Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Nowy] Cod MoD


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Abko'

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 18.03.2012 19:41

Cześć, mam problem aby z pliku sma zrobić amxx. Błędy przy komplilacji są tu.

public PokazInformacje(id)
{
	    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
			    
	    if(!is_user_connected(id))
	    {
			    remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
			    return PLUGIN_CONTINUE;
	    }
	    
	    if(!is_user_alive(id))
	    {
			    new target = pev(id, pev_iuser2);
	    
			    if(!target)
					    return PLUGIN_CONTINUE;
					    
			    set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
			    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nPerk2 : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);//
			    return PLUGIN_CONTINUE;
	    }
	    new hp = get_user_health(id);  

	    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	  ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i(%i / %i)]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I: %s]^n[Perk II: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], hp), doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]);
	    
	    return PLUGIN_CONTINUE;
}


#2 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 18.03.2012 19:51

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i(%i / %i)]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I: %s]^n[Perk II: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], hp), doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]);


Tu masz błąd za zdrowiem musisz dodać doświadczenie gracza.
  • +
  • -
  • 1

#3 Abko'

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 20.03.2012 09:19

Bo ja chcę zrobić abyło był taki hud :
[Klasa :Snajper]
[Poziom :15(15/150)
[Zdrowie :100]
[Perk I :buty snajpera(50)]
[Perk II: Awp Snajper(10)]

Załączone pliki


Użytkownik Abko' edytował ten post 20.03.2012 09:32


#4 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 20.03.2012 18:15

set_hudmessage(0,255,0,0.02,0.23,0,0.0,0.3,0.0,0.0);
ShowSyncHudMsg(id,SyncHudObj,"[Klasa : %s]^n[Poziom : %i(%i / %i)]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I: %s]^n[Perk II: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], hp), nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]);
Tak jak teraz.
  • +
  • -
  • 1

#5 Abko'

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 20.03.2012 19:22

To jest nowy hud. Po dodaniu hp jest coś źle.

public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);

        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;

        new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
        new Float:fProcent = 0.0;
        fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);//

        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new hp = get_user_health(id);  


    new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
    new Float:fProcent = 0.0;
    
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i(%0.1f%%)]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I : %s]^n[Perk II : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp), nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych