Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

VIP JB (pasuje na każdy)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 01.04.2012 20:05

*
Popularny

opis
Przygotowałem tego vipa na serwer JailBreak. Jest nieco inny od tych innych vipów, bo wybiera się tylko jedną opcję.

Opcje do wyboru:

dla gracza w TT
1.50% normalnej grawitacji
2.Podwójny skok
3.131 HP na start
4.Mniejsza widoczność

dla gracza w CT
1.50% normalnej grawitacji
2.Podwójny skok
3.131 HP na start

"moce" wczytują się po spawnie gracza

inne informacje

dodatkowo:

- Napis VIP w tabeli
- /vips - lista vipów online
- Informacje co daje VIP w MOTD
- Możliwość zapisu wyboru (nVault)

komendy

/vip_menu - menu vipa (możliwość wyboru "mocy")
/vips, /vipy - vipy online
/vipinfo - co daje vip (MOTD)


konfiguracja

zmiana wartości hp na start, mnożnik grawitacji, flagę dostępu można zmienić w #define

aby wyłączyć zapis, /vips i /vipinfo zakomentuj odpowiednio:

//#define ZAPIS


//#define VIPS


wymagane moduly

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <nvault>

instalacja

Standardowa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 01.04.2012 20:26

Nie patrzac w kod. Po co ci modul hamsandwich? Do HP (fun), Grawitacji (fun), niewidzialnosci (fun), podwojnego skoku (engine i fakemata), zapisu (nvault) jest zbędny.

Jak sie myle to zwracam honor.
  • +
  • -
  • 0

#3 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 01.04.2012 20:43

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1) :P

pisałem go jako druga trochę "lepsza" wersja i to miesiąc temu, dziś napisałbym go inaczej :D
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#4 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 01.04.2012 21:36

Dobra, zwracam honor. Nie patrzyłem w kod :).
  • +
  • -
  • 0

#5 grzesiu131

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:180
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.04.2012 08:09

Serce jak masz pisać a nie wiesz o co chodzi to weź nie pisz, za plugin masz +.
  • +
  • -
  • 0

#6 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 233
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 02.04.2012 14:05

Przyda się +
  • +
  • -
  • 0

#7 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 02.04.2012 15:00

Serce jak masz pisać a nie wiesz o co chodzi to weź nie pisz, za plugin masz +.

Pisałem, że nie patrzyłem w plugin...

I tutaj:
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 999)

Można zmienić na:
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)

Bo maksymalna wartość widoczności to 255 :)
  • +
  • -
  • 0

#8 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 02.04.2012 15:15

Spojrzałem sobie w .sma patrze a tu troche kodu wziętego z
http://amxx.pl/topic...ty-vip-ffa4fun/
(mojego vipa)

Wg mnie pan po prostu wziął 2/3 vipy poskładał i gotowe.

Mój:
public MOTD( id,level,cid ) {

if ( !cmd_access(id,level,cid,1) )
  return PLUGIN_CONTINUE

show_motd( id,"vip.txt","Informacje VIP." );

return PLUGIN_CONTINUE
}
jego :
public MOTD( id,level,cid ) {

if ( !cmd_access(id,level,cid,1) )
  return PLUGIN_CONTINUE

show_motd( id,"vip.txt","Informacje VIP." );

return PLUGIN_CONTINUE
}
Wszystko z komendami /vip i /vipinfo zostało przysłowiowo zerżnięte. (nawet #define [z grawitka,hp, flagą][ zerżnął ;P)
Na pewno nie tylko to.


+ kolego jak zerżnąłeś MOTD to chociaż dopisz, że wymagane jest vip.txt ...
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#9 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 02.04.2012 15:16

Właśnie jak wymyśliłem sie jaka jest maksymalna wartość to zapomniałem zmielić, a tak dałem dla pewności :D

Edit

Przyznaje wziąłem ten kawałek, lecz nie od Ciebie, po prostu nie chciało mi sie pisać.

I wziąłem jeszcze kod na 2x skok od Darka z admin double jump i na status vip w tabeli, lecz nie pamiętam od kogo.

A co do vip.txt ... Do załącznika mi nie dodało, ale poprawie.

Użytkownik K!113r edytował ten post 02.04.2012 15:23

  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#10 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 02.04.2012 15:22

Ciekawe od kogo.
Kod w kod to samo.
Wszystko zerżnięte.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#11 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 02.04.2012 21:36

Nie mogę już edytować pierwszego postu,

zapożyczone kawałki kodu:
- RPK. Shark & DarkGL - z admin double jump
- HubertTM - nie chciało mi się już pisać i "zerżnąłem" od niego kawałek kodu


do działania potrzebny jest plik vip.txt w cstrike/

http://speedy.sh/y5Anz/vip.txt moja wersja pliku

Użytkownik K!113r edytował ten post 02.04.2012 21:39

  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#12 karqqq

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:35
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.04.2012 01:33

Witam może ktos popraic ten kod autora K!113r Mianowicie chodzi mi, że ma błędna kompilacje

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

vip.sma(204) : warning 213: tag mismatch
Header size: 1356 bytes
Code size: 10428 bytes
Data size: 5840 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 34008 bytes

1 Warning.
Done.

Użytkownik karqqq edytował ten post 04.04.2012 01:34


#13 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 04.04.2012 11:22

To tylko ostrzeżenie, teraz nie poprawie bo na tele jestem :P
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#14 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 04.04.2012 14:23

najlepiej proszę modka jakiegoś o podmianę w pierwszym poście :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#15 karqqq

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:35
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.04.2012 21:58

Możesz mi przerobic ten sma żeby zamiast mniejszej widocznosci były granaty hg, fb, sg co runde z góry dziękuje ci za pomoc.

#16 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 06.04.2012 13:25

te granaty są dostępne tylko dla tt (jeżeli chcesz też dla ct to napisz :P)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#17 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 06.04.2012 21:03

chciał aby dla ct też działało, a edytować nie mogę już :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#18 jaroszeq

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:103
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 06.04.2012 21:10

Dobra robota.... Przyda sie kiedys

#19 karqqq

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:35
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.04.2012 12:38

Zrobil bys mi vipa na serwer paintball
-200HP
-przy nicku napis VIP
-pisanie na zielono w sayu
-oraz wszystkie granaty co runde dla ct i dla tt


jak wpisze sie /vip to pokazuje okno mod czyli vip.txt
jak wpisze sie /vips to pokazuja sie vipy online
i zeby ten vip byl na flage t

bez modeli vipa



Dołączona grafika

Użytkownik karqqq edytował ten post 07.04.2012 12:41


#20 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 07.04.2012 20:55

Zrobil bys mi vipa na serwer paintball
-200HP
-przy nicku napis VIP
-pisanie na zielono w sayu
-oraz wszystkie granaty co runde dla ct i dla tt


jak wpisze sie /vip to pokazuje okno mod czyli vip.txt
jak wpisze sie /vips to pokazuja sie vipy online
i zeby ten vip byl na flage t

bez modeli vipa


http://amxx.pl/topic...niwersalny-vip/ i odpowiednio skonfiguruj :P (brakuje zielonego say'u, choć w starej wersji jest)
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych