Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Regeneracja HP (Działająca Menu+SMA silnika tzw gotowiec)Statystyka poprawnie działająca

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#21 Kamil17

    Ogar :)

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:449
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Płońsk
Offline

Napisano 09.03.2012 22:11

Stanie się coś jak zamienię:

if(regeneracja_gracza[id] < 50)

na:
if(regeneracja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
?

Nic się nie stanie tylko nie będzie limitu poziomu
// oraz zmień statystykę bo za dużo ci będzie regenerowało HP przy np 10k cod modzie

Użytkownik Kamil17 edytował ten post 09.03.2012 22:12


#22 heroes

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:118
  • Imię:xxx
  • Lokalizacja:xxx
Offline

Napisano 09.03.2012 22:13

Mam problem z HP przez tą regeneracje.

Bo na normalnych cod modach jest tak ,ze jak dasz 1 punkt w zdrowie to doda ci 1HP czyli 1Pnkt=1HP
A ja dałem na swoje cod moda coś takiego ,że jak dam 1 punkt statystyki zdrowia to dodaje mi 2HP czyli 1Pnkt=2HP

I miałem tak ,że jak dam klasie 30 punktów zdrowia to nie będzie miała 130 HP tylko 160HP. A przez tą regenracje klasa znowu ma tylko 130Hp ;/ tyle ile punktów czyli zamiast 1punkt=2HP mam 1punkt=1HP

Jak to naprawić?


zobacz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#23 Kamil17

    Ogar :)

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:449
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Płońsk
Offline

Napisano 09.03.2012 22:28

Napisz temat w odpowiednim dziale , bądź ostrzeżenie dostaniesz od moderatora już zostałeś uprzedzony

// co to tematu to zrób tak jak wcześniej dawałeś czyli 1hp=2pkt wszystko robisz tak jak wcześniej zwiększasz ilość danych pkt
http://amxx.pl/topic...347#entry342347

Użytkownik Kamil17 edytował ten post 09.03.2012 22:28


#24 maniek2614

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Wa-wa
Offline

Napisano 09.03.2012 22:32

Mam CoDa 201 lvl ,ale jak mi będzie śmigać ta statystyka to zrobię do 251.
Czyli jak zamienię:
if(regeneracja_gracza[id] < 50)

na:
if(regeneracja_gracza[id] < limit_poziomu/2)

to będzie mi normalnie dawało przy 100 pkt. dodane do tej statystyki 10hp co 5 sekund (przy oryginalnych ustawieniach)?

Mam jeszcze jedno pytanie ,a mianowicie czy muszę na coś zamienić kod poniżej czy może taki zostać?
format(regeneracja, charsmax(regeneracja), "Regeneracja: \r[%i - 50] \y(Zwieksza regeneracje hp)", regeneracja_gracza[id]);

  • +
  • -
  • 0

#25 Kamil17

    Ogar :)

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:449
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Płońsk
Offline

Napisano 10.03.2012 00:50

50
tylko to liczbę zmieniasz kiedy masz ustawiony limit bez limitu będziesz miał tak
format(regeneracja, charsmax(regeneracja), "Regeneracja: \r%i \y(Zwieksza regeneracje hp)", regeneracja_gracza[id]);


// co do lvl 201 to podziel sobie statystyki np 5 statystyk przez 200 / powiedzmy że masz 30 możesz ustawić na regenerację lub 40 zależy jak chcesz

to będzie mi normalnie dawało przy 100 pkt. dodane do tej statystyki 10hp co 5 sekund (przy oryginalnych ustawieniach)? jeśli dajesz miej pkt to musisz sobie wyliczyć co ile Sekund lecz ci hp


Użytkownik Kamil17 edytował ten post 10.03.2012 00:53


#26 maniek2614

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Wa-wa
Offline

Napisano 10.03.2012 09:02

Mam kolejny problem. Kiedy mam ustawione:
set_task(5.0, "Regeneracja", id+TASK_REGENERACJA);

to czasami regeneruje mi hp prawidłowo co pięć sekund ,a czasami w czasie krótszym np. dwie lub trzy sekundy.
Co może być tego przyczyną i jak to naprawić?

Użytkownik maniek2614 edytował ten post 10.03.2012 09:02

  • +
  • -
  • 0

#27 Kamil17

    Ogar :)

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:449
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Płońsk
Offline

Napisano 10.03.2012 14:27

A nie wydaje ci się jest ustawione leczenie HP po 5 sekund i tak powinno być akurat ja nie mam takiego błędu

// zobaczę u siebie i dam znać

#28 maniek2614

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Wa-wa
Offline

Napisano 10.03.2012 17:03

Nie wiem czy tylko u mnie jest taki bug czy też u innych ,ale gdy dam jakieś pkt. do statystyki "Regeneracja" to na następnej mapie mam nadal te pkt. w statystyce "Regeneracja" + dodaje mi tyle samo pkt. do wykorzystania co mam w statystyce "Regeneracja".
  • +
  • -
  • 0

#29 Kolar.

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Dysk C
Offline

Napisano 10.03.2012 17:10

Nie wiem czy tylko u mnie jest taki bug czy też u innych ,ale gdy dam jakieś pkt. do statystyki "Regeneracja" to na następnej mapie mam nadal te pkt. w statystyce "Regeneracja" + dodaje mi tyle samo pkt. do wykorzystania co mam w statystyce "Regeneracja".

Nie zrobiłes public_sprawdzpoziom

Użytkownik Kolar. edytował ten post 10.03.2012 17:12


#30 maniek2614

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Wa-wa
Offline

Napisano 11.03.2012 01:16

Edit:

Poradziłem sobie - brakowało "regeneracja_gracza[id]" w "public WczytajDane" w linijce "punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];"
Niech autor poprawi pierwszy post bo nie jest napisane ,że trzeba dodać "regeneracja_gracza[id]" do linijki powyżej, tylko to jest w kodzie całego publicu.
Nie mogłem pozwolić sobie na wklejenie całego publicu WvzytajDane bo mój CoD jest trochę zmodyfikowany i coś mogłoby nie śmigać :P
Dzięki wszystkim za pomoc - jak coś się będzie jeszcze działo to będę krzyczał :D

Użytkownik maniek2614 edytował ten post 11.03.2012 01:41

  • +
  • -
  • 0

#31 maniek2614

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Wa-wa
Offline

Napisano 11.03.2012 12:26

Refresh

Mam kolejny problem - niektóre perki wymuszają mi obniżenie HP ,ale HP normalnie się regeneruje do podstawowej ilości HP dla tej klasy +pkt. siły. Dałoby się zrobić tak ,że gdy perk wymusza obniżenie HP to wyłącza regeneracje ,albo żeby nam regenerowało HP dopiero wtedy ,gdy zostaną nam zadane obrażenia przez jakiegoś gracza lub skądś spadniemy?
  • +
  • -
  • 0

#32 Kamil17

    Ogar :)

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:449
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Płońsk
Offline

Napisano 11.03.2012 21:10

Raczej będzie ci regenerowało hp , możliwe że jest jakaś blokada w co wątpię

#33 maniek2614

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Wa-wa
Offline

Napisano 17.03.2012 17:50

Pytanie do autora - Mogę napisać poradnik z wykorzystaniem Twojego kodu, bo ogarnąłem jak dodać regenerację do klasy na start (tak jak int. wytrz. kon. zdr.)?
  • +
  • -
  • 0

#34 xXxKarolxXx

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Mragowo
Offline

Napisano 17.03.2012 18:12

Autor tego tematu ci nie odpisze bo jest Zbanowany :D
  • +
  • -
  • 0

#35 maniek2614

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Wa-wa
Offline

Napisano 17.03.2012 18:30

Autor tego tematu ci nie odpisze bo jest Zbanowany :D


Albo mi się wydawało albo wcześniej też był.
Dobra skoro nie odpisze to jutro zrobię poradnik :D
  • +
  • -
  • 0

#36 MagikGK

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:104
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.05.2012 13:38

Błędów w tym poradniku jest bardzo bardzo dużo,spójrz na swoje .sma które dałeś a na poradnik.Zobaczysz ile błędów masz.

#37 Kofi24

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Chorzow
Offline

Napisano 27.05.2012 20:52

//AMXXPC compile.exe // by the AMX Mod X Dev Team //// QTM_CodMod.sma // C:\Documents and Settings\Danielek\Pulpit\á\compiler\QTM_CodMod.sma(73) : err or 010: invalid function or declaration // C:\Documents and Settings\Danielek\Pulpit\á\compiler\QTM_CodMod.sma(83) : err or 010: invalid function or declaration // C:\Documents and Settings\Danielek\Pulpit\á\compiler\QTM_CodMod.sma(483) : er ror 017: undefined symbol "regeneracja_gracza" // C:\Documents and Settings\Danielek\Pulpit\á\compiler\QTM_CodMod.sma(483) : wa rning 215: expression has no effect // C:\Documents and Settings\Danielek\Pulpit\á\compiler\QTM_CodMod.sma(483) : er ror 001: expected token: ";", but found "]" // C:\Documents and Settings\Danielek\Pulpit\á\compiler\QTM_CodMod.sma(483) : er ror 029: invalid expression, assumed zero // C:\Documents and Settings\Danielek\Pulpit\á\compiler\QTM_CodMod.sma(483) : fa tal error 107: too many error messages on one line // // Compilation aborted. // 6 Errors. // Could not locate output file compiled\QTM_CodMod.amx (compile failed). // // Compilation Time: 1,97 sec // ---------------------------------------- Press enter to exit ...


Nie mam juz sily do tego...
  • +
  • -
  • 0

#38 Kofi24

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Chorzow
Offline

Napisano 29.05.2012 20:23

//AMXXPC compile.exe // by the AMX Mod X Dev Team //// QTM_CodMod.sma // C:\Documents and Settings\Danielek\Pulpit\á\compiler\QTM_CodMod.sma(73) : err or 010: invalid function or declaration // C:\Documents and Settings\Danielek\Pulpit\á\compiler\QTM_CodMod.sma(83) : err or 010: invalid function or declaration // C:\Documents and Settings\Danielek\Pulpit\á\compiler\QTM_CodMod.sma(483) : er ror 017: undefined symbol "regeneracja_gracza" // C:\Documents and Settings\Danielek\Pulpit\á\compiler\QTM_CodMod.sma(483) : wa rning 215: expression has no effect // C:\Documents and Settings\Danielek\Pulpit\á\compiler\QTM_CodMod.sma(483) : er ror 001: expected token: ";", but found "]" // C:\Documents and Settings\Danielek\Pulpit\á\compiler\QTM_CodMod.sma(483) : er ror 029: invalid expression, assumed zero // C:\Documents and Settings\Danielek\Pulpit\á\compiler\QTM_CodMod.sma(483) : fa tal error 107: too many error messages on one line // // Compilation aborted. // 6 Errors. // Could not locate output file compiled\QTM_CodMod.amx (compile failed). // // Compilation Time: 1,97 sec // ---------------------------------------- Press enter to exit ...


Nie mam juz sily do tego...

Nie potrafie znależć edytuj, wiec juz nie aktualny jest moj post
  • +
  • -
  • 0

#39 bastekmisiek02

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 01.04.2016 07:06

Mam pytanie ktoś mógłby mi to zrobić?

Macie tu moje .sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych