Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z redukcja obrazen w klasie

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 30.03.2012 12:59

Wykorzystalem kod ktory podal goliath w tym temacie: Zmniejszenie dostawanych obrażeń. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
chcialem u siebie uzyc tego w klasie i zrobilem w ten sposob:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Amerykanin";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
new redukcja[33];
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Enson");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:dmg, dmgbits)
{
if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED;

if(dmgbits & (1<<1) && redukcja[victim] && ma_klase[attacker])
{
SetHamParamFloat(4, floatmax(0.0, dmg-60.0));
return HAM_HANDLED;
}

return HAM_IGNORED;
}


Nie wiem czemu nie chce mi to dzialac. Testowalem to w taki sposob, ze kumpel strzelal mi w glowe z M4 no ale normalnie dostawalem za 100+ dmg i nie mam pojecia co tu jest zle

Moze ktos pomoc? ;x

Użytkownik Enson edytował ten post 30.03.2012 13:05

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych