Czy funkcja
Ham_CS_RoundRespawnmoże respić gracza na swoim spawnie wtedy kiedy jest on jeszcze żywy?
Pytanie może banalne ale dla pewności wolę spytać niż potem męczyć się z errorami.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 04.03.2012 21:09
Napisano 04.03.2012 21:09
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 04.03.2012 21:11
Napisano 09.03.2012 14:10
Napisano 11.03.2012 19:04
public naRespa(id){
static const sKlasy[][] = {
"info_player_deathmatch",
"info_player_start"
};
new Float:fPozycja[0x3], iEnt, iTr, iHull = pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN;
while ((iEnt = find_ent_by_class(iEnt, sKlasy[get_user_team(id)-0x1]))){
pev(iEnt, pev_origin, fPozycja);
engfunc(EngFunc_TraceHull, fPozycja, fPozycja, 0x0, iHull, id, iTr);
if(!get_tr2(iTr, TR_StartSolid) || !get_tr2(iTr, TR_AllSolid)){
set_pev(id, pev_origin, fPozycja);
engfunc(EngFunc_DropToFloor, id);
}
}
}
Napisano 11.03.2012 23:21
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych