Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Oberon Boss!!
#41
Napisano 23.04.2012 21:10
Z takim pluginem to już na pewno nie jest cod ^ ^
Nie mam nic przeciwko wgrywaniu tego gdziekolwiek, ale po prostu plugin na pewno nie nadaje się (tak jakby tematycznie) na ffa, coda, dr, hns, itp. Jeśli jednak ktoś chce mieć taki plugin, nawet na takich serwerach, jakie wymieniłem, to mu przecież nikt tego nie zabroni.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#42
Gość_21977_*
Napisano 23.04.2012 23:33
Jednak wszystko zależy od tego, jak zostanie to zrealizowane i czy będzie to miało poparcie u graczy. Jeśli tak, to warto się zastanowić nad urozmaiceniem rozgrywki, chociaż na pewien czas

A nóż widelec sprawimy frajdę graczom.
edit. CRITICAL ERROR: Serwer zalicza crasha w momencie wybuchu bomby z żyjącym Oberonem.
#43
Gość_21977_*
Napisano 24.04.2012 17:16
public fw_think(ent) {//
if(!is_valid_ent(ent))
return HAM_IGNORED
if(pev(ent, pev_iuser4) == 1) // Oberon nie zyje
return HAM_IGNORED
if(g_evoluting || g_doing_other)
return HAM_IGNORED
if(pev(ent, pev_health) - 1000.0 <= 0.0) {
set_pev(ent, pev_iuser4, 1)
set_entity_anim(ent, 20)
set_task(15.0, "move_entity", ent)
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT)
entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, 0.0)
emit_sound(ent, CHAN_BODY, oberon_death_sound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
return HAM_IGNORED
}
// (...)
public move_entity(ent) {
static Float:Origin[3]
Origin[0] = 4290.0 // najprawdopodobniej ta funkcja
Origin[1] = 4290.0 // odpowiada za przeniesienie Oberona
Origin[2] = 4290.0 // wysoko w niebiosa po śmierci, choć nie zasłużył
set_pev(ent, pev_origin, Origin)
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 99999999.0)
}
#44
Napisano 24.04.2012 19:34
#45
Napisano 24.04.2012 19:55
#46
Napisano 25.04.2012 05:30
#47
Gość_21977_*
Napisano 25.04.2012 06:51
Czy dystrybutor polskiej wersji językowej na AMXX.pl zamierza zająć się Bug Bounty?
edit. Widzę, że nie tylko mi crashuje serwer i nie tylko użytkownikom AMXX.
W wielu forach, także obcojęzycznych taki problem się pojawia.
#48
Napisano 03.05.2012 10:41
#49
Napisano 03.05.2012 11:16
Podczas gdy Oberon stoi na krawędzi (dosyć wysoko) i puści w okół siebie bomby to nie wszystkie uderzą w ziemie co powoduję crash.
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#50
Gość_21977_*
Napisano 03.05.2012 11:23
Nie wiem, czy się zajmę Oberonem, bo ma mnóstwo błędów.
Nie jestem pewien, czy to, że miny wybuchają w powietrzu, powoduje crash,
niejednokrotnie bowiem Oberon rzucał mi bomby, wisząc w powietrzu.
BTW. @=ToRRent= Proszę bardzo: Oberon v. 1.2, w a nim:
+ v. 1.2 + Added Changelog + Dodano CVARy: oberon_hp 40000 // zycie Oberona oberon_killer_frags 3 // liczba fragow dla zabojcy Oberona $ Poprawiono wyswietlanie liczby zycia Oberona po jego zgladzeniu + Dodano informacje o zabojcy Oberona


PS. U mnie komenda /zniszczbossa crashuje natychmiast serwer.
<div class="noticeui111 noticeui111-info" style="width: 700px"><h5>Ograniczenie odpowiedzialności</h5><p>Autorem Oberona jest Dias. Ja jedynie dodałem 2 cvary i poprawiłem to, co widoczne jest w changelogu.
Nie przyjmuję więc żadnych zgłoszeń o zbugowanym Oberonie, a tym bardziej
nie będę się z nich tłumaczył ani udzielał jakiegokolwiek wsparcia technicznego.</p><span></span></div>
#51
Napisano 03.05.2012 14:33
#52
Gość_21977_*
Napisano 03.05.2012 14:38
W momencie wybuchu c4, jeśli Oberon jest żywy, to serwer zalicza crasha bez żadnych logów.
#53
Napisano 03.05.2012 15:03

#54
Gość_21977_*
Napisano 03.05.2012 15:09

Choć jest to zamiatanie problemu pod dywan, zamiast stawienie jemu czoła, czego nie lubię.
#55
Napisano 03.05.2012 17:29
Jak wam bomby crashują to je po prostu usuńcie z pluginu i po problemie

Niektórzy to nawet nie powinni się brać za cokolwiek co jest związane z prowadzeniem serwera.
Szczególnie najlepiej to się sprawdza, gdy chodzi o jakąś rzecz w kodzie pluginuCoś nie działa? Usuń to.

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#56
Napisano 04.05.2012 09:18
Jak wam bomby crashują to je po prostu usuńcie z pluginu i po problemie
Niektórzy to nawet nie powinni się brać za cokolwiek co jest związane z prowadzeniem serwera.Szczególnie najlepiej to się sprawdza, gdy chodzi o jakąś rzecz w kodzie pluginuCoś nie działa? Usuń to.
Prowadzenie serwera to trochę inna półka niż bycie programistą, zauważ że na co 3 sieci serwerów head admin ma swoich przydupasów od konfiguracji serwera, od zarządzania stroną, tworzeniem stylu itd. a on tylko patrzy w stan swojego konta
Czasem też lepiej jest coś wywalić w kodzie niż ponad miesiąc męczyć się z naprawą i pisać na forum o swoim problemie
#57
Napisano 04.05.2012 11:24
Dlatego nie powinien się w ogóle brać za prowadzenie serwerów... A jeśli mowa o czystym programowaniu, to już w ogóle, takie podejście jakie tutaj piszesz, jest co najmniej żałosne.Prowadzenie serwera to trochę inna półka niż bycie programistą, zauważ że na co 3 sieci serwerów head admin ma swoich przydupasów
Po części masz rację, ale żeby coś wywalić, trzeba umieć to zrobić, a nie usunąć jakąś linijkę, a potem głupio się pytać gdziekolwiek (chociażby tutaj na forum) czemu coś nie działa.Czasem też lepiej jest coś wywalić w kodzie niż ponad miesiąc męczyć się z naprawą i pisać na forum o swoim problemie
Wiem, że każdy kiedyś zaczynał, ja zacząłem się w to bawić jakieś 2 lata temu, ale to co niektórzy tutaj piszą, to mi by nigdy coś takiego do głowy nie przyszło.
Co do tego pluginu, to mam takie samo zdanie jak tutaj
Autor tematu spolszczył tylko plugin (to też nie jest pewne) i nie wydaje mi się, że cokolwiek poprawi w tym pluginie, czy też napisze jego modyfikacje, prędzej ja bym to ogarnął (gdybym chciał), mimo tego, że "nigdy nie mam czasu" i jeśli chodzi o pluginy, zawsze wszystko robię 2-3 razy dłużej niż powinienem. Ogólnie jakoś nie chcę mi się wierzyć, że autor tematu w ogóle umie pisać modyfikacje, a tym bardziej pluginy.Myślę, że można usunąć źródło z głównego tematu.
Skoro to nie jego plugin.
Nie mów tutaj, że coś poprawiałeś bo to jest śmieszne.
Nie ma co prosić autora tematu o modyfikacje do Cod'a czy Diablo, bo kolega tylko umie kopiować pluginy.
P.S na c*** wam Oberon do Cod'a ? Ogarnijcie się z tymi mocami, bo ta gra jest FPS'em, a nie MMORPG
Albo jak już to zmieńcie nazwe moda
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#58
Napisano 04.05.2012 14:01
Dlatego nie czytam tematów pomoc z pluginami bo wiem jaki tam jest chaos, czasem ludzie proszą o zmianę jednej liczby w skrypcie (np. expa za zdobycie)Wiem, że każdy kiedyś zaczynał, ja zacząłem się w to bawić jakieś 2 lata temu, ale to co niektórzy tutaj piszą, to mi by nigdy coś takiego do głowy nie przyszło.
Co do tego pluginu, to mam takie samo zdanie jak tutaj
Ciężko nazwać to spolszczeniem skoro w skład niego wchodzą 2 komendy i 1 wiadomości client_printAutor tematu spolszczył tylko plugin (to też nie jest pewne) i nie wydaje mi się, że cokolwiek poprawi w tym pluginie, czy też napisze jego modyfikacje, prędzej ja bym to ogarnął (gdybym chciał), mimo tego, że "nigdy nie mam czasu" i jeśli chodzi o pluginy, zawsze wszystko robię 2-3 razy dłużej niż powinienem. Ogólnie jakoś nie chcę mi się wierzyć, że autor tematu w ogóle umie pisać modyfikacje, a tym bardziej pluginy.

Nie wiem czy jest sens pisania dodatkowo raportu ale myślę że ten wątek powinien wylądować w koszu
#59
Gość_21977_*
Napisano 04.05.2012 15:19
Nie wyobrażam sobie, żeby Head Admin nie był programistą i wrzucał wszystko, co podadzą mu programiści, których prosi o radę.Prowadzenie serwera to trochę inna półka niż bycie programistą, zauważ że na co 3 sieci serwerów head admin ma swoich przydupasów
<p class="citation" style="background: #FFFFAA; background: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, color-stop(0%,#FFFFEE), color-stop(100%,#FFFFAA)); background: -moz-linear-gradient(top, #FFFFEE 0%, #FFFFAA 100%)">Uogólnienie</p><div class="blockquote" style="background-color:#FFFFDD">Takie serwery, gdzie kilkunastoletni "Head Admini" zakładają serwer na darmowych hostingach,
wstawiają gotowe, niesprawdzone paczki i milion dodatkowych pluginów, które są względnie siebie niekompatybilne i się tną,
po kilku tygodniach proszą na AMXX.pl o "poprawienie błędu", jednak cokolwiek nie zrobią, kolejne poprawki coraz bardziej
tną się z innymi wgranymi pluginami, aż w końcu serwer, po max. kilku miesiącach upada, zanim się rozkręci.</div>Przepraszam, ale taka jest okrutna prawda. Jeśli nie umiesz zapanować nad pluginami, to zainstaluj zwykły TP+Steam only+ew. HLTV+Statystyki.
W przeciwnym przypadku nawet nie myśl o zakładaniu serwera, bo nic z tego nie będzie. Istnieją nieliczne wyjątki (nazw serwerowni, niestety,
nie mogę podać), gdzie Head Admini w pełni ufają swoim programistom, którzy to właśnie są prawdziwymi osobami tworzącymi serwer.
To tak, jakby dyrektor firmy pytał swojej sekretarki, ilu i których pracowników ma zwolnić, bo firma zarabia coraz mniej.
Pytałby jej tak długo, aż sekretarka zostałaby sama, a firma siłą rzeczy upadła. Tak jest zazwyczaj, a wyjątków jest naprawdę niewiele.
Dlatego też, z własnej obserwacji tego, co się dzieje wokół, jestem podobnego zdania, co <b style="color: green; text-shadow: 0 0 0.8em #006600">sebul</b>.
Chcę dodać, że zazwyczaj serwery z HeadAdminem, niepotrafiącym programować zazwyczaj po niedługim czasie upadają.
Dlatego też wywaliłem go jako autora w ostatniej mojej poprawce pluginu, gdyż nim nie jest.Myślę, że można usunąć źródło z głównego tematu.
Skoro to nie jego plugin.
Nie mów tutaj, że coś poprawiałeś bo to jest śmieszne.
Nie ma co prosić autora tematu o modyfikacje do Cod'a czy Diablo, bo kolega tylko umie kopiować pluginy. (...)
Zostawiłem jedynie notkę, że spolszczył plugin i dodał go na AMXX.pl
Swoją drogą, najprawdopodobniej Oberona nie naprawię, gdyż jest tak
zbugowany, że składałoby się to praktycznie do napisania pluginu od nowa.
BTW.
Myślę, że przy tak napisanym Oberonie i braku chętnych do poprawienia go, a w obecnej wersji nie nadaje się
na wgranie gdziekolwiek i w jakiejkolwiek formie, najlepszym wyjściem będzie przeniesienie tematu do kosza.
#60
Napisano 04.05.2012 18:03
Ośmieszyłeś się dodając do kodu siebie jako twórcę tego pluginu :
Dias & ModsCsProszę was to, że spolszczył to już jest w połowie twórcą pluginu ? Co najwyżej może zostać zapisana notka przez kogo został Spolszczony ale tylko w temacie nie w kodzie. To samo co UP. Do kosza
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych