Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

0 bledów, 0 warringow a crash serwera.

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Shark1337

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Imię:Pfff
  • Lokalizacja:Pfff
Offline

Napisano 10.03.2012 13:14

Logi:
L 03/10/2012 - 12:53:39: [ENGINE] Invalid entity 2
L 03/10/2012 - 12:53:39: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMods.amxx")
L 03/10/2012 - 12:53:39: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 03/10/2012 - 12:53:39: [AMXX] [0] QTM_CodMods.sma::PokazInformacje (line 3574)


Linijka:
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);


Cały public:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

#if defined HONOR
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]],ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]-1] : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Doswiadczenie: %0.1f%%]^n[Poziom: %i]^n[Perk: %s]^n[Zdrowie: %i]^n[Party: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], get_user_health(target),nazwa_party[target]);

return PLUGIN_CONTINUE;

}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]-1] : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Doswiadczenie: %0.1f%%]^n[Poziom: %i]^n[Perk: %s]^n[Honor: %i]^n[Zdrowie: %i]^n[Party: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent,poziom_gracza[id],nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], honor_gracza[id],get_user_health(id),nazwa_party[id]);
#else
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], get_user_health(target));

return PLUGIN_CONTINUE;

}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]],get_user_health(id));
#endif
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Help me!
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych