Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ustawianie sprita


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 26.03.2012 20:04

Witam,
Moje pytanie jest nastepujace, chcialbym troche nauczyc sie ustawiac sprita. Nie chodzi mi aby umiec tylko np. zmieniec kolory, tylko o to, w np. jakiej pozycji ma byc sprite, jak ma sie poruszac itd. Mam nadzieje ze ten temat da mi sporo do nauczenia i chcialbym aby kazda linijka byla opisana :)
  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 26.03.2012 20:10

Pierwsze musisz poznać "typy" srpite'ów. To na pewno Ci w tym pomoże.
http://forums.allied...ad.php?t=158291

Użytkownik radim edytował ten post 26.03.2012 20:10

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 26.03.2012 21:29

pewnie chdozi ci o tego drugiego posta, lecz ja sie dopiero ucze angielskiego i nie rozumiem zbytnio :D
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.03.2012 21:31

wszystko co napisałeś w 1 poście wykonujesz podając odpowiednie parametry w message

pewnie chdozi ci o tego drugiego posta, lecz ja sie dopiero ucze angielskiego i nie rozumiem zbytnio

aż tak wielkiego poziomu angielskiego to tam nie ma
  • +
  • -
  • 0

#5 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 27.03.2012 13:01

moze nie wiesz ale ja mam dopiero 14 latek i dobrze ucze sie z angielskiego, lecz to za malo jak na moj wiek, i wolalbym aby ktos mi to wytlumaczyl np. na TS3.

wykonujesz podając odpowiednie parametry w message

A ja znam tylko parametry rgb
  • +
  • -
  • 0

#6 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 27.03.2012 13:11

@up Rafałowi chodziło o to, że, np.
#define TE_SMOKE					5		// Alphablend sprite, move vertically 30 pps
// write_byte(TE_SMOKE)
// write_coord(position.x)
// write_coord(position.y)
// write_coord(position.z)
// write_short(sprite index)
// write_byte(scale in 0.1's)
// write_byte(framerate)

To każdy parametr masz opisany w nawiasach, a to:
// Alphablend sprite, move vertically 30 pps

to taki krótki opis wiadomości
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#7 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 27.03.2012 13:54

ja wiem o co mu chodzilo ,tylko nie wiem co to dokladnie znaczy, a nie wierze w google tlumacza :)
  • +
  • -
  • 0

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 27.03.2012 21:08

to zacznij wierzyc bo pojedyncze slowa tlumaczy dobrze w sumie tak jak i cale zdania
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.03.2012 23:07

dopiero 14 latek

gimnazjum więc już coś umiesz

a nie wierze w google tlumacza

:lol:
  • +
  • -
  • 0

#10 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 28.03.2012 13:22

ok, dzięki
1. To na przyklad ta funkcja co podal Fili:P, gogle tlumacz przetlumaczyl tak :

Alphablend sprite, przesunąć pionowo 30 pps


I co ja mam z tego zrozumieć ? :D Ze cos przesuwa pionowo ale nie wiem o co dokladnie chodzi.

2. Yyy, jak dokladnie ustawic te paramertry ?


// write_coord(position.x)
// write_coord(position.y)
// write_coord(position.z)
// write_short(sprite index)
// write_byte(scale in 0.1's)
// write_byte(framerate)

  • +
  • -
  • 0

#11 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 28.03.2012 14:55

// write_coord(position.x) // Pozycja x
// write_coord(position.y) // Pozycja y
// write_coord(position.z) // pozycja z
// write_short(sprite index) //sprit
// write_byte(scale in 0.1's) // "życie"
// write_byte(framerate) // jak często


write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);


Coś w ten deseń dla przykładu.
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#12 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 28.03.2012 15:39

ok, troche rozumiem, ale zycie dla sprita ?
  • +
  • -
  • 0

#13 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.03.2012 15:45

ja to inaczej bym przetłumaczył
// write_coord(position.x) // Pozycja x
// write_coord(position.y) // Pozycja y
// write_coord(position.z) // pozycja z
// write_short(sprite index) // wskaźnik zwracany przez funkcje precache
// write_byte(scale in 0.1's) // wielkość
// write_byte(framerate) // jeśli sprite jest animowany to tu można modyfikować szybkość odgrywania klatek

Alphablend sprite, move vertically 30 pps // przezroczysty sprite , poruszający się do góry 30 unitów
  • +
  • -
  • 1

#14 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 28.03.2012 16:40

1. jakby ktos kazdy opis by mi przetlumaczyl bylbym w niebie :D
2.

// write_byte(framerate) // jeśli sprite jest animowany to tu można modyfikować szybkość odgrywania klatek

W jakich jednostkach podajemy szybkosc ?
  • +
  • -
  • 0

#15 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 28.03.2012 17:35

chyba 0.1 sekundy. jak dasz 30 to będzie 3 sekundy.
coś w ten deseń
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#16 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 28.03.2012 19:25

no to moja ostatnia prosba to spolszczenie tych oppisow :D
  • +
  • -
  • 0

#17 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 28.03.2012 19:36

w Sumie Dark już je spolszczył tak że sa zrozumiałe. ;]
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#18 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 29.03.2012 14:37

ale opisow a nie parametrów :>
  • +
  • -
  • 0

#19 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.03.2012 17:23

tam jest ponad setka message google translate i jedziesz
  • +
  • -
  • 0

#20 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 29.03.2012 20:12

na razie zostawcie otwarty, moze sie jeszcze popytam cos
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych