Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

[ROZWIĄZANE] Respekt

cod stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dziku

    Pomocny

  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 14.03.2012 23:07

Witam "napisałem" sobie w kodzie mojego coda tzw. punkty respektu przyznawane dla graczy za zabicia, następnie możemy je wymieniać na dodatkowe "moce" lub exp. Punkty działają świetnie i zapisują się na nvault, ale mam jeden spory problem - zapisują się one tylko na wybraną klasę. Wygląda to tak:

public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], grawitacja_gracza[id], respekt[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], grawitacja_gracza[id], respekt[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");


I teraz mam pytanie. Jak zrobić, aby respekt był zapisywany na wszystkie klasy jednocześnie? Myślałem, może żeby podczas zmiany klasy pobierało respekt, ale idąc tym tokiem myślenia gdy wezmę klasę która ma 0 respektu i potem zmienię na nową która ma xx respektu to moja nowo wybrana klasa będzie miała 0 respektu :/
  • +
  • -
  • 0

#2 Dziku

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 16.03.2012 15:49

Ref...
  • +
  • -
  • 0

#3 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 16.03.2012 19:26

to jest ciezki problem poniewaz zmagam sie z podobnym problemem.. i jak na razie nie znalazlem na to rozwiazania ;]

#4 Dziku

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 17.03.2012 17:21

Ref...
  • +
  • -
  • 0

#5 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 17.03.2012 19:17

pomoze ktos ??

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.03.2012 19:27

gdzie reszta public WczytajDane(id, klasa) ( wkleiłeś tylko część )
  • +
  • -
  • 0

#7 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 17.03.2012 22:36

public ZapiszDane(id)
{
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
    format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], doswiadczeniezdobycia_monety[id], monety_gracza[id]);
    nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajDane(id, klasa)
{
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
    format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], doswiadczeniezdobycia_monety[id], monety_gracza[id]);
    nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
    
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
    
    new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32],doswmonety[32], monety[32] ;
    
    parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31 ,doswmonety, 31, monety, 31);
    
    doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
    poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
    inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
    zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
    wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
    kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
    doswiadczeniezdobycia_monety[id] = str_to_num(doswmonety);
    monety_gracza[id] = str_to_num(monety);
    punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}

sprawdz na moim systemie monet.. bo on pewnie to samo tylko ze zmienil monety na respekt

#8 Dziku

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 18.03.2012 11:35

Tak mam dokładnie to samo co kolega wyżej z tym, że zmienione na respekt.
  • +
  • -
  • 0

#9 Dziku

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 19.03.2012 20:34

odświeżam
  • +
  • -
  • 0

#10 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 19.03.2012 21:31

ktos pomoze.. bo i mi by sie przydalo ;]

#11 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 21.03.2012 19:48

new gVault

w plugin_init()

gVault = nvault_open("respekt");

Gdzies na koncu

public Zapiszrespekt(id)
{
	new name[31];						   //Pobieramy nazwe gracza
	get_user_name(id, name, 31);		  //do tablicy 'name'
	
	new vaultkey[64], vaultdata[256];	 //Tworzymy zmienne dla klucza oraz danych
	format(vaultkey, 63, "%s-pkt", name);   //Formatujemy nasz klucz
	format(vaultdata, 255, "%i",  doswiadczeniezdobycia_monety[id], monety_gracza[id]); //Formatujemy zapisywane dane, # - sluzy jako spacja miedzy tablicamy danych
	nvault_set(gVault, vaultkey, vaultdata); //Zapisujemy klucz oraz dane do bazy
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


public Wczytajrespekt(id)
{
	new name[31];
	get_user_name(id,name,31);
	
	new vaultkey[64], vaultdata[256];
	format(vaultkey, 63, "%s-pkt",name);
	format(vaultdata, 255, "%i",, doswiadczeniezdobycia_monety[id], monety_gracza[id]);
	nvault_get(gVault, vaultkey, vaultdata,255);  //Wczytujemy klucz i dane
	
	replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); //Zamieniamy # na spacje.
	
	new doswmonety[32], monety[32]; //Tworzymy nowe tablice do ktorych wyciagniemy wartosci zapisanych danych

	parse(vaultdata,doswmonety, 31, monety, 31); //Wyciagamy z bazy dane do utworzonych wczesniej tablic
	

	doswiadczeniezdobycia_monety[id] = str_to_num(doswmonety);
	monety_gracza[id] = str_to_num(monety);
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

w


public client_connect(id)

Wczytajrespekt(id)

no i

public client_disconnect(id)

Zapiszrespekt(id)

I tak jak dodawales ten respekt do vaulta coda to dodaj tutaj a tam usun.. otworzy ci oddzielny vault ktory bd zapisywal monety na nick.. wiec problem sie rozwiaze.. bo inaczej to nie mam pojecia .. sam tak zrobilem i dziala dobrze.. a mysle ze to bd jedyne rozwiazanie bo nikt sie nie interesuje tematem :P

Użytkownik pfk92 edytował ten post 21.03.2012 19:56


#12 Dziku

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 22.03.2012 22:53

Dziękuje, działa świetnie - można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

#13 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 23.03.2012 01:19

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych