Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Strażnik ex_interp


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
101 odpowiedzi w tym temacie

#61 Piteras00

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.12.2009 21:38

Potwierdzam, jest to dokładnie to o czym pisałem, już wpakowałem to do siebie na dwa serwery :3 Wspaniała robota :D Tyle tylko że dokleiłem tam jeszcze linijkę informującą o złym interpie gracza.

Dla tych, którym nie chce się kompilować:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#62 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.12.2009 23:58

zaktualizowałem pierwszy post (leniwy typ ze mnie;> ), dzięki za wspólpracę Piteras00
  • +
  • -
  • 0

#63 Piteras00

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.12.2009 17:24

Szkoda tylko, że zdarzają się steamowcy za głupi na to, żeby samemu sobie interp zmienić.

Kolejna propozycja:

Ustawianie interpu również steamom po określonej (na stałe lub nie) ilości ostrzeżeń lub okresie czasu - np. można byłoby to podpiąć pod amx_baninterp_punish 2.

[ Dodano: 05-12-2009, 17:00 ]
BUMP, dobry panie zlituj sie nad nami
  • +
  • -
  • 0

#64 k00wb0j.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
Offline

Napisano 06.12.2009 16:55

Pytanie..
Cz yplugin zmienia graczom interp po wejściu na serwer ? ..
  • +
  • -
  • 0

#65 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.12.2009 17:01

Cyz plugin ymienia gracyom interp po wejściu na serwer ? ..

tylko wersja 1.3 i tylko graczom NS
  • +
  • -
  • 0

#66 k00wb0j.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
Offline

Napisano 06.12.2009 17:04

jak ma sie serwer ns/s to co robi w tym przypadku z graczami s ?
  • +
  • -
  • 0

#67 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.12.2009 17:05

działa po staremu - sprawdza interp i informuje o ew. źle ustawionym (+ może jakaś kara)
  • +
  • -
  • 0

#68 k00wb0j.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
Offline

Napisano 06.12.2009 17:06

dzięki bardzo za pomoc! ;)

PS: przepraszam za błędy :D
  • +
  • -
  • 0

#69 Piteras00

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.12.2009 18:13

R3X, zrobisz też tak żeby po jakimś czasie zmieniało interp także steamom? :>
  • +
  • -
  • 0

#70 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.12.2009 18:14

nie ;)
  • +
  • -
  • 0

#71 Piteras00

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.12.2009 18:22

:(
  • +
  • -
  • 0

#72 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 08.12.2009 12:02

Ale Ty kombinujesz. Zamiast np. sprawdzić czy ma steam, to Ty BŁEDNIE sprawdzasz czy nie ma steama.

#73 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 08.12.2009 15:00

w dproto można zmieniać steamid graczy, więc uznałem, że tak będzie elastyczniej :> 'błędnie' odnosiło się do samej metody czy listy prefixów?
  • +
  • -
  • 0

#74 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 08.12.2009 15:25

bool:is_steam_player(authid[])
{
	if(contain(authid, "0:1") != -1 || contain(authid, "0:0") != -1)
		return true
		
	return false	
}
i wszystko na temat poprawności, no chyba że ktoś dla nonsteamów rzuci prefix 0 bądź 1.

[ Dodano: 08-12-2009, 15:27 ]
można w sumie też i tak. :>

bool:is_steam_player(authid[])
{
	if(equal(authid, "STEAM_0:1", 9) || equal(authid, "STEAM_0:0", 9))
		return true
		
	return false	
}


#75 Piteras00

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 08.12.2009 22:17

nie ;)


No to sobie zrobiłem sam. Mam nadzieję, że nikt się nie pogniewa ;P

Za włączanie/wyłączanie zmiany interpu 'steamom' odpowiada CVAR amx_baninterp_punishchange [1|0]; domyślnie 0. Czas ustala ten sam CVAR, który odpowiada za czas kickowania, tyle tylko że domyślna wartość została zmieniona na 25, bo inaczej gryzło się z tutorialem i właściwie komunikatu o zmianie nie było widać.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#76 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.12.2009 00:35

nikt się nie pogniewa ;

ja nie, ale jak to zobaczy jakiś mod++ to może :D
  • +
  • -
  • 0

#77 materac48

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:37
  • Lokalizacja:Mszana
Offline

Napisano 11.12.2009 19:06

Dlaczego na steamie wszystko jest ok a na NS automatycznie daje interp 0.009000 ?
  • +
  • -
  • 0

#78 Piteras00

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 12.12.2009 00:40

Dlaczego na steamie wszystko jest ok a na NS automatycznie daje interp 0.009000 ?


Wina cl_updaterate ustawionego na 101.
  • +
  • -
  • 0

#79 materac48

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:37
  • Lokalizacja:Mszana
Offline

Napisano 12.12.2009 11:47

Dlaczego na steamie wszystko jest ok a na NS automatycznie daje interp 0.009000 ?


Wina cl_updaterate ustawionego na 101.


Ustawić to w server.cfg czy jakoś zmienić w sma pluginu ? I na jaką wartość ?

/edit

W sma jest:

public zmien(id){
	client_cmd(id,"cl_updaterate 100")

  • +
  • -
  • 0

#80 Piteras00

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 12.12.2009 12:26

Ten plugin osobno obchodzi się ze steamami i z NS ze względu na niemożliwość sprawdzenia ich interpu ;)

Proszsz, wersja z dopisanym cl_updaterate dla ns.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych