Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

problem z klasą, nie wysyła okręgów od wroga

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 30.03.2012 16:55

Witam!

niby wszystko jest dobrze, bez błędów, a klasa nie działa poprawnie

uruchamiane jest przez komende
	register_clcmd("uzyj", "uzyj");

public uzyj(id)
{
if (!special_uzyty[id])
{
return;
}
static players[33], playerCount, player
static idRing, ringOrigin[3], i, j

static radius, brightness
radius = gPcvarRadius
brightness =gPcvarBright


for ( j = 0; j < playerCount; j++ )
{
idRing = players[j]

if ( !idRing == player )
return;


if ( get_user_origin(idRing, ringOrigin) )
return;



message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, ringOrigin, player)
write_byte(TE_BEAMCYLINDER) // 21
write_coord(ringOrigin[0])
write_coord(ringOrigin[1])
write_coord(ringOrigin[2] + 16)
write_coord(ringOrigin[0])
write_coord(ringOrigin[1])
write_coord(ringOrigin[2] + radius)
write_short(gSpriteWhite)
write_byte(0) // startframe
write_byte(1) // framerate
write_byte(6) // life
write_byte(8) // width
write_byte(1) // noise
write_byte(100) // r
write_byte(100) // g
write_byte(255) // b
write_byte(brightness) // brightness
write_byte(0) // speed
message_end()

Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 30.03.2012 16:57

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych