tak jak w temacie jak zrobić by klasa miała podwójne obrażenia z danej broni ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.03.2012 20:24
Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!
#2
Napisano 11.03.2012 21:40
można zrobić większe dmg w taki sposób
1.0 - o 1 większe dmg za 1 punkt w inteligencji
Jeśli klasa ma naprzykład Ak47
to robisz tak
na górze klasy
w plugin_init
oraz na sam koniec
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 1.020.0 - ilość o jaką zwiększamy dmg
1.0 - o 1 większe dmg za 1 punkt w inteligencji
Jeśli klasa ma naprzykład Ak47
to robisz tak
na górze klasy
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
w plugin_init
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
oraz na sam koniec
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47&& damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage-=30, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#3
Napisano 11.03.2012 21:42
pod
dodaj:
do plugin_init dodaj:
do cod_class_enabled dodaj:
do cod_class_disabled dodaj:
na sam dol twojego pluginu dodaj:
*2.0 - oznacza 2x wieksze dmg
0.0 - dmg zadawane od inteligencji
#include <amxmodx>
...
dodaj:
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
do plugin_init dodaj:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
do cod_class_enabled dodaj:
ma_klase[id] = true;
do cod_class_disabled dodaj:
ma_klase[id] = false;
na sam dol twojego pluginu dodaj:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
*2.0 - oznacza 2x wieksze dmg
0.0 - dmg zadawane od inteligencji
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna
#4
Napisano 12.03.2012 06:34
Dzięki Enson Myślę że bardzo mi pomogłeś i nie tylko mi
Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!
#5
Napisano 12.03.2012 14:32
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych