←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Problem z perkiem

  • +
  • -
kozix - zdjęcie kozix 16.03.2012

Witam mam problem z perkiem kamuflaż problem polega na tym ze gdy gram na moim serwie (cod mod + DM) to gdy komos dropnie ten perk dziala az osoba nie padnie po padnieciu nie działa podejrzewam ze perk odswieża się co rundę co zrobic aby odświeżał się co deda?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 10, 70);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, wartosc);

public cod_perk_disabled(id)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
Odpowiedz

  • +
  • -
Bloody_ - zdjęcie Bloody_ 16.03.2012

może spróbuj tak:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 10, 70);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
kozix - zdjęcie kozix 16.03.2012

Wystarczy samo dodanie tego nawiasu i przecinka?
}
Użytkownik kozix edytował ten post 16.03.2012 21:58
Odpowiedz

  • +
  • -
Bloody_ - zdjęcie Bloody_ 17.03.2012

Wystarczy samo dodanie tego nawiasu i przecinka?

nie. a poza tym zmieniłem całą linijkę:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, wartosc);
na tą:
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);
to samo zastosowałem w cod_perk_disabled
Odpowiedz

  • +
  • -
xXxKarolxXx - zdjęcie xXxKarolxXx 17.03.2012

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 10, 70);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


Nie wiem dlaczego ale rzuca mi sie to

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);


Zmien to na


set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);


Całość powinna tak wyglądac

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 10, 70);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

Użytkownik xXxKarolxXx edytował ten post 17.03.2012 16:46
Odpowiedz

  • +
  • -
kozix - zdjęcie kozix 17.03.2012

Która z tych wersji będzie na 100% działać?
Odpowiedz

  • +
  • -
xXxKarolxXx - zdjęcie xXxKarolxXx 17.03.2012

Moja wersja powinna działać choć nie jestem pewien w 100% ale można zawsze przetestować :D

Całość powinna tak wyglądac
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 10, 70);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

Użytkownik xXxKarolxXx edytował ten post 17.03.2012 19:19
Odpowiedz

  • +
  • -
kozix - zdjęcie kozix 17.03.2012

Ale czy przy twojej wersji widzialność czasem nie będzie wynośić 1 bez względu na wylosowaną wartość?
Odpowiedz

  • +
  • -
xXxKarolxXx - zdjęcie xXxKarolxXx 17.03.2012

Tak zawsze będzie wynosić 1
Odpowiedz

  • +
  • -
kozix - zdjęcie kozix 18.03.2012

Więc po co mi to dajesz jak wartość musi pozostać by była losową liczbą z zakresu od 10 do 70? Zastanów się!
Jakieś inne pomysły?
Użytkownik kozix edytował ten post 18.03.2012 10:36
Odpowiedz

  • +
  • -
kozix - zdjęcie kozix 27.03.2012

REF
Odpowiedz