Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa z 10x smoke

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mordorro

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 10.04.2012 15:44

Co trzeba zrobić aby klasa miała 10x smoke?
  • +
  • -
  • 0

#2 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 10.04.2012 15:54

do plugin_init

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");


do cod_class_enabled

cod_give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE); 


do cod_class_disabled


cod_take_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE);


na koniec


public ResetHUD(id)
set_task(0.1, "Granaty", id);

public Granaty(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

if(!ma_perk[id]) return;

cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 10);
}


#3 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 10.04.2012 15:58

do plugin_init() dodaj

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);

i to

public Odrodzenie(id)
{
	   if(!ma_klase[id])
				  return PLUGIN_CONTINUE;

for(new i = 0; i<11; i++)
    {
        give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    }
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#4 Mordorro

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 10.04.2012 16:00

Na koniec w sensie że mogę sobie zrobić klase przez generator i na samym końcu doklejam to?
  • +
  • -
  • 0

#5 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 10.04.2012 16:00

CheQ, uzywajac 10-krotnie give_item nie da sie dac chyba 10 granatów



Mordorro, ta
  • +
  • -
  • 1

#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 10.04.2012 16:07

Da. Ja tak daje 10 He. Ew może dać 1 sm i zrobić

cs_set_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE,10)

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#7 Mordorro

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 10.04.2012 16:11

Mógłby mi ktoś zrobić taką klase? Bo próbuje cały czas i wyświetla mi się błąd ale nie pokazuje mi co jest nie tak;/
Nazwa: Alien
Statyty po 0
Bronie Sg552, Aug i 10 smoke
  • +
  • -
  • 0

#8 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 10.04.2012 16:19

http://amxx.pl/topic...dla-klasyperku/
  • +
  • -
  • 0

#9 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 10.04.2012 16:21


#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <fun>





new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "Alien";

new const opis[] = "Bronie Sg552, Aug i 10 smoke ";

new const bronie = 1<<CSW_AUG ;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



public plugin_init() {

    register_plugin(nazwa,"1.0", "CheQ")

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);

}

public cod_class_enabled(id)

{

    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

{

    ma_klase[id] =false;

}

public Odrodzenie(id)

{

    if(!ma_klase[id])

        return PLUGIN_CONTINUE;

    give_item(id, "weapon_sg552");

    for(new i = 0; i<11; i++)

    {

        give_item(id, "weapon_smokegrenade");

    }

    return PLUGIN_CONTINUE;

}

 


  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#10 Mordorro

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 10.04.2012 16:26

Nie działa:( wrzuciłem na serwer i sg552 od razu wyrzuca a jak wyciągam smoke jest napisane 0 i jak zmienie broń to znika
  • +
  • -
  • 0

#11 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 10.04.2012 16:30


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")
cod_register_class("Alien", "10granatow SMOKE co runde", 1<<CSW_SG552, 0, 0, 0, 0);
//cod_register_class(
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");}
public cod_class_enabled(id){
cod_give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE);}
public cod_class_disabled(id){
cod_take_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE);}
public ResetHUD(id){
set_task(0.1, "ResetHUDx", id);}
public ResetHUDx(id){
if(!is_user_connected(id)) return;
if(!ma_klase[id]) return;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 10);}


w notatniku, sprawdź

#12 xXxKarolxXx

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Mragowo
Offline

Napisano 10.04.2012 16:33

Bo to Nie powinno byc tak:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Alien";
new const opis[] = "Bronie Sg552, Aug i 10 smoke ";
new const bronie = 1<<CSW_AUG ;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa,"1.0", "CheQ")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] =false;
}
public Odrodzenie(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
give_item(id, "weapon_sg552");
for(new i = 0; i<11; i++)
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Tylko:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Alien";
new const opis[] = "Bronie Sg552, Aug i 10 smoke ";
new const bronie = 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE ;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa,"1.0", "xXKarolXx")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] =false;
}
public ResetHUD(id)
set_task(0.1, "Granaty", id);

public Granaty(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

if(!ma_klase[id]) return;

cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 10);
}



Wiem ze wyzej juz jest ale to tak lepiej wyglada :P
  • +
  • -
  • 0

#13 Mordorro

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 10.04.2012 16:38

Teraz z kolei AUG w ogóle nie ma a smoke jest tylko 1

Karol jak próbowałem kompilować Twoje to error mi wyskoczył


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_Alien.sma(39) : error 017: undefined symbol "cs_set_user_bpammo"

1 Error.
Could not locate output file codclass_Alien.amxx (compile failed).


  • +
  • -
  • 0

#14 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 10.04.2012 16:41


#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <fun>

#include <cstrike>





new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "Alien";

new const opis[] = "Bronie Sg552, Aug i 10 smoke ";

new const bronie = 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE ;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



public plugin_init() {

    register_plugin(nazwa,"1.0", "xXKarolXx")

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

}

public cod_class_enabled(id)

{

    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

{

    ma_klase[id] =false;

}

public ResetHUD(id)

	    set_task(0.1, "Granaty", id);

	    

public Granaty(id)

{

	    if(!is_user_connected(id)) return;

	    

	    if(!ma_klase[id]) return;

     

    give_item(id,"weapon_smokegrenade")

	    cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 10);

}



 


  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#15 Mordorro

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 10.04.2012 16:48

O dzięki teraz jest wszystko ok:) + leca za pomoc;)

Panowie bo mam wgrany plugin na to że smoke dusi i zabiera hp dało by rade dodać jeszcze klasie aby jej smoke zabierało więcej hp?
  • +
  • -
  • 0

#16 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 10.04.2012 17:01

Ustaw cvarem w pluginie.

#17 Mordorro

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 10.04.2012 17:05

Ale to mam wrzucić do klasy?
amx_gasdmg 30

Bo mam takie coś do zaminy dmg ale jak zmienie to dla wszystkich a aja chce tylko dla tyj 1 klasy
  • +
  • -
  • 0

#18 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 10.04.2012 17:16

Daj *sma klasy i *sma pluginu

#19 Mordorro

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 10.04.2012 17:23

proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#20 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 10.04.2012 17:36

też w notatniku, niby sie kompiluje w kompilatorze amxx
cvary
cod_gasnades 1 / wylaczone lub wloaczone
cod_gasobeyFF 1 /czy dusimy sie w smoku ktory rzucił ktos z naszego teamu
cod_gascheck 2 / co ile sekund ma zabierać hp 
cod_gasdmg 2 / po ile hp ma zabierać 
cod_smokegasp 1 / dźwięk duszenia się 
cod_gasradius 200 / chyba zasięg efektu działania pluginu najlepiej ostawić w przedziale 180-200
cod_gas_restore 1 /czy zabiera hp graczowi


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#if AMXX_VERSION_NUM < 180
#define charsmax(%1) sizeof(%1) - 1
#endif

#define OFFSET_CSDEATHS 444
#define OFFSET_TEAM 114

#define GASP_SOUND1 "player/gasp1.wav"
#define GASP_SOUND2 "player/gasp2.wav"

#define SMOKEGRENADE_SOUND "weapons/sg_explode.wav"
#define GAS_CLASSNAME "gasgrenade"
#define GASNADE_LIFE 25.0

new cod_gasnades, cod_gasdmg, cod_gascheck, cod_gasradius, cod_smokegasp, cod_gasobeyFF, cod_gas_restore
new mp_friendlyfire

new gmsgDamage, gmsgDeathMsg, gmsgScoreInfo

new Float:player_affected_time[33]
new Float:player_restored_time[33]
new Float:damage_took[33]


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Alien";
new const opis[] = "Bronie Sg552, Aug i 10 smoke ";
new const bronie = 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE ;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa,"1.0", "xXKarolXx")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("HLTV", "eNewRound", "a", "1=0", "2=0")

register_forward(FM_EmitSound, "fwdEmitSound")
register_forward(FM_Touch, "fwdTouch")
register_forward(FM_Think, "fwdThink")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwdPlayerPreThink")

//register_cvar("gasnade", VERSION, FCVAR_SERVER)

cod_gasnades = register_cvar("cod_gasnades", "1") // 0/1 Disable/Enable the whole plugin

cod_gasdmg = register_cvar("cod_gasdmg", "2") // How much damage the player takes every check cycle, 0 to disable damage (see cod_gascheck)
cod_gascheck = register_cvar("cod_gascheck", "2") // Check period in seconds
cod_gasradius = register_cvar("cod_gasradius", "180") // Smoke Radius (best is 170 - 230)
cod_smokegasp = register_cvar("cod_smokegasp", "1") // 0/1 Makes players gasp/cough in smoke
cod_gasobeyFF = register_cvar("cod_gasobeyFF", "0") // 0/1 Makes plugin act or not as cvar mp_friendlyfire
cod_gas_restore = register_cvar("cod_gas_restore", "1") // 0/1 Restore or not HP (if cod_gasdmg > 0)
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] =false;
}
public ResetHUD(id)
set_task(0.1, "Granaty", id);

public Granaty(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

if(!ma_klase[id]) return;

give_item(id,"weapon_smokegrenade")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 10);
}
public plugin_precache()
{
engfunc(EngFunc_PrecacheSound, GASP_SOUND1)
engfunc(EngFunc_PrecacheSound, GASP_SOUND2)
}
public plugin_cfg()
{
mp_friendlyfire = get_cvar_pointer("mp_friendlyfire")

gmsgDamage = get_user_msgid("Damage")
gmsgDeathMsg = get_user_msgid("DeathMsg")
gmsgScoreInfo = get_user_msgid("ScoreInfo")
}

public client_connect(id) {
new Float:global_Time
global_get(glb_time, global_Time)
player_affected_time[id] = global_Time
player_restored_time[id] = global_Time
damage_took[id] = 0.0
}

public eNewRound() {
new ent = -1
while((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", GAS_CLASSNAME)) > 0) {
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
}
new Float:global_Time
global_get(glb_time, global_Time)
new players[32], inum, player
get_players(players, inum)
for(new i; i<inum; i++) {
player = players[i]
player_affected_time[player] = global_Time
player_restored_time[player] = global_Time
damage_took[player] = 0.0
}
}

public fwdPlayerPreThink(id) {
if(!get_pcvar_num(cod_gasnades))
return FMRES_IGNORED

static Float:gasdmg
gasdmg = get_pcvar_float(cod_gasdmg)
if( !gasdmg && !get_pcvar_num(cod_gas_restore) )
return FMRES_IGNORED

if( !is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) )
return FMRES_IGNORED
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED

// check if player has HPs to be set back
static Float:damage_to_restore
damage_to_restore = damage_took[id]
if( damage_to_restore < 1.0 )
return FMRES_IGNORED

static Float:global_Time
global_get(glb_time, global_Time)

static Float:cycle
cycle = get_pcvar_float(cod_gascheck)

// should tell if player is still in smoke
if( global_Time - player_affected_time[id] < cycle + 0.1 )
return FMRES_IGNORED

if( global_Time - player_restored_time[id] < cycle )
return FMRES_IGNORED

static Float:userHealth
pev(id, pev_health, userHealth)

if( damage_to_restore >= gasdmg) {
set_pev(id, pev_health, userHealth + gasdmg)
damage_took[id] -= gasdmg

}
else if( damage_to_restore > 0.0 ) { //shouldn't happen unless an admin change some cvars during a round
set_pev(id, pev_health, userHealth + damage_to_restore)
damage_took[id] -= damage_to_restore
}

player_restored_time[id] = global_Time

return FMRES_HANDLED
}

public fwdEmitSound(entity,channel,const sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch)
{
if(!get_pcvar_num(cod_gasnades))
return FMRES_IGNORED

if(!equali(sample, SMOKEGRENADE_SOUND))
return FMRES_IGNORED

static owner
owner = pev(entity, pev_owner)

static Float:origin[3]
pev(entity, pev_origin, origin)

static ent
ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
set_pev(ent, pev_classname, GAS_CLASSNAME)
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER)

static Float:radius, Float:min_rad[3], Float:max_rad[3]
radius = get_pcvar_float(cod_gasradius)
min_rad[0] = -radius
min_rad[1] = -radius
min_rad[2] = -radius
max_rad[0] = radius
max_rad[1] = radius
max_rad[2] = radius

engfunc(EngFunc_SetSize, ent, min_rad, max_rad)

set_pev(ent, pev_owner, owner) // cvar cod_gasobeyFF
engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent,origin)

new Float:global_Time
global_get(glb_time, global_Time)
set_pev(ent, pev_nextthink, global_Time + GASNADE_LIFE)

return FMRES_HANDLED
}

public fwdThink(ent) {
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED

static classname[33]
pev(ent, pev_classname, classname, charsmax(classname))

if(!equal(classname,GAS_CLASSNAME))
return FMRES_IGNORED

engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
return FMRES_HANDLED
}

public fwdTouch(ent, id) {
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return FMRES_IGNORED
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED
if(!pev_valid(ent)) {
return FMRES_IGNORED
}
static classname[33]
pev(ent, pev_classname, classname, charsmax(classname))
if(!equal(classname, GAS_CLASSNAME))
return FMRES_IGNORED

new Float:global_Time
global_get(glb_time, global_Time)

if( global_Time - player_affected_time[id] < get_pcvar_float(cod_gascheck) )
return FMRES_IGNORED

static owner
owner = pev(ent, pev_owner)
if( !get_pcvar_num(mp_friendlyfire) && get_pcvar_num(cod_gasobeyFF) && get_pdata_int(id, OFFSET_TEAM) == get_pdata_int(owner, OFFSET_TEAM) )
return FMRES_IGNORED

player_affected_time[id] = global_Time
msg_damage(id, ent)

if(get_pcvar_num(cod_smokegasp))
{
switch (random_num(1, 2))
{
case 1: emit_sound(id, CHAN_VOICE, GASP_SOUND1, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
case 2: emit_sound(id, CHAN_VOICE, GASP_SOUND2, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}

static Float:damage
damage = get_pcvar_float(cod_gasdmg)
if(damage > 0.0) {
ExtraDamage(id, owner, damage, GAS_CLASSNAME)
if(get_pcvar_num(cod_gas_restore))
{
damage_took[id] += damage
}
}

return FMRES_HANDLED
}

ExtraDamage(id, attacker, Float:damage, weaponDescription[])
{
if(is_user_alive(id))
if(!ma_klase[id])
{
static Float:userHealth
pev(id, pev_health, userHealth)

if(userHealth - damage < 1.0)
{
if(!is_user_connected(attacker))
attacker = 0

add_frags(id, 1.0)

new msgblock = get_msg_block(gmsgDeathMsg)
if(msgblock != BLOCK_SET)
{
set_msg_block(gmsgDeathMsg, BLOCK_ONCE)
make_deathmsg ( attacker, id, 0, weaponDescription )
dllfunc(DLLFunc_ClientKill, id)
set_msg_block(gmsgDeathMsg, msgblock)
}
else
dllfunc(DLLFunc_ClientKill, id)

if(attacker && attacker != id)
{
if( get_pdata_int(id, OFFSET_TEAM) != get_pdata_int(attacker, OFFSET_TEAM) )
add_frags(attacker, 1.0)
else if( get_pcvar_num(mp_friendlyfire) )
add_frags(attacker, -1.0)
}
}
else
{
set_pev(id, pev_health, userHealth - damage)
}
}
}

add_frags(id, Float:amount) {
static Float:frags, Float:newfrags
pev(id, pev_frags, frags)
newfrags = amount + frags
set_pev(id, pev_frags, newfrags)

message_begin( MSG_ALL , gmsgScoreInfo )
write_byte( id )
write_short( floatround( newfrags ) )
write_short( get_pdata_int(id, OFFSET_CSDEATHS) )
write_short( 0 )
write_short( get_pdata_int(id, OFFSET_TEAM) )
message_end()
}

msg_damage(id, entity) {

static Float:origin[3]
pev(entity, pev_origin, origin)

message_begin(MSG_ONE, gmsgDamage, _, id)
write_byte(30) // dmg_save
write_byte(30) // dmg_take

write_long(DMG_SLOWFREEZE) // visibleDamageBits //DMG_ACID , //

engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin[0]) //arkshine
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin[2])

message_end()
}






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych