Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Skille CoD MoD (nie dzialaja)

cod stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 04.04.2012 20:18

Witam wymyslilem system skilli do Coda lecz cos mi nie dzialaja.. na pewno to jakas glupta ale nei ogarniam.. jezeli ktos wie niech pisze..

new exp_do_skilla;

new skill_1[33];
new skill_2[33];
new skill_3[33]

new bool:ma_skilla_1[33];
new bool:ma_skilla_2[33];
new bool:ma_skilla_3[33];

public plugin_init

register_cvar("exp_skill", "100");

exp_do_skilla = get_cvar_num("exp_skill");


public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)



	if(klasa_gracza[id] == moja_klasa)
	{
   	 WybierzSkilla(id);
	}



if(nowa_klasa_gracza[id] == moja_klasa)
	{
		WybierzSkilla(id);
	}

teraz moj public wybierz skilla

public WybierzSkilla(id)
{

	new skill1[60];
	new skill2[60];
	new skill3[60];
	new tytul[25];

	format(skill1, 59, "Opis Skilla1", skill_1[id]);
	format(skill2, 59, "Opis Skilla2", skill_2[id]);
	format(skill3, 59, "Opis Skilla3", skill_3[id]);
	format(tytul, 24, Twoje Skille:");

	new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielSkilla_Handler");
	menu_additem(menu, skill1);
	menu_additem(menu, skill2);
	menu_additem(menu, skill3);

	menu_display(id, menu);
}

Kolej na:


public PrzydzielSkilla_Handler(id)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			
				   ma_skilla_1[id] == true;
				   ma_skilla_2[id] == false;
				   ma_skilla_3[id] == false;
		}
   	 case 1:
		{
		  
				   ma_skilla_2[id] == true;
				   ma_skilla_1[id] == false;
				   ma_skilla_3[id] == false;
		}
   	 case 2:
		{
		  
				   ma_skilla_3[id] == true;
				   ma_skilla_1[id] == false;
				   ma_skilla_2[id] == false;
		}
}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

do public client_connect(id)

ma_skilla_1[id] == false;
ma_skilla_2[id] == false;
ma_skilla_3[id] == false;

i dalej w public Death(item,menu)

		new czy_ma = ma_skilla_1[id] == true;

   	 if(klasa_gracza[attacker] == moja_klasa && czy_ma)
		{
	   	 skill_1[attacker]+=exp_skill;
		}

		new czy_ma_2 = ma_skilla_2[id] == true;

   	 if(klasa_gracza[attacker] == moja_klasa && czy_ma_2)
		{
	   	 skill_2[attacker]+=exp_skill;
		}

		new czy_ma_3 = ma_skilla_3[id] == true;

   	 if(klasa_gracza[attacker] == moja_klasa && czy_ma_3)
		{
	   	 skill_3[attacker]+=exp_skill;
		}


I teraz moje pytanie brzmi.. co zle robie.. poniewaz gdy wybiore pierwszy skill to przy zabicu i tak dodaje do kazdego skilla ;/
a chodzi mi o to ze jak wybiore dany skill to zeby dodawalo tylko do niego..pozniej jak zmienie na inny to tez zeby dodawalo tylko do niego.. bo jak na razie dodaje do wszystkich.. jezeli sa jakies bledy to psizcie.. bo kod wczoraj skasowalo i pisalem to z pamieci..

Użytkownik pfk92 edytował ten post 04.04.2012 20:20


#2 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 04.04.2012 23:06

a jezeli moj kod nie bd dzialal a ktos ma pomysl na inny to niech pokaze kodzik

Dla dociekliwych mala poprawka

public PrzydzielSkilla_Handler(id,item,menu)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{

ma_skilla_1[id] = true;
ma_skilla_2[id] = false;
ma_skilla_3[id] = false;
}
case 1:
{

ma_skilla_2[id] = true;
ma_skilla_1[id] = false;
ma_skilla_3[id] = false;
}
case 2:
{

ma_skilla_3[id] = true;
ma_skilla_1[id] = false;
ma_skilla_2[id] = false;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


no i w public Dead

new czy_ma = ma_skilla_1[id] == true;

na

ew czy_ma = ma_skilla_1[attacker] = true;

podobnie z innymi.. ale mowie takie szczegoly mnie nie interesuja poniewaz pisalem to na szybko... chodzi mi o konkretny problem

no i w

public client_connect(id)

ma_skilla_1[id] = false;
ma_skilla_2[id] = false;
ma_skilla_3[id] = false;

nie wiem co ja mam z tymi == ;]

#3 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 05.04.2012 09:02

Zrób na podstawie dodawania umiejętności po wbiciu lvla :)
  • +
  • -
  • 0

#4 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 05.04.2012 14:37

a mi zalezy na tym aby 1 pkt dostawalo sie za fraga i automatycznie na ten skill ktory obecnie uzywamy... mysle ze zrobie takie 3 itemy(fake) i przykladowo tutaj:

case 0:
  {
     informacja_przedmiotu_gracza[id][1];                                      
  }

i w public death zrobic if'a z tym .. a jak sie zmieni skilla np tutaj:


case 1:   
{    
      informacja_przedmiotu_gracza_2[id][1]; 
	   Wyrzuc_item1_fake(id)
}

public Wyrzuc_item1_fake
{
informacja_przedmiotu_gracza[id][0] = 0; 
informacja_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
}

co o tym sadzicie ??

#5 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 05.04.2012 18:36

// do zamkniecia

#6 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 07.04.2012 23:00

@@ do zamkniecia

#7 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 07.04.2012 23:22

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych