Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] 2 x obrazen z daniej broni

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Flk

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 11.03.2012 20:24

tak jak w temacie jak zrobić by klasa miała podwójne obrażenia z danej broni ?

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#2 Kogut

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 11.03.2012 21:40

można zrobić większe dmg w taki sposób
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 1.0
20.0 - ilość o jaką zwiększamy dmg
1.0 - o 1 większe dmg za 1 punkt w inteligencji
Jeśli klasa ma naprzykład Ak47
to robisz tak
na górze klasy
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)

w plugin_init
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

oraz na sam koniec
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47&& damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage-=30, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 11.03.2012 21:42

pod
#include <amxmodx>
...

dodaj:
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];


do plugin_init dodaj:
 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


do cod_class_enabled dodaj:
 ma_klase[id] = true;


do cod_class_disabled dodaj:
 ma_klase[id] = false;


na sam dol twojego pluginu dodaj:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}


*2.0 - oznacza 2x wieksze dmg
0.0 - dmg zadawane od inteligencji
  • +
  • -
  • 3
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#4 Flk

    Czempion

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 12.03.2012 06:34

Dzięki Enson Myślę że bardzo mi pomogłeś i nie tylko mi :)

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#5 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 12.03.2012 14:32

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych