Rendering nizka po zabiciu
pfkers
29.02.2012
Witam mam pewien problem na codzie .. otoz mam taka klase
}
case Nozownik:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife");
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
i jak zabije choc podkreslam nie zawsze ale czesto jes tak ze jak zabije jedna osobe to staje sie widzialny ;/ a to psuje cala zabawe.. mozna temu jakos zaradzic
}
case Nozownik:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife");
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
i jak zabije choc podkreslam nie zawsze ale czesto jes tak ze jak zabije jedna osobe to staje sie widzialny ;/ a to psuje cala zabawe.. mozna temu jakos zaradzic
pfkers
01.03.2012
ale fajnie 0 odwiedzin ;/ ale na szczescie poradzilem sobie z tym problemem ;] // do zamkniecia
DarkGL
01.03.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL