Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodatek do COD


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Chmielik

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 04.04.2012 19:51

Witam. Spróbowałem sobie napisać coś typu "trwały item". Czyli kupujesz go na zawsze, im wyższy lvl, tym lepszy item możesz kupić.

Zacząłem tak jak itemy.


new informacje_ulepszenie_gracza[33][2];

new const nazwy_ulepszenie[][] = {"Brak",
"Jeden",
"Dwa"
}
new const opis_ulepszenie[][] = {"Brak",
"Raz",
"Dwa"
}


No i przykładowe działanie


if(informacje_ulepszenie_gracza[id][0] == 2)
{
give_item(id, "weapon_knife");
}



A tutaj napis w HUD jakie ma się aktualne Ulepszenie
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s (%i)^nMonety : %i^nUlepszenie : %s (%i)", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target], monety_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

new hp = get_user_health(id)

set_hudmessage(81, 223, 52, 0.16, 0.02, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s (%i)]^n[Zycie : %d]^n[Monety : %i]^n[Ulepszenie : %s (%i)]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]],wytrzymalosc_itemu[id], hp, monety_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);

Czy takie coś ma prawo działać? :P
  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 05.04.2012 06:28

Ulepszenie : %s (%i)]
Co w miejscie %i wstawisz ?[/size][/color]

Użytkownik radim edytował ten post 05.04.2012 06:29

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Chmielik

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 05.04.2012 08:18

[sma]set_hudmessage(255,255,255,0.6,-1.0,0,0.0,0.3,0.0,0.0,2);

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s (%i)^nMonety : %i^nUlepszenie : %s (%i)", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target], monety_gracza[target], nazwy_ulepszenie[informacje_ulepszenie_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

new hp = get_user_health(id)

set_hudmessage(81, 223, 52, 0.16, 0.02, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

ShowSyncHudMsg
(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s (%i)]^n[Zycie : %d]^n[Monety : %i]^n[Ulepszenie : %s (%i)]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]],wytrzymalosc_itemu[id], hp, monety_gracza[id], nazwy_ulepszenie[informacje_ulepszenie_gracza[id][0]]);



%s - nazwy_ulepszenie
%i - informacje_ulepszenie_gracza
( Tak było w z przedmiotami więc skopiowałem jak było :D)

Użytkownik Chmielik edytował ten post 05.04.2012 08:19

  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 05.04.2012 08:34

nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id]
Pobiera tylko nazwę perku - %s
Obok perku jest %i co pobiera wytrzymałość perku.

Zmień na :
Ulepszenie : %s
Bo z %i wyskoczą errory
[/color]

Użytkownik radim edytował ten post 05.04.2012 08:35

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 Chmielik

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 05.04.2012 08:54

Działa. Wielkie Dzięki.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych