Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z perkiem

cod nowy perk problem

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 kozix

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:98
  • Imię:koza
  • Lokalizacja:kujawy
Offline

Napisano 16.03.2012 21:35

Witam mam problem z perkiem kamuflaż problem polega na tym ze gdy gram na moim serwie (cod mod + DM) to gdy komos dropnie ten perk dziala az osoba nie padnie po padnieciu nie działa podejrzewam ze perk odswieża się co rundę co zrobic aby odświeżał się co deda?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 10, 70);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, wartosc);

public cod_perk_disabled(id)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

  • +
  • -
  • 0

#2 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 16.03.2012 21:46

może spróbuj tak:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 10, 70);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#3 kozix

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:98
  • Imię:koza
  • Lokalizacja:kujawy
Offline

Napisano 16.03.2012 21:56

Wystarczy samo dodanie tego nawiasu i przecinka?
}

Użytkownik kozix edytował ten post 16.03.2012 21:58

  • +
  • -
  • 0

#4 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 17.03.2012 16:02

Wystarczy samo dodanie tego nawiasu i przecinka?

nie. a poza tym zmieniłem całą linijkę:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, wartosc);
na tą:
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);
to samo zastosowałem w cod_perk_disabled
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#5 xXxKarolxXx

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Mragowo
Offline

Napisano 17.03.2012 16:44

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 10, 70);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


Nie wiem dlaczego ale rzuca mi sie to

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);


Zmien to na


set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);


Całość powinna tak wyglądac

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 10, 70);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

Użytkownik xXxKarolxXx edytował ten post 17.03.2012 16:46

  • +
  • -
  • 0

#6 kozix

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:98
  • Imię:koza
  • Lokalizacja:kujawy
Offline

Napisano 17.03.2012 18:13

Która z tych wersji będzie na 100% działać?
  • +
  • -
  • 0

#7 xXxKarolxXx

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Mragowo
Offline

Napisano 17.03.2012 19:05

Moja wersja powinna działać choć nie jestem pewien w 100% ale można zawsze przetestować :D

Całość powinna tak wyglądac
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 10, 70);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

Użytkownik xXxKarolxXx edytował ten post 17.03.2012 19:19

  • +
  • -
  • 0

#8 kozix

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:98
  • Imię:koza
  • Lokalizacja:kujawy
Offline

Napisano 17.03.2012 21:54

Ale czy przy twojej wersji widzialność czasem nie będzie wynośić 1 bez względu na wylosowaną wartość?
  • +
  • -
  • 0

#9 xXxKarolxXx

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Mragowo
Offline

Napisano 17.03.2012 22:16

Tak zawsze będzie wynosić 1
  • +
  • -
  • 0

#10 kozix

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:98
  • Imię:koza
  • Lokalizacja:kujawy
Offline

Napisano 18.03.2012 10:35

Więc po co mi to dajesz jak wartość musi pozostać by była losową liczbą z zakresu od 10 do 70? Zastanów się!
Jakieś inne pomysły?

Użytkownik kozix edytował ten post 18.03.2012 10:36

  • +
  • -
  • 0

#11 kozix

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:98
  • Imię:koza
  • Lokalizacja:kujawy
Offline

Napisano 27.03.2012 16:58

REF
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, perk, problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych