Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Problem z niewidzialnością.

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 09.04.2012 19:55

Witam,

Mam problem z dwoma itemami.
1. Niewidzialność przy kucaniu
2. Ring który daje 10HP i niewidzialność

1. Kod:

public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){
if(!is_user_alive(id) || !niewidzialnosc_kucanie[id]){
return FMRES_IGNORED;
}

new button = get_uc(uc_handle,UC_Buttons)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);

if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20)
}
else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
}

return FMRES_IGNORED;
}



2. Kod:
public UstawNanoSzkielet(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20)
set_user_health(id, 10);
}
}


I do itemu:
set_task(1.0, "UstawNanoSzkielet", id, _, _, "b")


Problem w tym że normalnie wszystko działa lecz jak się strzela to się staje widzialny. Niewidzialność przy kucaniu mam w klasie z AWP i jak strzeli to jest widzialnym i musi na nowo kucnąć. A ring jak się strzela z M4 full auto to jest się widzialny do czasu aż się przestanie strzelać.

Proszę o pomoc.

Znany jako oeN.


#2 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 09.04.2012 20:07

w CurWeapon pewnie musisz dac odpowiedniego if'a i bd wszystko grac

#3 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 11.04.2012 16:23

Co ty nie powiesz? Na to sam wpadłem tylko jaki to ma być if?

Znany jako oeN.


#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 11.04.2012 16:44

z niewidzialnoscia na kucaniu bym tak zrobil

public fwCmdStart(id, uc_handle, seed)
{
if(!is_user_alive(id) || !niewidzialnosc_kucanie[id])
{
  return FMRES_IGNORED;
}

new button = get_uc(uc_handle,UC_Buttons)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);

if(button & IN_DUCK)
{
  set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20)
}
else
{
  set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
}
return FMRES_IGNORED;
}

co do Nanoszkoeletu moim zdaniem nie potrzeba tasku ;) Wystarczy jak w odrodzenie pod koniec dasz UstawNanoszkielet(id)
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#5 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 11.04.2012 17:47

UstawNanoSzkielet(id) ma iść na konieć odrodzenie czy do itemu?

Znany jako oeN.


#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 11.04.2012 18:17

UstawNanoSzkielet(id)

Daj to pod koniec Odrodzenie(id) (nie na samym końcu - mniej więcej po ustalenie Maxymalne_zdrowie_gracza[id] i szybkość_gracza[id]) public i tak sprawdzi czy ktoś ma item więc większych ifów nie musisz dodawać.
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#7 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 11.04.2012 20:47

Przez nie uwagę nie zauważyłem że w publicu szkieletu mam już podany item :D

Dzięki masz strzałeczki.

Znany jako oeN.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych