Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
* * * * - 2 głosy

Oberon Boss!!


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
85 odpowiedzi w tym temacie

#21 Żółw Mina

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 12.04.2012 13:33

No troszkę tak :D

@GOQ
Ten Oberon to NPC... Nie da się nim sterować...

@Serce !
No jestem już w trakcie robienia tego moda na CodMod :D To tylko kwestia czasu...



Jeżeli trzeba coś poprawić to pisać w komentarzach!! :D

#22 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.04.2012 14:13

a takie pytanie do autora co jak zespawnuje goscia na bs'ie n dd i będe siedzial w trupie ?? jesli będe najblizej będzie mnie caly czas próbował zaatakować ?
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#23 Żółw Mina

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 12.04.2012 17:46

Właśnie jeśli wszyscy zginą i Oberon zostanie przy życiu, to wtedy dalej go trzeba bić... Mam zamiar to naprawić w następnej wersji...

#24 Sewek

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 13.04.2012 14:37

A dało by sie dorobic komende /zaij ktora zabija Bossa bo próbowałem zrobić lecz nie działało

#25 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.04.2012 14:54

Właśnie jeśli wszyscy zginą i Oberon zostanie przy życiu, to wtedy dalej go trzeba bić... Mam zamiar to naprawić w następnej wersji...

Daj do wyboru w cvarach
Czy zabić Oberona automatycznie.
Czy zostawić go i bijemy go w next rundzie.
Czy usunąć tego co jest i dać nowego z pełnym HP. (żeby trudniej było :D)
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#26 Żółw Mina

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 13.04.2012 15:09

No no nawet fajne :D Postaram się to zrobić :D

#27 Sewek

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 13.04.2012 18:02

albo co ileś sekund respawni Oberona oczywiscie w cvarach

#28 Żółw Mina

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 13.04.2012 18:33

Jeszcze nie ma tego...

#29 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 20.04.2012 19:26

Zauważone błędy (poza tymi powyżej):

Oberon nie porusza się, ale "Teleportuje" co jakiś czas, nieraz lądując na graczu i go zgniatając.
Oberon nieraz teleportuje się dość wysoko (niewiadomo dlaczego) i przyciąga graczy tuż pod niego, ale bomby wypuszcza poziomo w powietrzu.
Oberon czasami po śmierci leży martwy daleko daleko poza teksturami, wysoko na niebie.
Oberon żyje jeszcze chwilę po śmierci, umierając z opóźnieniem o kolejny interwał "teleportacji".
Po śmierci Oberona, najechanie kursorem na potwora pokazuje ujemne HP aż do kolejnego "interwału".
Oberon przenika przez tekstury, nieraz wychodząc poza mapę.

Uwagi:
Warto życie Oberona zamiast w stałą preprocesora, wklepać jako CVAR, działający w czasie rzeczywistym i dodać parę natywów, umożliwiających współpracę z innymi pluginami.

Wnioski:
Ogólnie ta "teleportacja" interwalna, albo raczej przeskoki zamiast płynnego chodzenia oraz częste znikanie poza mapę / wysoko na niebo czynią Oberona na chwilę obecną niegrywalnego, przynajmniej dla mnie.

Konkluzja:
Mimo wszystko, mega + za wspaniałego potworka i dużo świetnej rozrywki. Przede wszystkim za ciekawe efekty specjalne, choć ilość sprite`ów mnie przeraża. Dobra robota :)

#30 mozor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:105
Offline

Napisano 22.04.2012 08:36

A mógł byś zrobić to na Diablo Mod'a?
Fajnie to by wyglądało na nim.
Mógł byś zrobić że admin wybiera gracza który się przemienia w niego albo NPC.


Proponuję też dodać:
Po tym jak zostanie stworzony boss, idzie do tt; wszyscy inni gracze, z wyjątkiem tych na spectcie, idą do ct. Auto team balance zostaje wyłączone i gra zostaje zresetowana. Czas rundy zmieniony jest na 10 minut, czas kupowania na 12 sekund, czas zamrożenia na 12 sekund. Na początek rundy otrzymujemy 16000$, aby ct mogli się skutecznie wyposażyć na bossa.I na ten czas no clip ammo.

No i oczywiście dodać żeby dostawanie expa za ileś tam zabarnię mu HP.

To jest moja propozycja na diablo .


@Edit
Jak zwiększyć ilość bomb które wyrzuca.

Użytkownik mozor edytował ten post 22.04.2012 09:03

  • +
  • -
  • 0

#31 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.04.2012 13:52

Spolszczyć spolszczyłem ale mam zamiar porobić jego edytace :D po części tam pare rzeczy poprzerabiałem bo kod nie do końca działał... :/

proszę Cię - ośmieszasz się, całość zrobił Dias - jakiś ruski ziomek, a Ty jedynie spolszczyłeś - też my edytowanie :lol: Kod nie do końca działał? to dlaczego działa dobrze na filmiku? żyć wśród idiotów - żadna nowość, masz W **** DUŻEGO ------------ bo ***** tam zrobiłeś, i z chęcią popatrzę na te twoje "modyfikacje" tego czegoś, ciekawe czy w ogóle jakaś wyjdzie ^^

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#32 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 22.04.2012 17:31

Kod dalej "nie do końca działa", najprawdopodobniej będę musiał się za to zabrać i wtedy mogę się pobawić w dodawanie "ilości bomb", zmiany HP i inne dziwactwa przedstawione w tym dziale, nie biorąc żadnej odpowiedzialności za stabilność działania.
@ModsCs: czy zamierzasz zrobić cokolwiek w kierunku poprawienia błędów / dorobienia CVARów, o które padają prośby w tym dziale, czy dalej odpisywać "Jeszcze nie ma tego..."?

#33 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.04.2012 18:49

Myślę, że można usunąć źródło z głównego tematu.
Skoro to nie jego plugin.
Nie mów tutaj, że coś poprawiałeś bo to jest śmieszne.
Nie ma co prosić autora tematu o modyfikacje do Cod'a czy Diablo, bo kolega tylko umie kopiować pluginy.


P.S na c*** wam Oberon do Cod'a ? Ogarnijcie się z tymi mocami, bo ta gra jest FPS'em, a nie MMORPG
Albo jak już to zmieńcie nazwe moda ;)
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#34 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 22.04.2012 20:19

Hubert a wiesz ze jak wgralem to na serwer to ludzie byli zachwyceni :D. Szkoda że to nie dodaje expa po zabiciu :(
  • +
  • -
  • 0

#35 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 22.04.2012 21:30

Hubert a wiesz ze jak wgralem to na serwer to ludzie byli zachwyceni

U mnie podobnie :)

A ponieważ chcą bossa na rozgrzewce, to muszę go odbugować i dodać CVARy.
Nie ukrywam, że jak się uda, to może i wsparcie dla CODa, BFa itp. też dodam.
edit. Nie wiem jednak, czy będę miał czas.

#36 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 22.04.2012 21:56

Na CODa z statystyka obrazenia i 16 osob to 30.000HP za malo :) bo 30s i nie ma Oberona... Musze mu dać 200.000HP i jakiś warunek kto ostatni zadał dmg :) Żeby na sayu się wyświetlało, a nagroda sam sie zajme przez menu xD.
  • +
  • -
  • 0

#37 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 23.04.2012 05:15

Gadacie że po co na codzie Oberon ,to tak samo jak na diablo po co on miał by być jak ktoś chce oberona niech na ffa sobie wrzuci :P Po za tym z tego co dobrze czytałem to oberon jest na koniec mapy a nie przez całą mapę.Jak będzie to działać na pewno to wrzucę na serwer.
  • +
  • -
  • 0

#38 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 23.04.2012 09:10

Hubert a wiesz ze jak wgralem to na serwer to ludzie byli zachwyceni :D. Szkoda że to nie dodaje expa po zabiciu :(

Odnosząc się do tego, czyli po co wgrywać coś takiego jak oberon na coda/ffa lub inny mod, który raczej nie pasuje do takiego typu pluginów, to Hubert jak najbardziej ma rację. Co z tego, że ludzie na serwerze są zachwyceni? Dodając coś takiego na coda, dla mnie to już nie jest cod, a tutaj o to raczej chodzi w wypowiedzi Huberta, a w mojej tym bardziej. Wiem, że cod i tak nie jest jakoś bardzo podobny do normalnego coda, ale taki oberon dopiero z moda jakim jest cod, robi całkowicie coś innego.

Gadacie że po co na codzie Oberon ,to tak samo jak na diablo po co on miał by być jak ktoś chce oberona niech na ffa sobie wrzuci :P

Sory, ale nie bardzo Cię tutaj można zrozumieć, chyba przecinków brak, jak i w całej wypowiedzi.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#39 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 23.04.2012 20:29

sebul, ale wiesz, że nie wszystkie CoD Mody maja byc takie same? Rozwój serwera ogranicza tylko reklama i wyobraźnia. A na CODzie monotonne expienie staje się nudne i robi się wtedy dodatkowe umilenia :D
  • +
  • -
  • 0

#40 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 23.04.2012 21:08

Nie jestem pewien, ale może będzie działać. Usuwanie bossa poprzez komendę :

say /zniszczbossa


Zapisałem ent'a bossa do zmiennej globalnej, a potem w wywołaniu /zniszczbossa remove_entity(index) + set_pev(monster, pev_iuser4, 1), gdyż zauważyłem, że w stwarzania boss'a jest tam parametr 0, a w sprawdzeniu bossa 1 odpowiada w ifie, jeśli bos nie żyję, czyli w ten sposób raczej go dodatkowo uśmiercamy. Nie miałem tego jak sprawdzić, jeśli jest ktoś taki miły to sprawdzić i napisać jak działa, o ile w ogóle zadziała :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych