Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

przerobienie klasy dodanie mocyprzerobienie klasy dodanie mocy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Flk

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 02.03.2012 17:14

przerobienie klasy dodanie mocy
1. przerobienie z 1/2 na 1/1
2. dodanie apteczki która leczy całe hp

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Nozownik";
new const opis[] = "1/2 na natychmiastowe zabicie z noza(PPM), jest mniej widzialny. Nie może używać broni";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = -40;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}
return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id])
{
if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_C4)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
}
public ma(id)
{
if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
set_task(0.1 ,"mamma" ,id)
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
public mamma(id)
give_item(id, "weapon_c4");

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#2 darktangel

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:10
  • GG:
  • Imię:tomek
  • Lokalizacja:biala podl
Offline

Napisano 03.03.2012 08:38

a to nie zmienia sie tutaj <>?????
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)


chyba wystarczy skasowac przecinek i 2 ;/ ale pewny nie jestem
  • +
  • -
  • 0

#3 xXxKarolxXx

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Mragowo
Offline

Napisano 03.03.2012 09:16

Z 1/1 z noza powinnno wygladac tak public TakeDamage

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{

if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik xXxKarolxXx edytował ten post 03.03.2012 09:18

  • +
  • -
  • 0

#4 Dreeks

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:21
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.03.2012 10:30

trzymaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Do sprzedania unikalny DialoMod i CodMod

#5 Flk

    Czempion

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 03.03.2012 13:01

a możesz dodać jeszcze żeby była na premium

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#6 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 172
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 03.03.2012 13:09

Łap na flagę t

Załączone pliki


Użytkownik Rozum ? edytował ten post 03.03.2012 13:10

  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#7 Dreeks

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:21
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.03.2012 13:10

trzymaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Do sprzedania unikalny DialoMod i CodMod

#8 Flk

    Czempion

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 03.03.2012 14:01

a z tą apteczką to mi chodziło a taką jak ma ten perk
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const perk_name[] = "Apteczka";
new const perk_desc[] = "Raz na runde mozesz sie uleczyc";

new bool:perk_uzyty[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_perk_enabled(id)
perk_uzyty[id] = false;

public cod_perk_used(id)
{
if(perk_uzyty[id])
{
client_print(id, print_center, "Apteczki mozna uzyc raz na runde");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(id);

if(get_user_health(id) == max_health)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_pev(id, pev_health, max_health);
perk_uzyty[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
perk_uzyty[id] = false;

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#9 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 03.03.2012 14:26

Lap z tym perkiem co podales up

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych