public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], grawitacja_gracza[id], respekt[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}
public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], grawitacja_gracza[id], respekt[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
I teraz mam pytanie. Jak zrobić, aby respekt był zapisywany na wszystkie klasy jednocześnie? Myślałem, może żeby podczas zmiany klasy pobierało respekt, ale idąc tym tokiem myślenia gdy wezmę klasę która ma 0 respektu i potem zmienię na nową która ma xx respektu to moja nowo wybrana klasa będzie miała 0 respektu
