Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.04.2012 10:51
Popularny
Cześć, przedstawiam wam perk mojego autorstwa, dzięki któremu wyżej skaczemy (nie grawitacja tylko velocity[2]), podczas skoku ciągnie się za nami trail i dostajemy lekkiej raczej małowidocznej modyfikacji punchangle. Serdecznie zachęcam do pobierania.
http://www.youtube.com/watch?v=06hao0J-zJ0&context=C43dd342ADvjVQa1PpcFNxeD1SiWeZSxPx8e9TKf6-fKGazgd_B3s=
codperk_increasejump.sma 1,95 KB 225 Ilość pobrań
codperk_increasejump.amxx
#2
Napisano 09.04.2012 12:22
Zrobiłbyś na flagę t.
#3
Napisano 10.04.2012 14:55
Sprawdź:Zrobiłbyś na flagę t.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "[Perk] Increase jump"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Fili:P"
new bool:ma_perk[33];
new bool:g_playerUseJump[33];
new g_trail;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart");
cod_register_perk("Increase jump", "Wyzej skaczesz");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ham_preTakeDamage");
}
public plugin_precache()
{
g_trail = precache_model("sprites/smoke.spr");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return COD_STOP;
ma_perk[id]=true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id]=false;
}
public ham_preTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(damagebits == (1<<5) && ma_perk[this] && g_playerUseJump[this])
{
SetHamParamFloat(4, 0.0);
g_playerUseJump[this]=false;
}
}
public fw_CmdStart(id, uc_handle)
{
if(get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && ma_perk[id] && !g_playerUseJump[id])
{
new Float:fVelocity[3];
pev(id, pev_velocity, fVelocity);
fVelocity[2]+=random_float(250.0, 350.0);
set_pev(id, pev_velocity, fVelocity);
new Float:fPunchangle[3];
fPunchangle[0] = random_float(1.0, 10.0);
fPunchangle[1] = random_float(1.0, 10.0);
fPunchangle[2] = random_float(1.0, 10.0);
set_pev(id, pev_punchangle, fPunchangle);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
write_short(id);
write_short(g_trail);
write_byte(3);
write_byte(5);
write_byte(random_num(0,255));
write_byte(random_num(0,255));
write_byte(random_num(0,255));
write_byte(120);
message_end();
g_playerUseJump[id]=true;
set_task(0.1, "IsOnGround", id, _, _, "b");
}
}
public IsOnGround(id)
{
if(pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND)
{
g_playerUseJump[id]=false;
if(task_exists(id))
remove_task(id);
}
}
#4
Napisano 11.04.2012 12:12
U mnie nie skacze tak wysoko jak na filmiku, dopiero jak kupie grawitacje, ale dymek spoko.
Piłeś?!
#5
Napisano 11.04.2012 12:58
Aktywuje się ten skok jakoś bo jak spacja only to nie działa.
#6
Napisano 11.04.2012 13:43
No idziesz, idzesz skaczesz i tak wysoko cie powinno wyrzucić.Aktywuje się ten skok jakoś bo jak spacja only to nie działa.
Jeśli chce ktoś aby wyżej się skakało to zmieniamy linię:
fVelocity[2]+=random_float(250.0, 350.0);
#7
Napisano 11.04.2012 15:20
Można tak zrobić że jak naciska się spacje cały czas to będzie tak latał.?
#8
Napisano 11.04.2012 15:25
Oczywiście że takMożna tak zrobić że jak naciska się spacje cały czas to będzie tak latał.?
#9
Napisano 11.04.2012 16:26
A jak?? tak żeby jak będę naciskał to będę latał.
#10
Napisano 11.04.2012 16:42
uzywasz velocity_by_aim, następnym razem pisz w dziale pytania
#11
Napisano 11.04.2012 18:09
tego jeszcze nie widziałem +
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych