Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Respawn.Opis zbędny.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 328
Wszechpomocny

  • Postów:1283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.03.2012 20:59

Witam.
Czy funkcja
Ham_CS_RoundRespawn
może respić gracza na swoim spawnie wtedy kiedy jest on jeszcze żywy?
Pytanie może banalne ale dla pewności wolę spytać niż potem męczyć się z errorami.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.03.2012 21:09

Nie próbuj robić czegoś takiego wynikną z tego same błędy
  • +
  • -
  • 0

#3 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 04.03.2012 21:09

Jak gracz będzie żył, to go po prostu przerzuci na respa.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#4 Drzanas

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 328
Wszechpomocny

  • Postów:1283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.03.2012 21:10

A jest jakiś sposób aby zrespawnowaćżywego gracza bez używania komend
sv_restart 1
sv_restartround 1
i bez kończenia rundy?

Edit

To kto ma rację? :D
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.03.2012 21:11

zależy co chcesz uznać za respawn czy tylko przeniesienie na respawn czy też wywołanie funkcji silnika odpowiedzialnej za to
  • +
  • -
  • 0

#6 Drzanas

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 328
Wszechpomocny

  • Postów:1283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.03.2012 21:14

Coś jak 3rr.cfg tylko że nie chce tracić ilości rund.
Czyli podczas freezetime gracz trzy razy zmieni swoje położenie na respie.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.03.2012 14:10

wyszukuj byt repsawnu sprawdzaj czy jest wolny ( traceline ) i ustawiaj pozycje ( pev_origin )
  • +
  • -
  • 0

#8 Drzanas

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 328
Wszechpomocny

  • Postów:1283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.03.2012 15:01

Niestety nie znam się aż tak bardzo na tym żeby to zrobić.
Mógłbyś podać jak taka funkcja musiałaby wyglądać?
Przynajmniej to sprawdzenie czy spawn jest pusty czy wolny.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#9 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.03.2012 19:04

Na podstawie tego co DarkGL powiedział spróbuj tak


public naRespa(id){
static const sKlasy[][] = {
"info_player_deathmatch",
"info_player_start"
};

new Float:fPozycja[0x3], iEnt, iTr, iHull = pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN;
while ((iEnt = find_ent_by_class(iEnt, sKlasy[get_user_team(id)-0x1]))){
pev(iEnt, pev_origin, fPozycja);
engfunc(EngFunc_TraceHull, fPozycja, fPozycja, 0x0, iHull, id, iTr);

if(!get_tr2(iTr, TR_StartSolid) || !get_tr2(iTr, TR_AllSolid)){
set_pev(id, pev_origin, fPozycja);
engfunc(EngFunc_DropToFloor, id);
}
}
}

  • +
  • -
  • 1

#10 Drzanas

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 328
Wszechpomocny

  • Postów:1283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.03.2012 23:18

Na razie działa, ale moim sposobem bo za nic nie mogłem zrozumieć Twojej funkcji.
Errorów nie ma, może jak będzie więcej graczy na serwerze będą jakieś crashe czy coś.
Na razie można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#11 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 11.03.2012 23:21

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych