Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Emitsound raz dziala raz nie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Albertd

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:134
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.02.2012 19:30

Czesc zrobilem dzis funkcje z emit sound ,lecz raz dziala a raz nie ;d
Czy moglibyscie zerknac na to :


public EmitSound(id, channel, sample[])
{
if(is_user_alive(id))
{
if(equal(sample, "weapons/knife_", 14))
{
if(equal(sample, "weapons/knife_hitwall1.wav") || equal(sample, "weapons/knife_hitwall1.wav"))
{
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "SJBE/Bij1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
return FMRES_SUPERCEDE
}
else if(equal(sample, "weapons/knife_hit1.wav") || equal(sample, "weapons/knife_hit2.wav"))
{
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "SJBE/Bij2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
return FMRES_SUPERCEDE
}
else if(equal(sample, "weapons/knife_hit3.wav") || equal(sample, "weapons/knife_hit4.wav"))
{
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "SJBE/Bij3.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
return FMRES_SUPERCEDE
}
else if(equal(sample, "weapons/knife_slash1.wav") || equal(sample, "weapons/knife_slash2.wav"))
{
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "SJBE/Bij4.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
return FMRES_SUPERCEDE
}
else if(equal(sample, "weapons/knife_stab.wav"))
{
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "SJBE/Bij5.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
return FMRES_SUPERCEDE
}
else if(equal(sample, "weapons/knife_deploy.wav") || equal(sample, "weapons/knife_deploy1.wav"))
{
return FMRES_SUPERCEDE
}
}
if(equali(sample, "common/wpn_denyselect.wav") || equali(sample, "items/nvg_on.wav") || equali(sample, "items/nvg_off.wav"))
{
return FMRES_SUPERCEDE
}
}
return FMRES_IGNORED
}


Z dzwiekami raczej wszystko wporzadku bo na moim drugim serwerze dziala ale jest to w innym pluginie. Testowalem inny folder inna nazwa ,lecz nie dziala to dobrze.
knife_hitwall1.wav
tego dzwieku jeszcze ani razu nie podmienilo :D

Ciagle raz dziala raz nie ;/
No chybaze ma poprostu dola xD

Z gory dziekuje i pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.03.2012 18:34

CHAN_WEAPON -> CHAN_STATIC




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych