oczywiście dam +
Użytkownik Jesiu edytował ten post 10.03.2012 20:27
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 10.03.2012 20:27
Użytkownik Jesiu edytował ten post 10.03.2012 20:27
Napisano 10.03.2012 20:43
Napisano 10.03.2012 20:44
sv_downloadurl "LINK DO TWOJEGO FASTA"
sv_allowdownload "1"
Napisano 10.03.2012 20:46
Napisano 10.03.2012 20:47
yyy? opisz pytanie/problem dokładniej bo wątpie aby ktoś zrozumiałspoko. a jakieś bardziej znane. lepsze serwery FTP
Napisano 10.03.2012 20:49
Użytkownik IndeS edytował ten post 10.03.2012 20:56
Napisano 10.03.2012 20:50
Napisano 10.03.2012 20:52
Napisano 10.03.2012 20:58
Użytkownik IndeS edytował ten post 10.03.2012 20:59
Napisano 10.03.2012 21:50
Counter Strike 1.6[/u]
Niestandardowe pliki na serwerze fastdownload umieszczamy strukturalnie w zwyż od katalogu cstrike/, chodzi o to ze pliki które są u nas na serwerze gry w katalogu maps/ na serwerze fastdownload też muszą znaleźć się w katalogu maps/. Tak samo z wszystkimi innymi plikami sound/, sound/misc/ i tak dalej. Pamiętaj że tylko robimy to z plikami niestandardowymi, które dograliśmy na serwer.
Łączymy się na serwer fastdownload za pomocą totalcomander'a bądź innego klienta FTP.
Tworzymy pierwszy katalog który np nazywamy: serwer_ffa (możemy też wrzucać bez tworzenia katalogu, bądź dać inną nazwe, ale musimy pamiętać by potem dobrze określić wartość cvaru sv_downloadurl w pliku konfiguracji serwera).
Wchodzimy do stworzonego katalogu "serwer_ffa" i wrzucamy pokolei strukturalnie przygotowane u siebie na dysku pliki.
Powinno to wyglądać następująca, przykład:
~/serwer_ffa/
~/serwer_ffa/maps/de_przyklad.bsp
~/serwer_ffa/sound/misc/muzyczka_serwera.wav
~/serwer_ffa/de_przyklad.wad
Tak samo pliki muszą być u nas na serwerze gry!
(...)/cstrike/
(...)/cstrike/maps/de_przyklad.bsp
(...)/cstrike/sound/misc/muzyczka_serwera.wav
(...)/cstrike/de_przyklad.wad
Teraz do pliku konfiguracyjnego serwera "server.cfg" dodajemy bądź modyfikujemy jeżeli wpis "sv_downloadurl" istnieje:
sv_downloadurl "http://naszadres_ser...pl/serwer_ffa/"
Przykład na twoim adresie FastDownload:
sv_downloadurl "http://www.xxxxxx.ho...pl/serwer_ffa/"
Pamiętaj by uruchomić ponownie serwer po zmianach w server.cfg oraz swoją gre jeżeli wchodziłeś wcześniej na serwer gdy nie było jeszcze porpawnie skonfigurowanego fastdownloadu, gra zapamiętuje ostatnie ustawienie wejścia na serwer więc musisz ją ponownie uruchomić po zmianach.]
# OWNSERVER AUTO KONFIGURACJA START
hostname "[CIACH] [COD] @ OwnServer.pl"
# OWNSERVER AUTO KONFIGURACJA KONIEC
sv_proxies 1
sv_region 3
host_framerate 0
sv_maxrate 25000
sv_maxupdaterate 60
sv_minrate 0
sv_minupdaterate 33
sv_maxunlag 1
sv_rcon_banpenalty 60
sv_rcon_minfailures 5
sv_rcon_minfailuretime 30
mp_logdetail 3
mp_logecho 1
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
sv_logbans 1
sv_logblocks 1
sv_logrelay 1
sv_voicecodec "voice_speex"
sv_voiceenable 1
sv_voicequality 3
sv_alltalk 0
hpk_maxsize 0.5
sv_allowdownload 1
sv_allowupload 1
sv_send_logos 1
sv_send_resources 1
sv_downloadurl "http://www.xxxxxx.host1.ownserv.pl/Serwer COD/"
mp_decals 300
mp_autoteambalance 0 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime 0.25 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25)
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum , domyslnie 35
mp_consistency 1 // 0 - nie pozwol graczom na uzywanie wlasnych modeli postaci i broni (standard) , 0 - pozwalaj (bo czituja)
mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu
mp_freezetime 6 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim
mp_friendly_grenade_damage 0 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 3 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 2 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam 1 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// inne
mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
// 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
// wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych
Użytkownik Muzzi edytował ten post 11.03.2012 15:09
Napisano 11.03.2012 10:41
sv_downloadurl "http://www.xxxxxx.ho...erv.pl/cstrkie"
sv_downloadurl "http://fastdownload....******/cstrike"
Napisano 11.03.2012 11:47
Napisano 11.03.2012 11:56
takie cos wystarczysv_downloadurl "http://www.xxxxxx.ho...erv.pl/cstrkie"
Napisano 11.03.2012 14:07
Napisano 11.03.2012 21:41
Napisano 11.03.2012 21:45
Napisano 12.03.2012 10:10
Napisano 12.03.2012 10:48
Co ty wql opowiadasz aż się jeszcze dziwię że nie został usunięty twój postale dast dl na ownie wcale nie jest fast, zrob sb na friko.pl
@ Do Autora jeśli wgrałeś poprawnie wyłącz serwer na jakąś 1 min i pomoże ci bynajmniej mi pomogło
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych