#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
new bool:ma_klase[33];
new Float:grawitacja_gracza[33];
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Mniejsza Grafitacja, 1/8 na wyrzucenie broni przeciwnika";
new const bronie = 1<<CSW_TMP;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "manipers");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
grawitacja_gracza[id] = get_user_gravity(id);
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]*0.5);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]);
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]*0.5);
}
}
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 8) == 1)
client_cmd(id, "drop");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
z Góry dziękuje


 
Dodatki SourceMod



	
 Temat jest zamknięty











