/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 10, 70);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, wartosc);
public cod_perk_disabled(id)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 16.03.2012 21:35
#2
Napisano 16.03.2012 21:46
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 10, 70);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#3
Napisano 16.03.2012 21:56
}
Użytkownik kozix edytował ten post 16.03.2012 21:58
#4
Napisano 17.03.2012 16:02
nie. a poza tym zmieniłem całą linijkę:Wystarczy samo dodanie tego nawiasu i przecinka?
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, wartosc);na tą:
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);to samo zastosowałem w cod_perk_disabled
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#5
Napisano 17.03.2012 16:44
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 10, 70);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Nie wiem dlaczego ale rzuca mi sie to
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);
Zmien to na
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
Całość powinna tak wyglądac
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 10, 70);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Użytkownik xXxKarolxXx edytował ten post 17.03.2012 16:46
#6
Napisano 17.03.2012 18:13
#7
Napisano 17.03.2012 19:05

Całość powinna tak wyglądac
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 10, 70);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Użytkownik xXxKarolxXx edytował ten post 17.03.2012 19:19
#8
Napisano 17.03.2012 21:54
#9
Napisano 17.03.2012 22:16
#10
Napisano 18.03.2012 10:35
Jakieś inne pomysły?
Użytkownik kozix edytował ten post 18.03.2012 10:36
#11
Napisano 27.03.2012 16:58
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, perk, problem
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych