Zacząłem tak jak itemy.
new informacje_ulepszenie_gracza[33][2];
new const nazwy_ulepszenie[][] = {"Brak",
"Jeden",
"Dwa"
}
new const opis_ulepszenie[][] = {"Brak",
"Raz",
"Dwa"
}
No i przykładowe działanie
if(informacje_ulepszenie_gracza[id][0] == 2)
{
give_item(id, "weapon_knife");
}
A tutaj napis w HUD jakie ma się aktualne Ulepszenie
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s (%i)^nMonety : %i^nUlepszenie : %s (%i)", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target], monety_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new hp = get_user_health(id)
set_hudmessage(81, 223, 52, 0.16, 0.02, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s (%i)]^n[Zycie : %d]^n[Monety : %i]^n[Ulepszenie : %s (%i)]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]],wytrzymalosc_itemu[id], hp, monety_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
Czy takie coś ma prawo działać?