Witam dziś napisałem plugin "SzCzyPioR Famas" na zombie plague advenced 1.7.1 i chciałbym aby ta oto broń była w menu itemek dla VIP'a gdy dodaje amxx do plugins broń pojawia się w zwykłym menu dla każdego.
Serwer posiada vips.ini
Za pomoc +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.03.2012 21:56
#2
Napisano 21.03.2012 20:25
Daj sma tego pliku może coś zdziałam
#3
Napisano 23.03.2012 14:27
/* [ZP] Extra Item: f0resT Famas Team: HUMAN Description: Ten plugin dodaje nową broń dla człowieka VIP'a. Weapon Cost: 250 Features: - Ten item ma duzy dmg x5 - TPosiada ZooM - Posiada laser - Możesz ustawić clip ammo Cvars: - zp_famas_dmg_multiplier <5> - Mnożnik DMG (Standardowo na 5) - zp_famas_gold_bullets <1|0> - Efekt złotych pocisków (Standardowo na 1) - zp_famas_custom_model <1|0> - Model ultra famasa (Standardowo na 1) - zp_famas_unlimited_clip <1|0> - Nieskończona amunicja (Standardowo na 1) */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <zmvip> #include <zombieplague> #define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32) new FAMAS_V_MODEL[64] = "models/zombie_plague/v_f0rest_famas.mdl" new FAMAS_P_MODEL[64] = "models/zombie_plague/p_f0rest_famas.mdl" /* Pcvars */ new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets, cvar_custommodel, cvar_uclip // Item ID new g_itemid new bool:g_HasAk[33] //new g_hasZoom[ 33 ] new bullets[ 33 ] // Sprite new m_spriteTexture const Wep_famas = ((1<<CSW_FAMAS)) public plugin_init() { /* CVARS */ cvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_famas_dmg_multiplier", "5") cvar_custommodel = register_cvar("zp_famas_custom_model", "1") cvar_goldbullets = register_cvar("zp_famas_gold_bullets", "1") cvar_uclip = register_cvar("zp_famas_unlimited_clip", "1") // Register The Plugin register_plugin("[ZP] f0resT Famas", "1.1", "SzCzyPioR aka f0resT") // Register Zombie Plague extra item g_itemid = zv_register_extra_item("f0resT Famas", "Super DMG", 120, ZP_TEAM_HUMAN) // Death Msg register_event("DeathMsg", "Death", "a") // Weapon Pick Up register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19") // Current Weapon Event register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1") register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0") // Ham TakeDamage RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage") register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" ) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) } public client_connect(id) { g_HasAk[id] = false } public client_disconnect(id) { g_HasAk[id] = false } public Death() { g_HasAk[read_data(2)] = false } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { //g_HasAk[id] = false *bez tego famas nie znika po 1 rundzie if (g_HasAk[id]) { drop_prim(id) give_item(id, "weapon_famas") } } public plugin_precache() { precache_model(FAMAS_V_MODEL) precache_model(FAMAS_P_MODEL) m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr") precache_sound("weapons/zoom.wav") } public zp_user_infected_post(id) { if (zp_get_user_zombie(id)) { g_HasAk[id] = false } } public checkModel(id) { if ( zp_get_user_zombie(id) ) return PLUGIN_HANDLED new szWeapID = read_data(2) if ( szWeapID == CSW_FAMAS && g_HasAk[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) ) { set_pev(id, pev_viewmodel2, FAMAS_V_MODEL) set_pev(id, pev_weaponmodel2, FAMAS_P_MODEL) } return PLUGIN_HANDLED } public checkWeapon(id) { new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32] new plrWeapId plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo) if (plrWeapId == CSW_FAMAS && g_HasAk[id]) { checkModel(id) } else { return PLUGIN_CONTINUE } if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip)) { // If the user is out of ammo.. get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31) // Get the name of their weapon give_item(id, plrWeap) engclient_cmd(id, plrWeap) engclient_cmd(id, plrWeap) engclient_cmd(id, plrWeap) } return PLUGIN_HANDLED } public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage) { if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS && g_HasAk[attacker] ) { SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) ) } } /*public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed ) { if( !is_user_alive( id ) ) return PLUGIN_HANDLED if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) ) { new szClip, szAmmo new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo ) if( szWeapID == CSW_FAMAS && g_HasAk[id] == true && !g_hasZoom[id] == true) { g_hasZoom[id] = true cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 ) emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 ) } else if ( szWeapID == CSW_FAMAS && g_HasAk[id] == true && g_hasZoom[id]) { g_hasZoom[ id ] = false cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 ) } } return PLUGIN_HANDLED }*/ public make_tracer(id) { if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets)) { new clip,ammo new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo) new pteam[16] get_user_team(id, pteam, 15) if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_FAMAS) && g_HasAk[id]) { new vec1[3], vec2[3] get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point. get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only) //BEAMENTPOINTS message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY) write_byte (0) //TE_BEAMENTPOINTS 0 write_coord(vec1[0]) write_coord(vec1[1]) write_coord(vec1[2]) write_coord(vec2[0]) write_coord(vec2[1]) write_coord(vec2[2]) write_short( m_spriteTexture ) write_byte(1) // framestart write_byte(5) // framerate write_byte(2) // life write_byte(10) // width write_byte(0) // noise write_byte( 255 ) // r, g, b write_byte( 215 ) // r, g, b write_byte( 0 ) // r, g, b write_byte(200) // brightness write_byte(150) // speed message_end() } bullets[id] = clip } } public zp_extra_item_selected(player, itemid) { if ( itemid == g_itemid ) { if ( user_has_weapon(player, CSW_FAMAS) ) { drop_prim(player) } give_item(player, "weapon_famas") client_print(player, print_chat, "[V.I.P] Kupiles Super Famasa od f0resT'a") g_HasAk[player] = true; } } stock drop_prim(id) { new weapons[32], num get_user_weapons(id, weapons, num) for (new i = 0; i < num; i++) { if (Wep_famas & (1<<weapons[i])) { static wname[32] get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1) engclient_cmd(id, "drop", wname) } } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Tu masz już .sma przerobione pod VIP'a i zrobione tak aby broń nie znikała ale teraz mam taki problem że jak wybieram tą broń tzn. Klikam f0resT Famasa zabiera mi 120 ap a broni nie daje.
Z góry dzięki za pomoc
#4
Napisano 02.04.2012 17:22
To może wgraj model tej broni i dodaj tam gdzie masz sklep i może zmień ilość Ap bo za dużo coś
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Zombie Plague Advance, menu, problem
Zakładanie sklepu pod cs 1.6Napisany przez DeroY, 07.11.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
[ROZWIĄZANE] Counter Strike 1.6 problemMam problem z odpaleniem gry Napisany przez Kilkanumerow, 25.10.2024 ![]() |
|
![]() |
||
Spawn protection - problemNapisany przez Fusion122, 01.12.2020 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Zombie Plague Advance
[ROZWIĄZANE] Spolszczenie Menu (M) [.sma]Spolszczenie z języka ang. na język polski. Napisany przez Suoltra, 16.10.2020 ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Zombie Plague 4.3
Klasa Tesla VIP dodanie flagi adminaTesla vip brak flagi admina Napisany przez Haq.?, 13.04.2020 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych