Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Could not connect to serwer - ;|


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Skip

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:72
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 03.03.2009 18:39

Witam, mam mały problem z serwerem
Na niektórych mapach (niestandardowych) ludzie nie mogą wejść na mój serwer ponieważ wyskakuje im błąd - Could not connect to serwer.
Mi np. wyskakuje to na mapie surf_ninja, dla innych na de_museum.
Myślę że to ma coś wspólnego z Fast Downloadem chociaż mogę się mylić ...
Oto mój serwer.cfg :

// SERVER.CFG Hostage.pl @ Counter-Strike 1.6

// Ustawienia ogólne
sv_lan 1 // 0 - ustaw gdy serwer jest STEAM, w innym wypadku ustaw 1

exec banned.cfg // Wczytaj listę zbanowanych STEAM_ID
exec listip.cfg // Wczytaj listę zbanowanych IP

hostname "Vodka Connecting People [vcp] @ Hostage.pl" // Nazwa serwera (wymagany dopisek "Hostage.pl"
mapcyclefile "mapcycle.txt" // Plik mapcycle - lista kolejno granych map
motdfile "motd.html" // MOTD (message of the day) - treść okna wyświetlanego zaraz po wejściu na serwer (plik w kodowaniu HTML)
servercfgfile "server.cfg" // Główny plik z ustawieniami serwera

// Ustawienia pakietów (jakiekolwiek zmiany mogą znacząco wpłynąć na jakość rozgrywki!)
sv_maxrate 20000 // Maksymalna wartość pakietów jaką serwer może wysłać do każdego gracza z osobna
sv_minrate 4000 // Minimalna wartość pakietów jaką serwer musi wysłać do każdego gracza z osobna
sv_maxupdaterate 101 // Maksymalna wartość, jaką gracz może posiadać w ustawieniu cl_updaterate

// Ustawienia haseł
sv_password "vcp" // Hasło na serwer (wymagane, jeśli to serwer prywatny!)

rcon_password "xxxxx" // Hasło RCON (koniecznie zmień te hasło!)

sv_rcon_banpenalty 60 // Czas, na który otrzymamy bana po zbyt wielu próbach podawania złego hasła RCON
sv_rcon_minfailures 3 // Limit prób podawania złego hasła RCON
sv_rcon_minfailuretime 30 // Czas (w sek.) w jakim sprawdzane są próby logowania do RCON

// Ustawienia rozmowy
sv_voicecodec "voice_speex" // Rodzaj kodeka, zalecany "voice_speex"
sv_voiceenable 1 // Włączenie możliwości rozmowy na serwerze
sv_voicequality 3 // Jakość głosu, wartość 3 jest mocno zalecana
sv_alltalk 1 // Alltalk - każdy może rozmawiać z każdym, 0 - wyłączone

// Ustawienia resource'ów
sv_allowdownload 1 // Pozwalaj na download plików od gracza (loga itd.)
sv_allowupload 1 // Pozwalaj na wysyłanie plików serwera do gracza (dźwięki, modele, mapy itd.)
sv_send_logos 1 // Pozwalaj na używanie spray'ów
sv_send_resources 1 // Pozwalaj na pobieranie listy plików, które są wymagane, aby grać na serwerze
sv_downloadurl "http://gamezone.c0.pl/cstrike" // Fast Download - pobieranie plików z zewnętrznego serwera ftp/http, jeśli nie posiadasz zewnętrznego serwera z plikami serwera nie zmieniaj tej wartości
mp_decals 300 // Maksymalna ilość wyświetlanych spray'ów

// Ustawienia rozgrywki
mp_autoteambalance 0 // Przerzucanie graczy do innych teamów gdy są nierówne składy
mp_buytime 1.00 // Czas na kupowanie broni
mp_c4timer 35 // Czas od podłożenia do wybuchu bomby
mp_consistency 1 // Pozwalaj graczom używać własnych modeli
mp_flashlight 1 // Pozwalaj graczom używać latarki
mp_footsteps 1 // Słychać kroki poruszających się graczy
mp_freezetime 3 // Czas (w sek.) zamrożenia przed rozpoczęciem rundy
mp_friendly_grenade_damage 0 // Granaty ranią graczy z teamu
mp_friendlyfire 0 // Friendly fire - możesz strzelać do swoich
mp_ghostfrequency 0.1 // Częstotliwość odświeżania stanu obserwatora
mp_hostagepenalty 0 // Ilość zabitych zakładników po której dostaniesz kicka
mp_limitteams 0 // Maksymalna różnica graczy między teamami
mp_maxrounds 0 // Ilość rund, po których zostanie zmieniona mapa (0 - wyłączone)
mp_mirrordamage 0 // Strzelając do gracza w swoim teamie zabiera Ci HP
mp_playerid 0 // Wyświetla nick gracza po najechaniu na niego celownikiem
mp_roundtime 2.5 // Czas trwania rundy (0.5 = 30 sekund)
mp_startmoney 800 // Ilość pieniędzy na starcie
mp_timelimit 20 // Limit czasu grania na mapie (ustaw na 0 jeśli ustawiono mp_maxrounds)
mp_tkpunish 0 // Karanie śmiercią po zabiciu swojego na początku następnej rundy
mp_winlimit 0 // Limit rund do wygrania (ustaw na 0 jeśli ustawiono mp_maxrounds)
pausable 0 // Pozwala graczom pauzować grę (0 - wyłączone)
sv_maxspeed 320 // Maksymalna prędkość poruszania się gracza (320 - standardowe)

// Ustawienia spectatorów
allow_spectators 1 // Gracze mogą wchodzić na specta
mp_fadetoblack 0 // Po śmierci ekran się ściemnia (używane często na meczach)
// mp_forcecamera 2 // Forsowanie spectatora na trybie FPP (first person)
// mp_forcechasecam 1 // Tryb kamery

mp_autokick 0 // Po jakim czasie AFK gracz ma być kickowany (0 - wyłączone)
sv_timeout 120 // Czas, po którym gracz zostanie wyrzucony jeśli nie podłączy się do serwera (np. gdy ma baaaaaaardzo wolny komputer)
sv_spectatormaxspeed 500 // Maksymalna prędkość latania obserwatora po mapie
mp_chattime 0 // Czas, po którym zmienia się mapa (po zakończeniu gry na niej)

// Ustawienia dodatkowe
sv_aim 0 // Czy gracze mogą używać AB (zalecane 0)
sv_airaccelerate 100 // Akceleracja w powietrzu (zalecane 100)
sv_airmove 1 // Pozwalaj na ruchy w powietrzy (BH)
sv_cheats 0 // Nie pozwalaj na komendy god, noclip itp. (zalecane 0)
sv_friction 4 // Poślizg na powierzchni
sv_gravity 800 // Grawitacja

sv_filetransfercompression 1

sv_proxies 1

// Miłej gry życzy zespół Hostage.pl



Bardzo proszę o pomoc. !!!
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na unikalny serwer 8FuN (2x lepszy niż 4fun :D).

b_350_20_000000_1F1F1F_EB4500_000000.png

 

IP: serwer.8fun.pl

 


#2 igor2-10

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:525
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Byczyna
Offline

Napisano 03.03.2009 21:08

Niech usuną z maps to mapę i sobie ściągną i będą mieli.Ten problem występuje jak ktoś ma inną mape a pod nazwą np. surf_ninja.Czyli jak ktoś np de_dust2 zmienił sobie nazwę na surf_ninja to prawdziwa mapa surf_ninja nie będzie działać.
  • +
  • -
  • 0

#3 Skip

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:72
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 04.03.2009 14:04

Aha..... dzięki, a nieda się w jakiś sposób tego "nadpisywać" ?? ^^
Czyli że automatycznie im usuwa i pobiera wersje z serwera.

Pomógł leci. :]
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na unikalny serwer 8FuN (2x lepszy niż 4fun :D).

b_350_20_000000_1F1F1F_EB4500_000000.png

 

IP: serwer.8fun.pl

 


#4 Saper

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 220
Profesjonalista

  • Postów:1315
  • GG:
  • Imię:Juzio ;d
  • Lokalizacja:Bialystok
Offline

Napisano 04.03.2009 18:53

Aha..... dzięki, a nieda się w jakiś sposób tego "nadpisywać" ??

nie da sie.....
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych