Z góry dziękuje.
Za dobre zrobienie lecą "+"
Czekam na pomoc od " benio101" ponieważ on pomógł mi to zrobić ten plugin.
Oto .sma !
..|..
.V..
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define PLUGIN "Uniklany Deathrun Shop"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R4x0R. [t]"
new ilosc_skokow_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("sklep","Sklep");
register_clcmd("drshop","Sklep");
register_clcmd("shop","Sklep");
register_clcmd("say /sklep","Sklep");
register_clcmd("say /drshop","Sklep");
register_clcmd("say /shop","Sklep");
register_clcmd("say sklep","Sklep");
register_clcmd("say drshop","Sklep");
register_clcmd("say shop","Sklep");
register_clcmd("say_team /sklep","Sklep");
register_clcmd("say_team /drshop","Sklep");
register_clcmd("say_team /shop","Sklep");
register_clcmd("say_team sklep","Sklep");
register_clcmd("say_team drshop","Sklep");
register_clcmd("say_team shop","Sklep");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("\wSklep DR by \rR4x0R. [t]", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "\yZestaw Ofensywny \r[4000$]");
menu_additem(menu, "\yZestaw Defensywny \r[4000$]");
menu_additem(menu, "\yZestaw Biegacza HP \r[5000$]");
menu_additem(menu, "\yMala Grawitacja \r[6000$]");
menu_additem(menu, "\yBardzo mala grawitacja \r[9000$]");
menu_additem(menu, "\yPodwojny skok \r[10000$]");
menu_additem(menu, "\yNiewidzialnosc \r[8000$]");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 4000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Nie masz tyle hajsu !");
return PLUGIN_HANDLED ;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "weapon_HEGRENADE")
give_item(id,"ammo_9mm")
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Zakupiles^x3 Zestaw Ofensywny");
}
case 1:
{
new koszt = 4000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Nie masz tyle hajsu !");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
give_item(id, "weapon_shield")
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Zakupiles^x3 Zestaw Defensywny");
}
case 2:
{
new koszt = 5000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Nie masz tyle hajsu !");
return PLUGIN_HANDLED ;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
set_user_maxspeed ( id,1.7);
give_item(id, "weapon_SMOKEGRENADE")
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Zakupiles^x3 Zestaw Biegacza HP");
}
case 3:
{
new koszt = 6000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Nie masz tyle hajsu !");
return PLUGIN_HANDLED ;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
set_user_gravity ( id, 0.5 );
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Zakupiles^x3 Mala Grawitacje");
}
case 4:
{
new koszt = 9000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Nie masz tyle hajsu !");
return PLUGIN_HANDLED ;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
set_user_gravity ( id, 0.75 );
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Zakupiles^x3 Bardzo mala grawitacje");
}
case 5:
{
new koszt = 10000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Nie masz tyle hajsu !");
return PLUGIN_HANDLED ;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 2;
}
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Zakupiles^x3 Podwojny skok");
}
case 6:
{
new koszt = 8000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Nie masz tyle hajsu !");
return PLUGIN_HANDLED ;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 150)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderGlow, 150)
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Zakupiles^x3 Niewidzialnosc");
}
}
return PLUGIN_HANDLED ;
}
public CmdStart(id, uc_handle){
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
// obsluga multiskoku
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id])
{
--ilosc_skokow_gracza[id];
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
ilosc_skokow_gracza[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public client_putinserver(id){
ilosc_skokow_gracza[id]=0;
}