeTrO, czy armia botów nie powinna padać na 2strzały w nogi z SCOUTA? Nie. Ustawiłem sobie specjalnie 1/2, i popatrz co się działo po strzelaniu w nogi

http://speedy.sh/Qx6s5/dowodamxxplpolak14dgl.rar

#14 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 14.04.2012 15:12

@up to w końcu to co PeTrO to dobre czy zle bo nie zrozumiałem twojej wypowiedzi




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych