Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Kilka pytań - ZM i BF2 + model i pogoda ;-)

inny

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 delmus

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:59
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 29.03.2012 22:37

Witam , mam do was kilka pytań i liczę na waszą pomoc :-)

1. Jak dodać profesjonalistę w tym bf2 modzie ?
http://amxx.pl/topic...nk-mod-pl-v110/

2. Jak zrobić żeby na ZombieModzie plague , respiło graczy ,którzy wejdą na serwer. Gdyż na razie jest tak ,że tylko zabitych zombi respi.

3.Jak zrobić ,żeby zombie rozwalały się na flaczki po śmierci jak nemesis czy zombie ,który obrywa z bazooki ? ( potrzebne mi to bo mam pare modeli ,które stoją w bezruchu po śmierci)

4. Czy dałoby się z efektu "rain" usunąć deszcz i zostawić tylko same chmurki mgły ,które są przy ziemi w tym efekcie ?
RAIN = 1
SNOW = 0
FOG = 0
FOG DENSITY = 0.001
FOG COLOR = 128 128 128


5. Jak podmienić całkowicie model granatu , na razie udało mi się tylko go zmienić gdy się trzyma w ręku ,a chciałbym ,żeby się jego widok zmienił w czasie lotu oraz gdy leży na ziemi.

Jak znasz odpowiedź chociaż na jedno z pytań to proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam :-)

#2 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 30.03.2012 06:19

1. Bf2 nie zajmuję się to nie wiem :P
2. Respawn graczy był gdzieś w cvarach (robiłem zp i pamiętam)
3. - (Był jakiś plugin. Jak chcesz, żeby po śmierci wybuchał to jak dobrze pamiętam jest plugin DarkGL, że po śmierci jest czaszka. Sprite na model da się zmienić, lecz z konsekwencjami)
4. Rain = 0 Fog = 1
Gęstość mgły ustawiasz tym: FOG DENSITY = 0.001
5. Znalezione na forum:

http://amxx.pl/topic...replacement-13/
  • +
  • -
  • 1

#3 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 30.03.2012 12:28

1. Przecież tu już jest profesjonalista
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#4 delmus

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:59
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 30.03.2012 14:23

1. Bf2 nie zajmuję się to nie wiem :P
2. Respawn graczy był gdzieś w cvarach (robiłem zp i pamiętam)
3. - (Był jakiś plugin. Jak chcesz, żeby po śmierci wybuchał to jak dobrze pamiętam jest plugin DarkGL, że po śmierci jest czaszka. Sprite na model da się zmienić, lecz z konsekwencjami)
4. Rain = 0 Fog = 1
Gęstość mgły ustawiasz tym: FOG DENSITY = 0.001
5. Znalezione na forum:

http://amxx.pl/topic...replacement-13/


2. W zombieplague.cfg zrobiłem ,że zombie się respią i działa ,lecz ja się was pytam jak zrobić ,żeby respiło graczy jako zombie ,którzy wejdą na serwer już w czasie trwania rundy.
4. Mgła z fog jest inny niż podczas rain . A z fog nie chcę ,jest ona taka jednolita i wszędzie gdzie nie spojrzeć . A ta mgła z rain to takie chmurki ,które latają po podłodze.
5. Dziękuję :-)

1. Przecież tu już jest profesjonalista


Przepraszam ,nie sprecyzowałem pytania. Chodziło mi o to jak graczowi dodać odznakę "profesjonalista" ,gdyż w opisie tamtego bf2 jest napisane tylko jak dodać komendą odznakę ,ale maxymalnie do experta.

#5 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 30.03.2012 15:04

Odnośnie 2. na pewno gdzieś to tam było :P Daj cvary.
  • +
  • -
  • 0

#6 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 31.03.2012 09:02

Przepraszam ,nie sprecyzowałem pytania. Chodziło mi o to jak graczowi dodać odznakę "profesjonalista" ,gdyż w opisie tamtego bf2 jest napisane tylko jak dodać komendą odznakę ,ale maxymalnie do experta.

Po prostu zamiast poziomu odznaki 3(expert) dajesz 4 ;)
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#7 delmus

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:59
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 01.04.2012 22:39

Odnośnie 2. na pewno gdzieś to tam było :P Daj cvary.


Daje z zombieplague.cfg ,bo w amxx.cfg (z tego co wiem to tam cvary się pisze ) nic o konfiguracji zm raczej nie ma.

// ----------------------------------
// Zombie Plague 4.3 Fix5 Config File
// ----------------------------------
// Any changes you make here will be
// automatically loaded at map start

// General
// -------
zp_delay 15 // Time before any game mode starts in seconds
zp_lighting "b" // Map lighting ["a"-darkest // "z"-brightest // ""-default // "0"-disabled]
zp_thunderclap 0 // Thunderclap rate in seconds [0-disabled]
zp_triggered_lights 1 // Allow map triggered lights (e.g. light switches)
zp_remove_doors 1 // Remove doors from maps [0-none // 1-rotating only // 2-all doors]
zp_blockuse_pushables 1 // Block +use on pushables to prevent the speed bug
zp_block_suicide 1 // Prevent players from killing themselves
zp_random_spawn 1 // Enable random spawning (will use CSDM spawns if present)
zp_respawn_on_worldspawn_kill 1 // Respawn players after a worldspawn kill
zp_remove_dropped 0 // Time before removing dropped weapons in seconds [0-disabled]
zp_remove_money 1 // Remove player's money
zp_buy_custom 1 // Enable custom buy menus
zp_buyzone_time 0.0 // Time in seconds humans are allowed to use CS buyzones after spawning
zp_random_weapons 0 // Whether players should get weapons randomly instead of buying them
zp_admin_models_human 0 // Enable admin player models for humans
zp_admin_knife_models_human 0 // Enable admin knife models for humans
zp_admin_models_zombie 0 // Enable admin player models for zombies
zp_admin_knife_models_zombie 0 // Enable admin knife models for zombies
zp_zombie_classes 1 // Enable zombie classes
zp_stats_save 1 // Temporarily save player's ammo packs and zombie class when they disconnect
zp_starting_ammo_packs 5 // Starting amount of ammo packs for new players
zp_prevent_consecutive_modes 1 // Prevent the same game mode from being played two rounds in a row
zp_keep_health_on_disconnect 1 // Whether the health of the Nemesis/Survivor chosen to keep the round going should be set to that of the leaving player's
zp_hud_display 1 // Enable ZP custom HUD display at the bottom

// Deathmatch
// ----------
zp_deathmatch 2 // Deathmatch mode, respawn as: [0-disabled // 1-human // 2-zombie // 3-randomly // 4-balance]
zp_spawn_delay 5 // Delay before respawning on deathmatch mode in seconds
zp_spawn_protection 5 // Spawn protection time for deathmatch in seconds [0-disabled]
zp_respawn_on_suicide 1 // Respawn players if they commited suicide
zp_respawn_after_last_human 1 // Respawn players if only the last human is left
zp_infection_allow_respawn 1 // Allow respawning on infection rounds
zp_nem_allow_respawn 0 // Allow respawning on nemesis rounds
zp_surv_allow_respawn 0 // Allow respawning on survivor rounds
zp_swarm_allow_respawn 0 // Allow respawning on swarm rounds
zp_plague_allow_respawn 0 // Allow respawning on plague rounds
zp_respawn_zombies 1 // Whether to respawn killed zombies
zp_respawn_humans 1 // Whether to respawn killed humans
zp_respawn_nemesis 1 // Whether to respawn killed nemesis
zp_respawn_survivors 1 // Whether to respawn killed survivors

// Extra Items
// -----------
zp_extra_items 1 // Enable extra items
zp_extra_weapons 1 // Include weapons
zp_extra_nvision 1 // Include night vision
zp_extra_antidote 1 // Include antidote
zp_extra_antidote_limit 1 // Antidote purchase limit per round
zp_extra_madness 1 // Include zombie madness
zp_extra_madness_limit 999 // Zombie madness purchase limit per round
zp_extra_madness_duration 5.0 // Zombie madness duration
zp_extra_infbomb 1 // Include infection bomb
zp_extra_infbomb_limit 1 // Infection bomb purchase limit per round

// Flashlight & Nightvision
// ------------------------
zp_nvg_give 1 // Give nightvision [0-disabled // 1-enabled // 2-enabled, but no auto turning on]
zp_nvg_custom 1 // Enable custom nightvision
zp_nvg_size 80 // Nightvision size (radius)
zp_nvg_color_R 150 // Zombie custom nightvision color (red)
zp_nvg_color_G 50 // Zombie custom nightvision color (green)
zp_nvg_color_B 0 // Zombie custom nightvision color (blue)
zp_nvg_hum_color_R 150 // Human/Spectator custom nightvision color (red)
zp_nvg_hum_color_G 50 // Human/Spectator custom nightvision color (green)
zp_nvg_hum_color_B 0 // Human/Spectator custom nightvision color (blue)
zp_nvg_nem_color_R 150 // Nemesis custom nightvision color (red)
zp_nvg_nem_color_G 0 // Nemesis custom nightvision color (green)
zp_nvg_nem_color_B 0 // Nemesis custom nightvision color (blue)
zp_flash_custom 0 // Enable custom flashlight
zp_flash_size 130 // Custom flashlight size (radius)
zp_flash_drain 0 // Custom flashlight drain rate [0-unlimited batteries]
zp_flash_charge 5 // Custom flashlight charge rate [0-non chargeable batteries]
zp_flash_distance 3000 // Custom flashlight max distance
zp_flash_color_R 100 // Custom flashlight color (red)
zp_flash_color_G 100 // Custom flashlight color (green)
zp_flash_color_B 100 // Custom flashlight color (blue)
zp_flash_show_all 1 // Let players see each other's flashlights

// Knockback
// ---------
zp_knockback 0 // Enable weapon knockback (note: pain shock free increases knockback effect)
zp_knockback_damage 1 // Use damage on knockback calculation
zp_knockback_power 1 // Use weapon power on knockback calculation
zp_knockback_zvel 0 // Should knockback affect vertical velocity
zp_knockback_ducking 0.25 // Knockback multiplier for crouched zombies [0-knockback disabled when ducking]
zp_knockback_distance 250 // Max distance for knockback to take effect
zp_knockback_nemesis 0.25 // Nemesis knockback multiplier [0-disable knockback for nemesis]

// Longjump
// --------
zp_leap_zombies 2 // Give leap to Zombies [0-disabled // 1-enabled // 2-only first zombie // 3-only last zombie]
zp_leap_zombies_force 500 // Force multiplier
zp_leap_zombies_height 300 // Upwards force
zp_leap_zombies_cooldown 5.0 // Time between leap uses
zp_leap_nemesis 1 // Give leap to Nemesis
zp_leap_nemesis_force 500 // Force multiplier
zp_leap_nemesis_height 300 // Upwards force
zp_leap_nemesis_cooldown 5.0 // Time between leap uses
zp_leap_survivor 1 // Give leap to Survivor
zp_leap_survivor_force 500 // Force multiplier
zp_leap_survivor_height 300 // Upwards force
zp_leap_survivor_cooldown 5.0 // Time between leap uses

// Humans
// ------
zp_human_health 100 // Health
zp_human_last_extrahp 50 // Last human's extra health reward
zp_human_speed 240 // Speed [0 - use CS default weapon speeds]
zp_human_gravity 0.7 // Gravity (0.5 = half)
zp_human_armor_protect 1 // Armor needs to be reduced completely in order to get infected
zp_human_unlimited_ammo 1 // Unlimited ammo [0-disabled // 1-BP ammo // 2-clip ammo]
zp_human_damage_reward 600 // Damage humans must deal on zombies to get an ammo pack [0 - disabled]
zp_human_frags_for_kill 1 // How many frags humans get for killing a zombie

// Custom Grenades
// ---------------
zp_fire_grenades 1 // Enable napalm grenades (overrides HE)
zp_fire_duration 10 // Burning duration in seconds
zp_fire_damage 5 // Burning damage (every 0.2 secs)
zp_fire_slowdown 0.5 // Burning slowdown multiplier (0.5 = reduces velocity by a half) [0-disabled]
zp_frost_grenades 1 // Enable frost grenades (overrides FB)
zp_frost_duration 3 // Freeze duration in seconds
zp_flare_grenades 1 // Enable flare grenades (overrides SG)
zp_flare_duration 120 // Flare lightning duration in seconds
zp_flare_size 36 // Flare lightning size (radius)
zp_flare_color 5 // Flare color [0-white // 1-red // 2-green // 3-blue // 4-full random // 5-random between r,g,b]

// Zombies
// -------
zp_zombie_first_hp 2.0 // First zombie HP multiplier (2.0 = double health)
zp_zombie_armor 0.75 // Armor multiplier (0.75 = zombies take 75% damage only)
zp_zombie_hitzones 0 // Allowed hitzones bitsum (look into fun.inc for body part bits) [0-disabled]
zp_zombie_infect_health 100 // How much health a zombie regains with every infection
zp_zombie_fov 110 // Field of view [0-dont change]
zp_zombie_silent 1 // Enable silent footsteps
zp_zombie_painfree 2 // Zombies are pain shock free [0-disabled // 1-enabled // 2-only last zombie // 3-only first zombie]
zp_zombie_bleeding 1 // Zombies leave footprints/bloodstains on the floor
zp_zombie_infect_reward 1 // Ammo packs given to zombies for infecting/killing a human
zp_zombie_damage_reward 0 // Damage zombies must deal on humans/survivor to get an ammo pack [0 - disabled]
zp_zombie_frags_for_infect 1 // How many frags zombies get for infecting a human

// Special Effects
// ---------------
zp_infection_screenfade 1 // Screen fade for infected player
zp_infection_screenshake 1 // Screen shake for infected player
zp_infection_sparkle 1 // Light sparkle on infection
zp_infection_tracers 1 // Tracers on infection
zp_infection_particles 1 // Particles on infection
zp_hud_icons 1 // Display small HUD icons on infection, burning, and freeze events

// Nemesis
// -------
zp_nem_enabled 1 // Enable nemesis mode
zp_nem_chance 15 // Chance (1 in X)
zp_nem_min_players 0 // Minimum players required
zp_nem_health 0 // Health [0 - human count*base health]
zp_nem_base_health 0 // Base health [0 - use first zombie's health]
zp_nem_speed 250 // Speed
zp_nem_gravity 0.5 // Gravity (0.5 = half)
zp_nem_damage 250 // Damage per hit
zp_nem_glow 1 // Glow effect
zp_nem_aura 1 // Halo effect
zp_nem_painfree 0 // Pain shock free
zp_nem_ignore_frags 1 // Whether to earn frags
zp_nem_ignore_rewards 1 // Whether to earn ammo packs

// Survivor
// -------
zp_surv_enabled 1 // Enable survivor mode
zp_surv_chance 15 // Chance (1 in X)
zp_surv_min_players 0 // Minimum players required
zp_surv_health 0 // Health [0 - zombie count*base health]
zp_surv_base_health 500 // Base health [0 - use human's health]
zp_surv_speed 260 // Speed
zp_surv_gravity 1.0 // Gravity (0.5 = half)
zp_surv_glow 1 // Glow effect
zp_surv_aura 1 // Halo effect
zp_surv_painfree 1 // Pain shock free
zp_surv_ignore_frags 1 // Whether to earn frags
zp_surv_ignore_rewards 1 // Whether to earn ammo packs
zp_surv_weapon "weapon_m249" // Survivor's weapon (given by default)
zp_surv_unlimited_ammo 2 // Unlimited ammo for Survivor [0-disabled // 1-BP ammo // 2-clip ammo]

// Swarm Mode
// ----------
zp_swarm_enabled 1 // Enable swarm mode
zp_swarm_chance 20 // Chance (1 in X)
zp_swarm_min_players 0 // Minimum players required

// Multiple Infection
// ------------------
zp_multi_enabled 1 // Enable multiple infection mode
zp_multi_chance 20 // Chance (1 in X)
zp_multi_min_players 0 // Minimum players required
zp_multi_ratio 0.2 // Infect ratio (zombie count = ratio*humans count)

// Plague Mode
// -----------
zp_plague_enabled 1 // Enable plague mode
zp_plague_chance 30 // Chance (1 in X)
zp_plague_min_players 0 // Minimum players required
zp_plague_ratio 0.5 // Infect ratio (zombie count = ratio*humans count)
zp_plague_nem_number 1 // Nemesis count
zp_plague_nem_hp_multi 0.5 // Nemesis HP multiplier (0.5 = 50% health)
zp_plague_surv_number 1 // Survivor count
zp_plague_surv_hp_multi 0.5 // Survivor HP multiplier (0.5 = 50% health)

// Logging
// -------
zp_logcommands 1 // Log admin commands to "zombieplague.log"

// Additional settings
// -------------------
mp_flashlight 1 // Enables flashlight
mp_footsteps 1 // Enables footsteps
mp_playerid 1 // Prevents seeing enemies in the dark exploit
sv_maxspeed 9999 // Prevents CS from limiting your human/zombie speeds at 320
mp_buytime 99 // Prevents CS buytime messing up ZP buytime cvar



Przepraszam ,nie sprecyzowałem pytania. Chodziło mi o to jak graczowi dodać odznakę "profesjonalista" ,gdyż w opisie tamtego bf2 jest napisane tylko jak dodać komendą odznakę ,ale maxymalnie do experta.

Po prostu zamiast poziomu odznaki 3(expert) dajesz 4 ;)


Wpisuje tak:
bf2_addbadge "vEq.!" "1" "4" - nie działa
bf2_addbadge "vEq.!" "1" "3" - działa

Pewnie dlatego ,że twórca tego bf2 nic nie zmieniał w dodawaniu odznak komendą.

bf2_addbadge <gracz> <odznaka> <level> - możliwość dania graczowi odznake. Odznaki w granicach 0-5 a level w granicach 0-3



#8 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 02.04.2012 06:00

zp_deathmatch 2 // Deathmatch mode, respawn as: [0-disabled // 1-human // 2-zombie // 3-randomly // 4-balance]

Dobrze jest :P
  • +
  • -
  • 0

#9 delmus

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:59
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 02.04.2012 19:55

2. W zombieplague.cfg zrobiłem ,że zombie się respią i działa ,lecz ja się was pytam jak zrobić ,żeby respiło graczy jako zombie ,którzy wejdą na serwer już w czasie trwania rundy.



#10 Kogut

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 03.04.2012 06:33

To od tego bedzie oddzielny plugin
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych