Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Ustawianie sprita
#1
Napisano 26.03.2012 20:04
Moje pytanie jest nastepujace, chcialbym troche nauczyc sie ustawiac sprita. Nie chodzi mi aby umiec tylko np. zmieniec kolory, tylko o to, w np. jakiej pozycji ma byc sprite, jak ma sie poruszac itd. Mam nadzieje ze ten temat da mi sporo do nauczenia i chcialbym aby kazda linijka byla opisana
#2
Napisano 26.03.2012 20:10
http://forums.allied...ad.php?t=158291
Użytkownik radim edytował ten post 26.03.2012 20:10
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#3
Napisano 26.03.2012 21:29
#4
Napisano 26.03.2012 21:31
aż tak wielkiego poziomu angielskiego to tam nie mapewnie chdozi ci o tego drugiego posta, lecz ja sie dopiero ucze angielskiego i nie rozumiem zbytnio
#5
Napisano 27.03.2012 13:01
A ja znam tylko parametry rgbwykonujesz podając odpowiednie parametry w message
#6
Napisano 27.03.2012 13:11
#define TE_SMOKE 5 // Alphablend sprite, move vertically 30 pps
// write_byte(TE_SMOKE)
// write_coord(position.x)
// write_coord(position.y)
// write_coord(position.z)
// write_short(sprite index)
// write_byte(scale in 0.1's)
// write_byte(framerate)
To każdy parametr masz opisany w nawiasach, a to:
// Alphablend sprite, move vertically 30 pps
to taki krótki opis wiadomości
#7
Napisano 27.03.2012 13:54
#8
Napisano 27.03.2012 21:08
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#9
Napisano 27.03.2012 23:07
gimnazjum więc już coś umieszdopiero 14 latek
a nie wierze w google tlumacza
#10
Napisano 28.03.2012 13:22
1. To na przyklad ta funkcja co podal Fili:P, gogle tlumacz przetlumaczyl tak :
Alphablend sprite, przesunąć pionowo 30 pps
I co ja mam z tego zrozumieć ? Ze cos przesuwa pionowo ale nie wiem o co dokladnie chodzi.
2. Yyy, jak dokladnie ustawic te paramertry ?
// write_coord(position.x)
// write_coord(position.y)
// write_coord(position.z)
// write_short(sprite index)
// write_byte(scale in 0.1's)
// write_byte(framerate)
#11
Napisano 28.03.2012 14:55
// write_coord(position.y) // Pozycja y
// write_coord(position.z) // pozycja z
// write_short(sprite index) //sprit
// write_byte(scale in 0.1's) // "życie"
// write_byte(framerate) // jak często
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
Coś w ten deseń dla przykładu.
#13
Napisano 28.03.2012 15:45
// write_coord(position.x) // Pozycja x
// write_coord(position.y) // Pozycja y
// write_coord(position.z) // pozycja z
// write_short(sprite index) // wskaźnik zwracany przez funkcje precache
// write_byte(scale in 0.1's) // wielkość
// write_byte(framerate) // jeśli sprite jest animowany to tu można modyfikować szybkość odgrywania klatek
Alphablend sprite, move vertically 30 pps // przezroczysty sprite , poruszający się do góry 30 unitów
#14
Napisano 28.03.2012 16:40
2.
W jakich jednostkach podajemy szybkosc ?// write_byte(framerate) // jeśli sprite jest animowany to tu można modyfikować szybkość odgrywania klatek
#15
Napisano 28.03.2012 17:35
coś w ten deseń
#16
Napisano 28.03.2012 19:25
#17
Napisano 28.03.2012 19:36
#19
Napisano 29.03.2012 17:23
#20
Napisano 29.03.2012 20:12
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych