public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nPerk2 : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);// return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id); set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i(%i / %i)]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I: %s]^n[Perk II: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], hp), doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]); return PLUGIN_CONTINUE; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

[Nowy] Cod MoD
Temat rozp.
Abko'
, 18.03.2012 19:41
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.03.2012 19:41
Cześć, mam problem aby z pliku sma zrobić amxx. Błędy przy komplilacji są tu.
#2
Napisano 18.03.2012 19:51
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i(%i / %i)]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I: %s]^n[Perk II: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], hp), doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]);
Tu masz błąd za zdrowiem musisz dodać doświadczenie gracza.
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i(%i / %i)]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I: %s]^n[Perk II: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], hp), doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]);
Tu masz błąd za zdrowiem musisz dodać doświadczenie gracza.
#3
Napisano 20.03.2012 09:19
Bo ja chcę zrobić abyło był taki hud :
[Klasa :Snajper] [Poziom :15(15/150) [Zdrowie :100] [Perk I :buty snajpera(50)] [Perk II: Awp Snajper(10)]
Załączone pliki
Użytkownik Abko' edytował ten post 20.03.2012 09:32
#4
Napisano 20.03.2012 18:15
set_hudmessage(0,255,0,0.02,0.23,0,0.0,0.3,0.0,0.0);
ShowSyncHudMsg(id,SyncHudObj,"[Klasa : %s]^n[Poziom : %i(%i / %i)]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I: %s]^n[Perk II: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], hp), nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]);
Tak jak teraz.
ShowSyncHudMsg(id,SyncHudObj,"[Klasa : %s]^n[Poziom : %i(%i / %i)]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I: %s]^n[Perk II: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], hp), nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]);
Tak jak teraz.
#5
Napisano 20.03.2012 19:22
To jest nowy hud. Po dodaniu hp jest coś źle.
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);// return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id); new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) new Float:fProcent = 0.0; set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i(%0.1f%%)]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I : %s]^n[Perk II : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp), nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]); return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych