Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Proszę o zrobienie tych klas.

cod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 IsRiN

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska(Radomsko)
Offline

Napisano 10.03.2012 09:12

1.Klasa: Snajper
-Inteligenca: 0
-Zdrowie: 45
-Wytrzymalość: 20
-Kondycja: 25
Bronie: AWP, Deagle, HE.
Opis: 150% obrażeń z AWP (+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża (PPM)+ mniejsza widocznośc, 1/3 z HE, 1/4 szansy, że nie będzie przeładowywał.

2.Klasa: Komandos
-Inteligenca: 5
-Zdrowie: 65
-Wytrzymalość: 0
-Kondycja: 60
Bronie: Deagle
Opis: Natychmiastowe zabicie z noża (PPM), posiada hełm, za zabójstwo ma losowo od 20 do 50 HP.


3.Klasa: Chorąży
-Inteligenca: 10
-Zdrowie: 25

-Wytrzymalość: 10
-Kondycja: 10
Bronie: Mp5navy
Opis: Posiada cztery(4) rakiety.


4.Klasa: Saper
-Inteligenca: 0
-Zdrowie: 0
-Wytrzymalość: 20
-Kondycja: 5
Bronie: P90.
Opis: Posiada trzy(3) miny.

5.Klasa: Speedhacker
-Inteligencja:10
-Zdrowie: 15
-Wytrzymalość: 0
-Kondycja: 100
Bronie: Knife
Opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM), niesłychać twoich kroków, posiada hełm.

6.Klasa: Amadeusz
-Inteligenca: 0
-Zdrowie: 40
-Wytrzymalość: 20
-Kondycja: 1
Bronie: Mp5navy.
Opis: Dodatkowe 5 (+inteligencja) obrażeń z mp5. i hełm

7.Klasa: Terrorysta
-Inteligenca: 20
-Zdrowie: 20
-Wytrzymalość: 5
-Kondycja: 20
Bronie: Famas, Deagle, HE.
Opis: 1/4 szansy na natychmiastowe zabicie z HE, nieskończoną ilośc kul w Deaglu, 1/5 na zamrożenie celu przy strzale, ubranie wroga oraz ma lekko zwiększoną grawitacje, może nożem się odpychac od ziemi.

8.Klasa: Talib
Inteligenca: -10
Zdrowie: 70
Wytrzymalość: 5
Kondycja: 50
Bronie: HE, Smoke, Flashbang, Deagle
Opis: 1/5 szans na natychmiastowe zabicie z Deagle, AutoBH.

9.Klasa: Cichy Zabójca
-Inteligenca: 10
-Zdrowie: 15
-Wytrzymalosc: 15
-Kondycja: 30
Bronie: AK47
Opis: Ma 1/5 szansy na odrodzenie się z zmniejszona widocznością i 1/2 z kosy, widzi miny, x2 obrażenia jeżeli strzelasz w plecy.

10.Klasa: Duch Generała
-Inteligenca: 40
-Zdrowie: 30
-Wytrzymalosc: 35
-Kondycja: 10
Bronie: M4A1
Opis: W czasie rundy może wskrzesic 2 osoby,regeneruje 6 HP co 2 sec

11.Klasa: Elektryk
~usunięta

12..Nazwa: Żołnierz Militarny
Zdrowie: 15
Kondycja: 25
Inteligencja: 15
Wytrzymałość: 10
Bronie: "Wiertarka" , MAC10
Umiejętności: 1/6 jak strzeli podpali gracza,1/5 szansa jak strzeli spowolni gracza 2 krotnie

13.Nazwa: Powstaniec
Inteligencja: 20
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 20
Bronie: Galil, HE, SG, FB, Deagle, Glock, USP
Umiejetności: 2 rakiety, zmniejszona grawitacja i widoczności

14.Nazwa: General
Inteligencja: 20
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Bronie: Aug, HE, SG, FB, Deagle
Umiejetnosci: Malo widoczny, 2miny , 1/12 na wyrzucenie broni, x2 skok

15.Nazwa: Smoker
Inteligencja: 40
Zdrowie: 70
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie: XM'ka, HE, SG, FB, Deagle, USP
Umiejetnosci: x2 skok, auto bh, 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnika

16.Nazwa: Szeregowiec
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Bronie: Mac10, M3, HE, FB, SG, Deagle
Umiejetnosci: x2 skok, 6 apteczek, 1/8 na wyrzucenie broni, 1/9 na natychmiastowe zabójstwo

17.Nazwa:Worm
Inteligencja:20
Zdrowie:30
Wytrzymałość:40
Kondycja:30
Bronie:M4A1,AK47.
Umiejętności:Brak rozrzutu

PREMIUM

18.Klasa: Skoczek(Premium)
-Inteligenca: 60
-Zdrowie: 60
-Wytrzymałość: 40
-Kondycja: 65
Bronie: M4A1 .
Opis: Auto BH i 5x rakieta/1/3 na wybuch po śmierci zadając 100 obr + int.

19.Klasa: Rambo (Klasa PREMIUM )
-Inteligencja: 40
-Zdrowie: 40
-Wytrzymałość: 7
-Kondycja: 10
Bronie: HE, Fleshbang, Famas, Aug, Deagle.
Opis: 1/3 z HE, na deaglu jest mniej widzialny, x2 skok, ciche kroki, 1/7 że wypadnie broń, co 1sec regeneruje 10HP.

20.Klasa: Czołgista (Klasa PREMIUM)
-Inteligencja: 10
-Zdrowie: 50
-Wytrzymałość: 40
-Kondycja: 65
Bronie: XM1014
Opis: Ma nieskończoną ilośc kul w XM1014, 1/5 że odbije pocisk, 25HP za killa, 1/2 że wybuchnie po śmierci, x3 skok, ubranie wroga.

21.Klasa: Morderca (Klasa PREMIUM )
-Inteligencja: 40
-Zdrowie: 35
-Wytrzymałość: 0
-Kondycja: 5
Bronie: HE, Smoke, Fleshbang, M4A1, Deagle.
Opis: Posiada sześc(6) miny, jest mniej widoczny, 1/3 z HE, co 2 sec regeneruje 4 HP.

22.Klasa: Kapitan (Klasa PREMIUM)
-Inteligencja: 10
-Zdrowie: 35
-Wytrzymałość: 100
-Kondycja: 20
Bronie: HE, AWP, M4A1.
Opis: Posiada 1/1 z AWP, 1/3 z HE.

23.Klasa Oficer (Klasa PREMIUM)

-Zdrowie 40
-Kondycja 30
-Wytrzymałość 20
-Inteligencja 20
Bronie : HE ,M4A1 ,AK
Opis :1 Rakieta z KS, 1/9 na odrodzenie się , za zabójstwo 1500 kasy , gdy stanie w miejscu jego widoczność spada 1 z He co 3 sec regeneracja 20 hp ^n podwojny skok , 1/9 ze oslepi wroga 1/9 jak strzelisz hs to zabijesz od razu nieskończoność ammo z M4A1 i AK47.

24.Klasa: Ninja (Klasa PREMIUM )
-Inteligencja: 0
-Zdrowie: 40
-Wytrzymałość: 0
-Kondycja: 30
Bronie: Deagle
Opis: Zmniejszona widocznośc(na nożu), zmniejszona grawitacja, 1/1 z noża (PPM).

25.Klasa: CyberSuit (Klasa PREMIUM )
-Inteligencja: 25
-Zdrowie: 50
-Wytrzymałość: 20
-Kondycja: 15
Bronie: AK47, M4A1
Opis: 10 krotny skok, 1/1 z noza, 1/3 na wybuch po śmierci., posiada 3 miny.

26.Klasa Ciężki Żołnierz (Klasa PREMIUM)

-Zdrowie 80
-Kondycja 10
-Wytrzymałość 70
-Inteligencja 5
Bronie : HE, M249
Opis : Nieskończoność amunicji z krowy, 1 / 4 ZE odbije obrażenia, 3 rakiety, lekko niewidoczny, 1 / 12 na natychmiastowe zabojstwo, 1 / 7 ZE zniknie przeciwnika celownik, duzo Hp i wytrzymałości, 1 / 1 z Kosy , 1 / 1 na Wybuch po smierci, 1 / 7 ZE oslepi wroga

serdeczne dzięki i pozdrawiam Lid3r
  • +
  • -
  • 0

#2 Haliax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:190
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 10.03.2012 09:16

Do Moderatorow : proszę o zrobienie dzialu "Prosby o Paczki Cod Moda"
:D
  • +
  • -
  • 0

Sprzedam silnik Cod Moda z nowymi statystykami do wyboru - Regeneracja HP, Większe obrazenia, Grawitacja, Szybsze Expienie

 

Sprzedam system Premium Pointsow - za każdą godzinę gry dostaje się na serwerze określoną ilość PP + do tego zintegrowany sklep gdzie mozna za nie kupic:

- Dowolny Perk | - Expo | - Klasę Premium|Vipa

KONTAKT - 9454187 GG


#3 JawoR1337

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:299
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 10.03.2012 09:19

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Saper";
new const opis[] = "Posiada 3 miny";
new const bronie = (1<<CSW_P90);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);}
public plugin_precache()
{precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}}
public cod_class_enabled(id)
{ilosc_min_gracza[id] = 3;
}public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end(); new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "General";
new const opis[] = "Malo widoczny, 2miny , 1/12 na wyrzucenie broni, x2 skok";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
ilosc_min_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
ilosc_min_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 2;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 12) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#4 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 10.03.2012 09:26

3.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 Kamil17

    Ogar :)

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:449
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Płońsk
Offline

Napisano 10.03.2012 09:35

Smoker
Spoiler


Ninja (Premium)
Spoiler


#6 GabrieL

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:137
  • Imię:Gabriel
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 11.03.2012 02:30

TALIB :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "1/5 szans na natychmiastowe zabicie z Deagle, AutoBH";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 15;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych