Problem z perkiem
kozix
16.03.2012
Witam mam problem z perkiem kamuflaż problem polega na tym ze gdy gram na moim serwie (cod mod + DM) to gdy komos dropnie ten perk dziala az osoba nie padnie po padnieciu nie działa podejrzewam ze perk odswieża się co rundę co zrobic aby odświeżał się co deda?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 10, 70);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, wartosc);
public cod_perk_disabled(id)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
Bloody_
16.03.2012
może spróbuj tak:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 10, 70);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
kozix
16.03.2012
Wystarczy samo dodanie tego nawiasu i przecinka?
}
Użytkownik kozix edytował ten post 16.03.2012 21:58
}
Użytkownik kozix edytował ten post 16.03.2012 21:58
Bloody_
17.03.2012
nie. a poza tym zmieniłem całą linijkę:Wystarczy samo dodanie tego nawiasu i przecinka?
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, wartosc);na tą:
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);to samo zastosowałem w cod_perk_disabled
xXxKarolxXx
17.03.2012
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 10, 70);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Nie wiem dlaczego ale rzuca mi sie to
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);
Zmien to na
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
Całość powinna tak wyglądac
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 10, 70);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Użytkownik xXxKarolxXx edytował ten post 17.03.2012 16:46
xXxKarolxXx
17.03.2012
Moja wersja powinna działać choć nie jestem pewien w 100% ale można zawsze przetestować 
Użytkownik xXxKarolxXx edytował ten post 17.03.2012 19:19

Całość powinna tak wyglądac
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 10, 70);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Użytkownik xXxKarolxXx edytował ten post 17.03.2012 19:19
kozix
17.03.2012
Ale czy przy twojej wersji widzialność czasem nie będzie wynośić 1 bez względu na wylosowaną wartość?
kozix
18.03.2012
Więc po co mi to dajesz jak wartość musi pozostać by była losową liczbą z zakresu od 10 do 70? Zastanów się!
Jakieś inne pomysły?
Użytkownik kozix edytował ten post 18.03.2012 10:36
Jakieś inne pomysły?
Użytkownik kozix edytował ten post 18.03.2012 10:36