chcialem u siebie uzyc tego w klasie i zrobilem w ten sposob:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Amerykanin";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
new redukcja[33];
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Enson");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:dmg, dmgbits)
{
if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED;
if(dmgbits & (1<<1) && redukcja[victim] && ma_klase[attacker])
{
SetHamParamFloat(4, floatmax(0.0, dmg-60.0));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Nie wiem czemu nie chce mi to dzialac. Testowalem to w taki sposob, ze kumpel strzelal mi w glowe z M4 no ale normalnie dostawalem za 100+ dmg i nie mam pojecia co tu jest zle
Moze ktos pomoc? ;x
Użytkownik Enson edytował ten post 30.03.2012 13:05