Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Nowa Statystyka "Frager"

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 23.03.2012 13:47

*
Popularny

Witam.Chcialem sie podzielic z wami moja statystyka ktora wczoraj dodalem do swojego CoD MoD'a.Szukalem w necie i chyba raczej nie ma takiej lub podobnej bo nie moglem znalezc.Moze sie komus przydac jak ktos by chcial, bo ja jedynie zrobilem to dla wlasnych celow.

Zaczynamy od:

new Float:szybkosc_gracza[33];

pod tym dodajemy:

new bonus_gracza[33];

Pozniej w client_connect(id) pod:

kondycja_gracza[id] = 0;

dodajemy:
bonus_gracza[id] = 0;

W public PrzydzielPunkty(id) pod:
new kondycja[60]

dodajemy:

new bonusik[60];

a nastepnie pod:

format(kondycja, 59, "Kondycja: %i (Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);


dodajemy:

format(bonusik, 59, "Frager: %i (Zwieksza Expa za Fraga)", bonus_gracza[id]);

i pod:

menu_additem(menu, kondycja);

dodajemy:

menu_additem(menu, bonusik);

Teraz przechodzimy do: public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)

Jezeli chcemy aby ta umiejetnosc mozna bylo uzyc od danego lvl robimy tak:

Pod case 3: dodajemy to:

case 4:
        {    
            if (poziom_gracza[id] >=xx)
            {
                if(bonus_gracza[id]<100)
                    bonus_gracza[id]++;
                else
                    ColorChat(id,GREEN,"^x03 Frager^x01 osiagniety.");
            }
            else
                    ColorChat(id,GREEN,"^x03 Aby uzyc wbij^x04 xx LvL");
        }

xx - poziom od jakiego mozemy zyc

Jezeli chcemy aby statystka byla nie zaleznie od lvl robimy tak:

   	 case 4:
        {    
            if(bonus_gracza[id]<100)
           	 bonus_gracza[id]++;
            else
                ColorChat(id,GREEN,"^x03 Frager^x01 osiagniety.");
        }


W public ResetujPunkty(id) pod:
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;

dodajemy:

bonus_gracza[id] = 0;

Cały public ZapiszDane(id) podmieniamy z tym:

public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], bonus_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}

I takze public WczytajDane(id, klasa) podmieniamy z tym:

public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], bonus_gracza[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

  new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], bonus[32];

  parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, bonus, 31);

doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
bonus_gracza[id] = str_to_num(bonus);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-bonus_gracza[id];
}

W public SprawdzPoziom(id) podmieniamy to:

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];

Z tym :

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-bonus_gracza[id];

No i na koniec przechodzimy do public Death():

Szukamy:

set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
        ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);
        
        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;

I zamieniamy na :

new wynik = nowe_doswiadczenie+bonus_gracza[attacker];
        

        set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
        ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", wynik);
        
        doswiadczenie_gracza[attacker] += wynik;

Gdzie :

new wynik = nowe_doswiadczenie+bonus_gracza[attacker];

Kazdy moze sobie ustawic do wlasnych potrzeb.Ja zrobilem ze za kazdy 1pkt dodaje mi 1 expa ;]


W zasadzie to jest moj 1 poradnik wiec jak bd jakies bledy lub literowki to wybaczcie(ale wszsytko 10 razy sprawdzilem :P)

#2 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 351
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 23.03.2012 14:50

Przyda się + :)
  • +
  • -
  • 0

#3 xXxKarolxXx

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Mragowo
Offline

Napisano 23.03.2012 18:08

A jak to przerobić do nowego cod'a?
  • +
  • -
  • 0

#4 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 23.03.2012 18:38

nie wiem.. cod nowy to nie moja specjalnosc.. ale jak bd mial dzis czas to zobacze jak tam jest i moze sie uda przeniesc

#5 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 02.04.2012 21:06

no ladnie, ladnie :)

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#6 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.04.2012 12:03

A jak to przerobić do nowego cod'a?

Tak: http://amxx.pl/topic...owe-statystyki/
  • +
  • -
  • 0

#7 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 19.04.2012 18:50

Na podstawie tego mozna tez zrobic expa dodatkowego za podlozenie/rozbrojenie paki.. jezeli ktos chcialby niech pisze to mu zrobie





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych