Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague Advance

Plugin Zombie

Zombie Plague Advance menu problem

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kabaL

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 20.03.2012 21:56

Witam dziś napisałem plugin "SzCzyPioR Famas" na zombie plague advenced 1.7.1 i chciałbym aby ta oto broń była w menu itemek dla VIP'a gdy dodaje amxx do plugins broń pojawia się w zwykłym menu dla każdego.

Serwer posiada vips.ini


Za pomoc +
  • +
  • -
  • 0

#2 lexar

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 21.03.2012 20:25

Daj sma tego pliku może coś zdziałam
  • +
  • -
  • 0

#3 kabaL

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 23.03.2012 14:27

/*
[ZP] Extra Item: f0resT Famas
Team: HUMAN
Description: Ten plugin dodaje nową broń dla człowieka VIP'a.
Weapon Cost: 250
Features:
- Ten item ma duzy dmg x5
- TPosiada ZooM
- Posiada laser
- Możesz ustawić clip ammo
Cvars:

- zp_famas_dmg_multiplier <5> - Mnożnik DMG (Standardowo na 5)
- zp_famas_gold_bullets <1|0> - Efekt złotych pocisków (Standardowo na 1)
- zp_famas_custom_model <1|0> - Model ultra famasa (Standardowo na 1)
- zp_famas_unlimited_clip <1|0> - Nieskończona amunicja (Standardowo na 1)
*/
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <zmvip>
#include <zombieplague>
#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
new FAMAS_V_MODEL[64] = "models/zombie_plague/v_f0rest_famas.mdl"
new FAMAS_P_MODEL[64] = "models/zombie_plague/p_f0rest_famas.mdl"
/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip
// Item ID
new g_itemid
new bool:g_HasAk[33]
//new g_hasZoom[ 33 ]
new bullets[ 33 ]
// Sprite
new m_spriteTexture
const Wep_famas = ((1<<CSW_FAMAS))
public plugin_init()
{

/* CVARS */
cvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_famas_dmg_multiplier", "5")
cvar_custommodel = register_cvar("zp_famas_custom_model", "1")
cvar_goldbullets = register_cvar("zp_famas_gold_bullets", "1")
cvar_uclip = register_cvar("zp_famas_unlimited_clip", "1")

// Register The Plugin
register_plugin("[ZP] f0resT Famas", "1.1", "SzCzyPioR aka f0resT")
// Register Zombie Plague extra item
g_itemid = zv_register_extra_item("f0resT Famas", "Super DMG", 120, ZP_TEAM_HUMAN)
// Death Msg
register_event("DeathMsg", "Death", "a")
// Weapon Pick Up
register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
// Current Weapon Event
register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
// Ham TakeDamage
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)

}
public client_connect(id)
{
g_HasAk[id] = false
}
public client_disconnect(id)
{
g_HasAk[id] = false
}
public Death()
{
g_HasAk[read_data(2)] = false
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
//g_HasAk[id] = false    *bez tego famas nie znika po 1 rundzie
if (g_HasAk[id])
{
  drop_prim(id)
  give_item(id, "weapon_famas")
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model(FAMAS_V_MODEL)
precache_model(FAMAS_P_MODEL)
m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
precache_sound("weapons/zoom.wav")
}
public zp_user_infected_post(id)
{
if (zp_get_user_zombie(id))
{
  g_HasAk[id] = false
}
}
public checkModel(id)
{
if ( zp_get_user_zombie(id) )
  return PLUGIN_HANDLED

new szWeapID = read_data(2)

if ( szWeapID == CSW_FAMAS && g_HasAk[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
{
  set_pev(id, pev_viewmodel2, FAMAS_V_MODEL)
  set_pev(id, pev_weaponmodel2, FAMAS_P_MODEL)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public checkWeapon(id)
{
new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
new plrWeapId

plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)

if (plrWeapId == CSW_FAMAS && g_HasAk[id])
{
  checkModel(id)
}
else
{
  return PLUGIN_CONTINUE
}

if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
{
  // If the user is out of ammo..
  get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
  // Get the name of their weapon
  give_item(id, plrWeap)
  engclient_cmd(id, plrWeap)
  engclient_cmd(id, plrWeap)
  engclient_cmd(id, plrWeap)
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
    if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS && g_HasAk[attacker] )
    {
	    SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
    }
}
/*public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
if( !is_user_alive( id ) )
  return PLUGIN_HANDLED

if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
{
  new szClip, szAmmo
  new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
 
  if( szWeapID == CSW_FAMAS && g_HasAk[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
  {
   g_hasZoom[id] = true
   cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
   emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
  }
 
  else if ( szWeapID == CSW_FAMAS && g_HasAk[id] == true && g_hasZoom[id])
  {
   g_hasZoom[ id ] = false
   cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
  
  }
 
}
return PLUGIN_HANDLED
}*/

public make_tracer(id)
{
if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
{
  new clip,ammo
  new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  new pteam[16]
 
  get_user_team(id, pteam, 15)
 
  if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_FAMAS) && g_HasAk[id])
  {
   new vec1[3], vec2[3]
   get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
   get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
  
  
   //BEAMENTPOINTS
   message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
   write_byte (0)	 //TE_BEAMENTPOINTS 0
   write_coord(vec1[0])
   write_coord(vec1[1])
   write_coord(vec1[2])
   write_coord(vec2[0])
   write_coord(vec2[1])
   write_coord(vec2[2])
   write_short( m_spriteTexture )
   write_byte(1) // framestart
   write_byte(5) // framerate
   write_byte(2) // life
   write_byte(10) // width
   write_byte(0) // noise
   write_byte( 255 )	 // r, g, b
   write_byte( 215 )	   // r, g, b
   write_byte( 0 )	   // r, g, b
   write_byte(200) // brightness
   write_byte(150) // speed
   message_end()
  }

  bullets[id] = clip
}

}
public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
if ( itemid == g_itemid )
{
  if ( user_has_weapon(player, CSW_FAMAS) )
  {
   drop_prim(player)
  }
 
  give_item(player, "weapon_famas")
  client_print(player, print_chat, "[V.I.P] Kupiles Super Famasa od f0resT'a")
  g_HasAk[player] = true;
}
}
stock drop_prim(id)
{
new weapons[32], num
get_user_weapons(id, weapons, num)
for (new i = 0; i < num; i++) {
  if (Wep_famas & (1<<weapons[i]))
  {
   static wname[32]
   get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
   engclient_cmd(id, "drop", wname)
  }
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Tu masz już .sma przerobione pod VIP'a i zrobione tak aby broń nie znikała ale teraz mam taki problem że jak wybieram tą broń tzn. Klikam f0resT Famasa zabiera mi 120 ap a broni nie daje.

Z góry dzięki za pomoc
  • +
  • -
  • 0

#4 Kokosek2225

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Iława
Offline

Napisano 02.04.2012 17:22

To może wgraj model tej broni i dodaj tam gdzie masz sklep i może zmień ilość Ap bo za dużo coś
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Zombie Plague Advance, menu, problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych