Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z Kompilacja

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sewek

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 07.03.2012 20:43

Witam. Mam problem z kompilacją klasy nie wiem w czym tkwi problem.


#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new bool:ma_klase[33];
new Float:grawitacja_gracza[33];

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Mniejsza Grafitacja, 1/8 na wyrzucenie broni przeciwnika";
new const bronie = 1<<CSW_TMP;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "manipers");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");



public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
grawitacja_gracza[id] = get_user_gravity(id);
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]*0.5);
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]);
}

public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]*0.5);
}
}

public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 8) == 1)
client_cmd(id, "drop");

return PLUGIN_CONTINUE;
}

z Góry dziękuje

#2 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 07.03.2012 20:54

po plugin_init nie zamknąłeś nawiasem sześciennym ;>

Proszę:

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new bool:ma_klase[33];
new Float:grawitacja_gracza[33];

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Mniejsza Grafitacja, 1/8 na wyrzucenie broni przeciwnika";
new const bronie = 1<<CSW_TMP;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "manipers");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");


}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
grawitacja_gracza[id] = get_user_gravity(id);
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]*0.5);
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]);
}

public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]*0.5);
}
}

public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 8) == 1)
client_cmd(id, "drop");

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 07.03.2012 20:54

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody > Call of Duty Mod > Problemy
do
Scripting AMXX > Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją


  • +
  • -
  • 0

#4 Sewek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 07.03.2012 22:14

ehh thx. Juz chyba ślepne zeby taki błąd zrobić

Można Zamknąć

#5 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 07.03.2012 22:15

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych