Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z HE


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jing

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Sebek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 13.03.2012 17:57

Właśnie robię własny serwer cod mod i mam problem z HE. A mianowicie z każdego HE mam duży dmg właściwie +600 i nie wiem co zrobić. Przeglądałem pluginy czy to nie wina jednego z nich ale niczego się nie dopatrzyłem.
  • +
  • -
  • 0

#2 Cannabis

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:167
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.03.2012 18:00

Pokaż plugins.ini

#3 Jing

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Sebek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 13.03.2012 18:02

Pokaż plugins.ini




; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
mini_bans.amxx
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
std_admin_color_chat.amxx
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx ; restrict weapons menu
;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here
abd.amxx

Użytkownik Jing edytował ten post 13.03.2012 18:03

  • +
  • -
  • 0

#4 IndeS

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:574
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:NT
Offline

Napisano 13.03.2012 19:12

To bedzie jakis item lub od klasy, jakas funcja prawdopodobnie

Użytkownik IndeS edytował ten post 13.03.2012 19:12

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#5 Jing

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Sebek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 13.03.2012 19:55

To bedzie jakis item lub od klasy, jakas funcja prawdopodobnie


okey będę sprawdzał po kolei klasy i dam odpowiedz

Usuwałem wszystkie klasy aż do strzelca wyborowego, który jest standardową klasą i nic. Dalej jest duży dmg. Nie wiem co już zrobić a start serwera ma być jutro. :/

Dodam,że jak użyje komendy amx_off to wtedy problem znika, ale jak usunę wszystkie pluginy ręcznie to dalej dmg jest duże

Użytkownik Jing edytował ten post 13.03.2012 19:35

  • +
  • -
  • 0

#6 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 13.03.2012 19:57

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Problemy
do
Mody > Call of Duty Mod > Problemy


  • +
  • -
  • 0

#7 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 13.03.2012 20:14

nie wiem! może się myle... ale spróbuj usunąć codmoda i wgraj wszystkie pluginy od nowa
  • +
  • -
  • 1

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#8 Jing

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Sebek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 13.03.2012 20:38

nie wiem! może się myle... ale spróbuj usunąć codmoda i wgraj wszystkie pluginy od nowa

okey zaraz napisze efekty

Usunąłem codmoda i problem znikał. Czyli jak rozwiązać mój problem; zmienić silnik czy edytować ten co mam?

Zmieniłem silnik i dalej dmg jest duże :(
  • +
  • -
  • 0

#9 Chomiczek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -7
Mniej niż zer0.

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.03.2012 20:40

Ale Duże Dmg Dla He Czy dla wszystkich Klas ?
  • +
  • -
  • 0

#10 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 13.03.2012 20:41

duze dmg masz w kazdej klasie? w okreslonej czy jak nawet nie masz klasy??
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#11 Jing

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Sebek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 13.03.2012 20:42

Duże dmg Z HE dla wszystkich klas i z perków. Teraz prawie zawsze wpada 800.
  • +
  • -
  • 0

#12 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 13.03.2012 20:44

podaj wszystkie cvary wraz z ich opisami czyli za co dany cvar odpowiada
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#13 Chomiczek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -7
Mniej niż zer0.

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.03.2012 20:45

Zmień cod moda na innego i edytuj go albo zrób max level 80001 bo cośczyba zepsułeś ze w każdej klasie
  • +
  • -
  • 0

#14 Jing

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Sebek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 13.03.2012 20:53

Zmień cod moda na innego i edytuj go albo zrób max level 80001 bo cośczyba zepsułeś ze w każdej klasie

Hah robilem tego coda cały tydzień i mam go zmienić. A każdej klasy nie edytowałem wiec nie jest możliwe żebym coś zepsuł. Zaraz podam te cvary.

//CVARY Call of Duty Mod
//-----------------------
cod_killxp 6000 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 12000 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 100 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 3001 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 25 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni
cod_bombxp 1000

//CVARY zalecane
//--------------
sv_maxspeed 9999

//CVARY Bazookarz
//--------------------
cod_law_damage "120.0" - ile ma zadawać dmg rakieta
cod_law_radius "250.0" - odległość rażenia rakiety
cod_law_rockets "15" - ile rakiet posiada bazuka

//CVARY Assasin
//-------------
amx_knifedamage_mw2 "80" - Ile HP zabiera nóż
amx_knifespeed_mw2 "1300" - Prędkość rzutu noża
amx_knifegravity_mw2 "0.5" - Grawitacja noża
amx_headsplash "1000" - Zabiera HP po wskoczeniu na głowę.

//CVARY Medyk
//-----------
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10

//CVARY HelloExp
//--------------
cod_hello_mode 1 // tryb działania pluginu: 0 - wyłączony, 1 daje exp co x osob, 2 - daje jednej osobie
cod_hello_who 4 // co ktora osoba ma dostać exp?
cod_hello_info 2 // czy ma być wyświetlane info o zdobyciu expa? 0 - nie, 1 - zwykla wiadomosc na czacie, 2 - kolorowa wiadomosc na czacie
cod_hello_exp 5 // ilosc dodawanego expa

//CVARY Inzynier
//--------------
inzynier_percent 8 - ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu)
inzynier_health 300 - ile hp ma dzialko
inzynier_damage 10.0 - ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistą !

//CVARY Punisher
//--------------
amx_ammo_mini - ilość amunicji w MiniGunie (domyślnie 600)
amx_speed_mini - Prędkość pocisków polecam 0.9 (max 0.1)
amx_minigun_damage - Mnożnik obrażeń (domyślnie 1.2)
amx_oneround - Tylko 1 MiniGun w ciągu rundy ? (0 - nie , 1 - tak) - zostawić na 0

//CVARY Helikopterzysta
//---------------------
//wyłącz/Wlacz plugin
apache_active 1

//Ilosc HP helikoptera
apache_health 200

//Maksymalna predkosc helikoptera
apache_maxspeed 500

//Ilosc obrazen zadawanych przez naboje
apache_bulletdmg 10

//Prędkość naboi
apache_bulletspeed 2000

//Predkosc rakiety
apache_rocketspeed 1000

//Koszt helikoptera
apache_cost 0

//Wylacza/Wlacza friendly fire
apache_ff 0

//Ilość możliwych stworzeń helikoptera
apache_max_create 1

//CVARY Najlepsi_3_gracze
//-----------------------
cod_exp1 "20000" // ilosc doswiadczenia za 1 miejsce
cod_exp2 "1000" // ilosc doswiadczenia za 2 miejsce
cod_exp3 "5000" // ilosc doswiadczenia za 3 miejsce

//CVARY asysta
//------------
- amx_killassist_enable 0-2 (default: 1)
0 = Wyłącz plugin / 1 = Uruchom przez DeathMsg / 2 = Uruchom przez HUD message

- amx_killassist_mindamage 1-9999 (default: 30)
ilość dmg jaką musi wykonać gracz żeby zaliczyło asyste

- amx_killassist_givefrags 0/1 (default: 1)
Dac fraga graczowi ktory asystowal ?

- amx_killassist_givemoney 0-16000 (default: 150)
Ile $$ dać pomocnikowi ?

- amx_killassist_onlyalive 0/1 (default: 1)
Czy tylko żywi pomocnicy maja otrzymywać wynagrodzenie za asyste ?

//CVARY Miotacz
//-------------
ft_enable "1" - czy plugin ma być on/off
ft_fueltank "100" - max benzyny
ft_damage "2" - zadawane obrażenia
ft_xplode_dmg "30" - siła eksplozji miotacza
ft_damage_dis "100" - ustawia odległość uszkodzenia ogniem miotacza
ft_splash_dis "40" - zasięg ognia
cod_xpmiotacz "1000" - ilość expa za zabicie z miotacza

//CVARY Latarkowiec
//-----------------
cod_mag_render "30" - ustawiamy ile maksymalnie może być włączona latarka

//CVARY hs
//--------
cod_hsxp "1000"

//CVARY slot
//----------
// 1 = disabled
// 1 = rezerwuje slota w taki sposób 18/19 slotów to full serwer, admin na 19 może wejść.
// 2 = wyrzuca graczy z pełnego serwera jak admin chce wejść np 19/19 slotów.
rslot_on <0|1|2>

//Liczba rezerwowych slotów
rslot_slots "3"
//Schowaj slota
//(np. 21 maksymalna ilość gracza pokazuje 20/20 )
rslot_hideslots "1"
//włącz redirect (działa to na zasadzie, że gdy serwer jest pełny, to przekierowuje graczy na inny serwer. Admini mogą wejść.
rslot_redirect "1"
//IP i port serwera (IP i port wpisujemy w cytat "XXXXXXX:XXXXX"
rslot_ip "178.63.98.15:27226"
//Wpisz jeśli serwer na który mają być przeniesieni ma hasło.
rslot_pw "none"

//CVARY mini bans.amxx
//-----------------------
amx_minibans_forum "www.games4frags" // okresla forum na ktorym mozna zlozyc zazalenie
amx_minibans_hudmsg "1" // okresla czy pokazywac zielony napis na hud
amx_minibans_moreinfo "0" // dla developerow, loguje wiecej informacji
amx_minibans_logs "1" // wlacza / wylacza logi
amx_minibans_logstype "1" // rodzaj logow, 1 - loguje w logach amxx, 2 - loguje w oddzielnym pliku
amx_minibans_kickdelay "10.0" // czas, po jakim od odtrzymaniu bana gracz zostanie wykopany
amx_minibans_bantype "0" // na co banować graczy? 0 - wykryj automatycznie, 1 - na ip, 2 - na steamid
  • +
  • -
  • 0

#15 Chomiczek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -7
Mniej niż zer0.

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.03.2012 20:59

skopiuj to na kopie zapasową i spróbuj wgrać http://amxx.pl/topic...dmod-by-sajjuk/ jak będą nadal takie DMG to ja nie wiem
  • +
  • -
  • 0

#16 Jing

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Sebek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 13.03.2012 21:09

skopiuj to na kopie zapasową i spróbuj wgrać [cod:mw] - AMXX.pl: Support AMX Mod X jak będą nadal takie DMG to ja nie wiem

ok i zaraz poinformuje o efektach.

No i wrzuciłem to i jest normalnie. Jakie wnioski?
  • +
  • -
  • 0

#17 Chomiczek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -7
Mniej niż zer0.

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.03.2012 21:11

Musiało coś sie stać z perkami albo z klasami premium ( jak masz ) bo samo z siebie nie robi sie bugów . Jutro nie ide do szkoły to jeszcze pomyśle o co i co sie stało
Kiedyś miałem taki sam problem zrobiłem innego Cod moda i wszystko działało

Użytkownik Chomiczek edytował ten post 13.03.2012 21:12

  • +
  • -
  • 0

#18 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 13.03.2012 21:13

musi być coś pomieszane w kodzie najlepiej wgraj wszystko od nowa i to od a do z
  • +
  • -
  • 1

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#19 Chomiczek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -7
Mniej niż zer0.

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.03.2012 21:26

Jeżeli komuś pomogłem niech da + :P :ganja:

Użytkownik Chomiczek edytował ten post 13.03.2012 21:26

  • +
  • -
  • 0

#20 Jing

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Sebek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 13.03.2012 21:27

Dobra chłopaki już nie myślcie nad tym. Poprostu zrobię od nowa i będzie dobrze. W silniku coda coś się zbugowało. Ale dzięki za pomoc.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych