Nie bardzo wiem co zmienić w sma aby zmienić w klasie szanse na natychmiastowe zabicie z degla z 1/4 na 1/8 ? Pomóżcie
W załączniku sma
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 13.04.2012 17:49
Napisano 14.04.2012 13:32
Napisano 14.04.2012 14:13
Ale na serwie sprawdzałes czy New Game bo jak na New Game tez brałem to tez nie działałoNiestety dalej to samo..
Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 14.04.2012 14:17
Napisano 14.04.2012 14:29
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Polak";
new const opis[] = "Posiada 1/8 z deagla";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 70;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 )
return HAM_IGNORED;
new weapon = get_user_weapon(idAtt);
if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisano 14.04.2012 14:32
Napisano 14.04.2012 14:46
Bedzie miał 1/1 bo ma tylko 1 broń a nóz sie nie liczyTo mu da 1/8 z każdej broni, boże, nie róbcie klas w generatorze.
Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 14.04.2012 14:55
Napisano 14.04.2012 14:55
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 ) // <----nie widać? tu jest ustawione na 1/8
return HAM_IGNORED;
new weapon = get_user_weapon(idAtt);
if(weapon == CSW_DEAGLE) // <------ a tu jest ustawione ,że na deaglu
{
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik PeTrO edytował ten post 14.04.2012 14:55
Napisano 14.04.2012 15:04
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,8) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 14.04.2012 15:05
Napisano 14.04.2012 15:12
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych