#include <amxmodx> #include <fun> #include <codmod> #include <hamsandwich> new bool:ma_klase[33]; new Float:grawitacja_gracza[33]; new const nazwa[] = "Ninja"; new const opis[] = "Mniejsza Grafitacja, 1/8 na wyrzucenie broni przeciwnika"; new const bronie = 1<<CSW_TMP; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 15; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "manipers"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; grawitacja_gracza[id] = get_user_gravity(id); set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]*0.5); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]); } public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) { set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]*0.5); } } public Damage(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 8) == 1) client_cmd(id, "drop"); return PLUGIN_CONTINUE; }
z Góry dziękuje