←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Po zabiciu więźnia

  • +
  • -
Gasior - zdjęcie Gasior 21.03.2012

Szukam pluginu na JB, który po zabiciu więźnia wyświetla czy był on buntownikiem czy też nie.
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 21.03.2012

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Wieznio_kill"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new SyncHudObj2
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);

if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
  return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(get_user_team(id) == 1)
{
  new name[32];
  get_user_name(id,name,32)
  set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
  ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj2, "%s byl buntownikiem", name);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Takie coś?
Odpowiedz

  • +
  • -
Gasior - zdjęcie Gasior 21.03.2012

Mniej więcej, tylko dałbyś radę tak przerobić, żeby pisało jak uderzył to %s byl buntownikiem jak nie uderzył %s byl wiezniem.
Użytkownik Gasior edytował ten post 21.03.2012 13:26
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 21.03.2012

a na jakiej zasadzie ma sprawdzać czy jest buntownikiem? Czy zadał obrażenia CT?
Odpowiedz

  • +
  • -
Gasior - zdjęcie Gasior 21.03.2012

Tak, bo jak na razie każdy kto umrze jest "buntownikiem".
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 21.03.2012

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Wieznio_kill"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"


new SyncHudObj2
new bool:buntownik[32];
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
    register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
    
    SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
}
public Death()
{
    new id = read_data(2);
    new attacker = read_data(1);
    
    if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(get_user_team(id) == 1)
    {
        new name[32], tekst[64];
        get_user_name(id,name,32)
        if(buntownik[id])
        {
            format(tekst,64,"%s byl buntownikiem",name)
        }
        else
        {
            format(tekst,64,"%s byl wiezniem",name)
        }
        set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
        ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj2, "%s", tekst);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Odrodzenie(id)
{
    buntownik[id] = false;
}
public Damage(id)
{
    new attacker = get_user_attacker(id);
    
    if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) )
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    
    if((get_user_team(id) == 1) && (get_user_team(attacker) == 2))
    {
        buntownik[id] =true;
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Działa?
Odpowiedz

  • +
  • -
Gasior - zdjęcie Gasior 25.03.2012

Sorry zapomniałem o tym temacie. Dalej pisze tylko buntownik.
Odpowiedz